تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۰۸۰۰۳
در خطبه های نماز جمعه قلعه رئیسی مطرح شد

آقای«استاندار» ارمغان کاروان تدبیر و امید به قلعه رئیسی چه بود؟/آه مردم مسوولان را می گیرد!

۱
آقای«استاندار» ارمغان کاروان تدبیر و امید به قلعه رئیسی چه بود؟/آه مردم مسوولان را می گیرد!
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه‌رئیسی ظهر امروز ( 24 اسفند ماه 97) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به اعطای نشان ذوالفقار بالاترین نشان افتخار از سوی رهبر معظم انقلاب به سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: اعطای این نشان را باید نشان رضایت ولی فقیه زمان از این سردار بزرگوار بدانیم.
امام جمعه قلعه رئیسی به حکم رهبر معظم انقلاب به حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه اشاره و این انتصاب را همزمان با ورود انقلاب و نظام به دهه پنجم و گام دوم چهل ساله انقلاب انتخابی معنا دار دانست و گفت: امیدواریم حجت الاسلام رئیسی بتواند در مسؤولیت جدید موفق باشد.
وی به برگزاری مراسم اعتکاف اشاره و اعتکاف را عبادتی برای معنویت و خودسازی و زمینه ساز نزدیک شدن به خدا دانست و گفت: امدواریم در مراسمی که در مسجد جامع شهر برگزار می شود حضور چشمگیری را شاهد باشیم.
صلواتی به آغاز سال جدید و نوروز 98 اشاره و یادآور شد:این نوروز را در سطح شهر و منطقه تبدیل به وحدت و همدلی و صفا و صمیمیت کنیم و تلاش کنیم اختلاف ها را کنار بگذاریم و به حرمت مولا علی از همدیگر بگذریم و تصمیم بگیریم در این سال بیشتر اهل مسجد و نماز جماعت و راز نیاز باشیم و همچنین بکوشیم اهل صله رحم، به فکر افراد فقیر و بی بضاعت، تبدیل قهرها به آشتی و صلح و در مراسمات شادی گناه نکنیم.
خطیب جمعه قلعه رئیسی در ادامه با انتقاد از وضعیت کاری استاندار استان خاطرنشان کرد:یکی از رسالت ها و وظایف مسئولان پاسخگویی است پاسخگویی مسئولان حق مردم است و استاندار محترم از دردها و رنج های مردم چاروسا و دیشموک مطلع هستند بنده در ملاقات با ایشان مشکلات و گرفتاری ها و دردهای منطقه چاروسا و دردهای مشترک قلعه رئیسی و دیشموک را بیان کردم.
وی افزود:خودشان با کاروان تدبیر و امید هم به هر دو منطقه تشریف آوردند خوب ارمغان آن سفر چه بود و چه اتفاقی افتاد مردم هنوز منتظرند آثار و برکات آن سفر را ببینند؛در بحث گاز رسانی مردم قدردان زحمات و تلاش های شما و مسئولان هستند و برای اینکار برای شما و دیگر مسئولان فرش قرمز پهن می کنند.
صلواتی بیان کرد: وضعیت راه ارتباطی از روستای بلویری تا دیشموک و روستاهای هر دو منطقه هر مسافر و گردشگری را پشیمان و متحمل خسارت های فراوان می‌کند و مردم هر دو منطقه را ناامید کرده و خون به دلشان می کند و دندان روی جگر می گذارند و با سیلی صورتشان را سرخ نگه می دارند آه این مردم مسئولان را می‌گیرد.
وی خواستار ورود بازرسی به این منطقه شد و ادامه داد:مگر نهادهای نظارتی خواب هستند چرا ورود نمی‌کنید و از تضییع بیت المال جلوگیری نمی‌کنید؟ چرا مدیران دولت پاسخگو نیستند؟ چند هفته است منتظر یکی از مدیران کل  هستیم به خودشان زحمت نمی دهند به درد و رنج و مصیبت مردم چاروسا و دیشموک رسیدگی کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: بنده از سپاه این نهاد فریادرس مردم می‌خواهم حداقل برای امثال ایشان خودرویی تهیه کنند یا استاندار محترم اورژانس هوایی فوریت های پزشکی استان را برای ایشان هماهنگ کنند اینجا مردم در عذابند و حق این مردم نیست که از نعمت راه مناسب هم محروم باشند اولین راهکار این است که این دو منطقه نیاز به فرمانداری دارند و حداقل اینکار را برای این دو منطقه محروم انجام دهید.
وی اظهار داشت: عدالت اصل بنیادی در حکومت امام علی(ع) است و همین اصل برای نظام ما یک ضرورت است و از شاخصه های بارز حکومت داری حضرت علی (ع) ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی است مسئولان استان ما به علی (ع) اقتدا کنند مردم ما مسؤول علی گونه می خواهند مشکلات استان با روحیه جهادی و انقلابی و علوی امکان پذیر است مولا علی در بین مردم بود بعضی از مسئولان پروازی هستند در بین مردم نیستند تا ببیند مردم چه می کشند پروازی بودن با سیره علوی در تضاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1