کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

کنایه‌های امام جمعه گچساران به وزیر نفت

24 اسفند 1397 ساعت 16:45

امام جمعه گچساران با اشاره به 29 اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت گفت: آقای وزیر به گچساران و بیکاری آن به خاطر فردای قیامت توجه کنید.


حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران، ظهر امروز (24 اسفندماه 97) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در درس خارج فقه، گفت: حضرت آقا در این دیدار فرمودند که مسوولان باید با صداقت با مردم رفتار کنند و در عمل هم نشان دهند.
وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان خبرگان رهبری فرمودند که مرزهای فرهنگی هم باید مانند مرزهای زمینی حفظ و صیانت شوند و همه مسؤولند که در این عرصه هم دفاع کنند.
حجازی با بیان ۱۳ رجب میلاد امام علی(ع) تصریح کرد: بشر در وصف اوصاف امیرالمومنین (ع) عاجز است.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: می‌گویند ۲۹ اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت است و این روز را به مردم گچساران که هیچ فقیر و بیکاری ندارد تبریک عرض می کنم و باید گفت که نفت ملی شده است و هیچ فقیر و بیکاری هم در گچساران نیست؟! و اینکه هیچ فقیر و بیکاری در بام نفت ایران پیدا نمی‌شود به این روز را به وزیر نفت تبریک عرض می‌کنم.
حجازی گفت: آقای وزیرنفت توصیه می‌کنم که به گچساران به خاطر فردای قیامت خودت هم توجه کنید.
وی در ادامه بیان کرد: چهارشنبه سوری آخر سال را در پیش داریم و باید خانواده‌ها هوشیار باشند و دقت کنند و مراقب فرزندانشان باشند و در این خصوص نیروی انتظامی را باید یاری کنیم تا خدای ناکرده حادثه تاسف باری بوجود نیاید.
امام جمعه گچساران افزود: روزهای پایانی سال است و در این روزها به یاری محرومین و مستمندان بشتابیم و در این خصوص در حد توان یاریگر فقرا و نیازمندان باشیم.

 


کد مطلب: 408005

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408005/کنایه-های-امام-جمعه-گچساران-وزیر-نفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1