تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۴۰۷۹۳۱
شهردار یاسوج در برنامه بی‌تعارف مطرح کرد

ایام‌نوروز در یاسوج می‌مانم / در این ایام 200 نفر کار خدمات‌رسانی را انجام می‌دهند / راه‌اندازی آبشار مصنوعی در یاسوج

۲
۰
ایام‌نوروز در یاسوج می‌مانم / در این ایام 200 نفر کار خدمات‌رسانی را انجام می‌دهند / راه‌اندازی آبشار مصنوعی در یاسوج
کبنا ؛شهردار یاسوج در خصوص وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر و نگرانی‌هایی که وجود دارد گفت: تا قبل از فصل سرما 110 هزار متر مربع از معابر را آسفالت‌ریزی کردیم اما در فصل سرما و به دلیل برودت هوا دست از کار کشیدیم.
به گزارش کبنا، نستهن مقدم امشب در برنامه بی‌تعارف با اشاره به آمادگی شهرداری یاسوج برای خدمات دهی در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: 190 تا 200 نفر کار خدمات‌رسانی را در این ایام انجام می‌دهند و خود من هم یکی از این افراد هستم.
شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر و نگرانی‌هایی که وجود دارد هم گفت: تا قبل از فصل سرما 110 هزار متر مربع از معابر را آسفالت‌ریزی کردیم اما در فصل سرما و به دلیل برودت هوا دست از کار کشیدیم.
مقدم ادامه داد: چند روز قبل هم می‌خواستیم که این کار را شروع کنیم که کیفیت را در نظر گرفتیم و تا هنگامی که دمای هوا به 12 درجه نرسد کار را شروع نمی‌کنیم.
شهردار از پر کردن چاله‌ها به صورت استاندارد به عنوان یکی از اقدامات خوب یاد کرد و گفت: تا 20 فروردین برای رفاه حال مردم و مسافران کاری انجام نمی‌دهیم.
وی از افزایش تعداد چشمه‌های بهداشتی هم خبر داد و گفت: این تعداد سرویس بهداشتی در سطح شهر و اماکن شهر یاسوج از 360 چشمه به 372 چشمه رسیده است.
وی از تمیزکاری در هر 2 نوبت صبح و عصر در آبشار یاسوج هم خبر داد و گفت: سرویس‌های بهداشتی آن‌جا وضعیت خوبی دارد و در کل آبشار را آماده مهمانان نوروزی کرده‌ایم و در کنار آبشار در نظر داریم یک آبشار مصنوعی که به زیبایی آن جا کمک می‌کند راه‌اندازی کنیم.
مقدم همچنین رنگ آمیزی 10 هزار متر مربع از جداول را یکی دیگر از اقدامات برای این ایام دانست و گفت: پاکسازی شهر یاسوج را از دو سمت به سوی پلیس راه اصفهان و پلیس‌راه شیراز خواهیم داشت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
تور خدا مسئول فضای سبزتون کیه که ایقد با سلیقه است . ما یه یک شهر لر نشین با بیشینه عشایری هستیم ولی لزومی ندارد برای نشون دادن سمبل و فرهنگ عشایری دو تا ملار و چمتر که اصلا جالب هم نیست در دو ورودی شهر قرار بدیم . تورو خدا فکر کنید و از سلایق خوب استفاده کنید .بیاید یه مسابقه برگزار کنید هم یه کار فرهنگیه ودراین مسابقه بهترین پیشنهادها و طرحها رو انتخاب کنید و از اونها در میادین استفاده کنید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی حیفه، تعطیلات خته خراب نکن حتما بره بگرد....
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1