تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۰۷۹۷۶
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رامین چرومی، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.
رامین چرومی هدف از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری را ترویج فرهنگ وقف و خیراندیشی و فرهنگ زیارت و مودت، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی مردم و ترویج معارف قرآن و اهل‌بیت (ع) عنوان کرد.
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری از ظرفیت‌های امام زادگان و بقاع متبرکه به‌منظور ترویج و فرهنگ و توسعه معارف قرآنی و توسعه گردشگری مذهبی و ارائه خدمات به آحاد مختلف مردم را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.
چرومی بیان کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری با حضور بیش از ۳۰ روحانی اعزامی از قم و روحانیون استان و همچنین تعدادی از طلاب حوزه علمیه بانوان استان در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان ازجمله حضرت بی‌بی حکیمه (س)، امامزاده جعفر (ع) در شهرستان گچساران، امامزاده مختار (ع) و شاه غالب (ع) در شهرستان بویراحمد، امامزاده ابراهیم اسدالله (ع) بهمئی، امامزاده میرسالار (ع) و آقامیر (ع) کهگیلویه و بویراحمد و مسجد بین‌راهی روستای توت نده شهرستان دنا برگزار می‌شود.
رامین چرومی تشکیل ستاد خبری و اطلاع‌رسانی طرح نوروزی آرامش بهاری، نصب بنرهای تبلیغی در سطح بقاع متبرکه استان و پخش مستندهای احسان ماندگار، شوق خدمت و آفتاب جنوب از صداوسیمای استان را از دیگر برنامه‌های روابط عمومی در این طرح نوروزی برشمرد.
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نصب بنر نظرسنجی طرح در بقاع مجری طرح آرامش بهاری، اجرای مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان و تولید بسته‌های اطلاع‌رسانی با اولویت بروشور پیرامون معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان و در صورت برخورداری از زائران خارجی چندزبانه را از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح آرامش بهاری ذکر کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1