کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بخشدار دیشموک خبر داد:

انتخابات هیئت مدیره شرکت تعاونی دیشموک سناریوی از پیش طراحی شده جهت انتخاب شخص خاص بوده است(+تصاویر)

21 اسفند 1397 ساعت 21:35

بخشدار دیشموک تصریح کرد:به این نتیجه رسیدیم که انتخاباتی که در محلی دیگر و بدون هماهنگی صورت پذیرفت؛ سلیقه ای وسناریوی از پیش طراحی شده جهت انتخاب یک شخص خاص برای مدیرعاملی؛ بوده است!…



نکته:
وحید اهنگ مدیر خبر دیشموک از قبل در جلسه دعوت نشد و وقتی در بخشداری حضوریافته متوجه برگزاری جلسه شد که با مجوز بخشدار در جلسه حاضر و نشست پوشش داده شد.
در ابتدا حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک ضمن خیر مقدم گفت: برخی اعضای شرکت کننده در جلسه نسبت به نحوه انتخاب اعضای نماینده های گروهها جهت انتخابات؛ اعتراض دارند که لازم است موافقان و مخالفان نظر خود را ارائه دهند.
در ادامه مخالفان به ارایه نظرات پرداخته و انتخاب افراد را جهت برگزاری انتخابات انتخاب هیئت مدیره، از قبل مشخص شده و بدون هماهنگی با عموم و عدم اطلاع رسانی بوده است.
امام جمعه و بخشدار هم بعد از شنیدن نظرات حاضران؛ برگزاری انتخابات را لغو و به بعدا موکول تا مراتب با پخش اگهی عمومی و اطلاع عموم بوده بعد از طی مراحل قانونی؛ انتخابات انتخاب هیئت مدیره برگزار شود.
برگزاری انتخابات لغو و جلسه خاتمه یافت.
منتها تعدادی از اعضا به مکانی دیگر عزیمت و در آنجا انتخاباتی برگزار و هیئت مدیره ای انتخاب می کنند.
خبر دیشموک موضوع را پیگیری جدی می کند.
صفا حبیبی بخشدار دیشموک در گفتگو با خبر دیشموک گفت: جلسه انتخاب هیئت مدیره شرکت تعاونی روستایی دیشموک که بعد از جلسه در بخشداری، صورت گرفت بدون هماهنگی با بخشدار انجام شد و رسمیت قانونی ندارد.
وی در پاسخ خبر دیشموک که اطلاعات بدست امده حاکی از انتخاب هیئت مدیره است؛ افزود: با هماهنگی هایی که با فرماندار و استان انجام شد؛ انتخابات برگزار شده باطل است.
بخشدار دیشموک تصریح کرد:به این نتیجه رسیدیم که انتخاباتی که در محلی دیگر و بدون هماهنگی صورت پذیرفت؛ سلیقه ای وسناریوی از پیش طراحی شده جهت انتخاب یک شخص خاص برای مدیرعاملی؛ بوده است!…
حبیبی بیان کرد: جزئیات برگزاری انتخابات قانونی جهت انتخاب هیئت مدیره جدید از طریق خبر دیشموک اطلاع رسانی می شود.
مطالب مرتبط


کد مطلب: 407922

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407922/انتخابات-هیئت-مدیره-شرکت-تعاونی-دیشموک-سناریوی-پیش-طراحی-شده-جهت-انتخاب-شخص-خاص-بوده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1