کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمددر دیدار با خانواده شهید فرزادی :

وظیفه مسئولان در راستای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سنگین است

22 اسفند 1397 ساعت 18:19

«محمود باقری» گفت: وظیفه ما مسئولان در راستای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سنگین است و باید با خدمت صادقانه ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.



«محمود باقری» گفت: وظیفه ما مسئولان در راستای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سنگین است و باید با خدمت صادقانه ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.
به گزارش کبنا نیوز  یاسوج، مدیرکل و کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید «سید عوض فرزادی‌پور» دیدار کردند.

«محمود باقری» مدیرکل میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد احترام به مقام شهدا و خانواده‌های آنان را وظیفه‌ همه مسئولان دانست و اظهار داشت: شهدا با خون پاک خود اقتدار و امنیت کشور را رقم زدند.
وی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند و امروز امنیت و اقتدار کشورمان را مرهون خون شهدا هستیم.
عضو شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وظیفه ما مسئولان در راستای خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سنگین است و باید با خدمت صادقانه ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

باقری به هدف والا و پرارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره داشت و بیان کرد: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب از آرمان‌های شهدا بود.
در پایان این دیدار از خانواده شهید فرزاذی‌پور تجلیل شد.
 


کد مطلب: 407957

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407957/وظیفه-مسئولان-راستای-خدمت-خانواده-های-معظم-شهدا-ایثارگران-سنگین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1