تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۰۸۰۰۰
در خطبه‌های نماز جمعه چرام مطرح شد

مرکز پیام‌نور چرام در آستانه تعطیلی / آیا پرده از مسائل پیام‌نور کنار می‌رود

۲
۰
مرکز پیام‌نور چرام در آستانه تعطیلی / آیا پرده از مسائل پیام‌نور کنار می‌رود
کبنا ؛حجت الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام ظهر امروز ( 24 اسفند ماه 97) در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه از جمله ماه‏هاى مبارک قمرى که فرصتى بسیار مناسب براى خودسازى و آماده شدن به ماه ضیافت الهى است، ماه مبارک رجب است، اظهار کرد: ماهى که هم مناسبت‌‏هاى خاص در آن واقع شده و هم ایام و لیالى مشخصى براى برگزارى بعضى اعمال عبادى که زمینه خودسازى و معنویت را فراهم مى‌‏کنند، تعیین شده است به همین دلیل این ماه از منزلت و مرتبت بسیار والایى نزد حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) برخوردار است.
امام جمعه چرام عنوان داشت: اعمال عبادى همچون روزه و دعا و نیایش و اعتکاف در این ماه از فضیلت بیشترى نسبت ماه‏هاى دیگر برخوردار است.
وی در خطبه دوم نماز سیاسی عبادی چرام با اشاره به این مطلب که مراکز علمی و دانشگاهی در هر شهری کمک به توسعه فرهنگی آن شهر است،گفت: یکی از مراکز دانشگاهی مهم و اثرگذار در شهر چرام دانشگاه پیام نور بود، مرکزی که صدها نفر از دانشجویان دختر و پسر این شهرستان مشغول کسب علم و دانش هستند، مرکز علمی که زمزمه تعطیلی آن به گوش می‌رسد.
وی افزود: اگر این مرکز علمی به شهرهای همجوار منتقل شود چند اشکال دارد، جمع کردن یک مرکز علمی در مرکز یک شهرستان به هیچ عنوان به صلاح نیست و نوعی بی توجهی  به مردم و دانشجویان مومن و انقلابی چرام است.
خطیب جمعه چرام گفت: دانشجویان پیام نور به این علت باید برای ادامه تحصیل به شهرهای اطراف مراجعه کنند که متحمل هزینه های بیشتر برای این عزیزان و خانواده‌های آنها خواهد شد، مراجعه دانشجویان این شهرستان به شهرهای اطراف با خطرات تصادفات جاده ای قابل توجیه نیست.
وی،تصریح کرد: توقع از فرماندار محترم است؛ مکانی مستقل مثل یکی از مدارس آموزش و پرورش را به دانشگاه پیام نور محول کنند تا مشکل مکان و بهانه‌های مسؤولان استانی پیام نور برای جمع کردن این دانشگاه رفع شود، در صورت تعطیل شدن دانشگاه پیام نور ناگفته هایی از سهل انگاری‌ها، کارشکنی‌ها و بی‌توجهی مسؤولان مورد نظر و مربوطه با مردم در میان خواهم گذاشت.
به گزارش کبنا، دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در این سال‌های اخیر با بعضی از حواشی روبرو شد و جمعی از دانشجویان و کارکنان نیز انتقاداتی از مدیریت این دانشگاه داشتند و در خطبه‌های نماز جمعه چرام هم قرار است که پرده از سهل‌انگاری‌ها و کارشکنی‌های برخی از مسوولان در خصوص وضعیت مرکز پیام نور چرام برداشته شود.
مسوولان پیام نور هیچ وقت به طور رسمی و رسانه‌ای در باره موفقیت‌ها و کاستی‌های این دانشگاه با مردم سخن نگفته‌اند و گویا آنان به اصل پاسخگویی اعتقاد چندانی ندارند و رسانه‌ها هم نسبت به سایر مراکز دانشگاهی اخبار کمتری را از دانشگاه پیام نور دریافت می‌کنند. این سایت آمادگی انتشار پاسخ مسوولان پیام نور را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام بزرگوار تا اون جایی که اطلاع دارم دوران ثبات وپیشرفت پیام نور همین دوسه سال اخیر بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پیام نوری. و درد هیچکس نیخره آقا جون ایشون اولین تجربه مدیریتیشه همو گنجی پور ختونه دورشه بگریت آخرش یه چی ایابو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1