تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۴۰۷۸۸۱
یادداشت ارسالی|

«غلامرضا پاکدل» نقدها و گفته‌هایش را جمع بندی کرد؛ آقای نماینده به ناحق ما را زیر سئوال می‌برد و کارها را مصادره می‌کند / فردای بهتر از وضعیت اسفبار فعلی دور از دسترس نیست

۲۰
۰
«غلامرضا پاکدل» نقدها و گفته‌هایش را جمع بندی کرد؛ آقای نماینده به ناحق ما را زیر سئوال می‌برد و کارها را مصادره می‌کند / فردای بهتر از وضعیت اسفبار فعلی دور از دسترس نیست
کبنا ؛غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت و از نیروهای شناخته شده گچساران در ماه‌های اخیر با انتشار سلسله مطالبی به نقد موضوعات مختلف شهرستان گچساران به ویژه مباحث شرکت نفت و نماینده مردم گچساران و باشت پرداخت که وی با ارسال یادداشت زیر به جمع بندی مطالب خود پرداخت.
به گزارش کبنا، متن زیر به شرح زیر است؛
مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت و اصحاب محترم رسانه
جمع بندی و سر فصل‌های یک سال ناگفته و نقد و روشنگری
 با سلام و دعای خیر،
 همانگونه که مستحضرید، حدود یک سال پیش (از بیست و دوم اسفند 96)، اینجانب شروع به نوشتن یکسری ناگفته و نقد در دفاع از عملکرد خود و همکارانم در دوره مدیریتم در نفت وگاز گچساران و همچنین مقایسه با عملکرد دوره تحت مدیریت و سیطره نماینده محترم و به‌نوعی نقد عملکرد ایشان و ارائه پیشنهاداتی جهت بهبود اوضاع نمودم. براساس سرفصل‌هایی که از ابتدای شروع نقدها مشخص کرده بودم، خوشبختانه نقدها با کیفیت و کمیت برنامه شده انجام و مورد اقبال عمومی واقع گردیدند و به دلیل فضایی که ایجاد گردید، مکاتبات و تحلیلهای جانبی مفید دیگری نیز انجام شد.
 همانگونه که انتظار می‌رفت، جناب نماینده که تا آن تاریخ یعنی قریب به شش سال، به کرات از طریق نامه، مصاحبه، سخنرانی یا به هر طریق ممکن، عملکرد اینجانب و همکارانم را به ناحق و خلاف اصل صداقت زیر سوال برده و حتی خدمات ما را به نام خودشان مصادره می‌نمودند، نقدهای مستدل و مستند را بی پاسخ گذاشتند و سعی کردند سکوت اختیار نمایند. در دو مورد که سعی کردند پاسخ دهند هم متأسفانه آنقدر، عصبانی و برآشفته بودند که به دور از منطق و با ادبیات سخیف مواردی مطرح فرمودند که البته پاسخ ایشان داده شد و بالاخره پس از نقد سوم که عملکرد عمرانی و طرحها و پروژه‌ها در آن مقایسه شده بود، در گزارشی از طریق شبکه دنا، عملاً پذیرفتند که دیگر کارهای سایرین را به نام خودشان مصادره نکند و برای اولین بار نامی از زیرگذر، فرودگاه، بیمارستان بی بی حکیمه، پتروشیمی، سد چم شیر و مانند اینها نیاوردند و به همین دلیل هم نتوانستند عملکردشان را با دیگران مقایسه نمایند.
 حال هر چند بخش قابل توجهی از مردم شریف مرقومه ها را دنبال کرده و مطالعه فرموده‌اند ولی متأسفانه بخشی عظیمی نیز مطالعه نفرموده یا از اواسط سال همراه شده‌اند. به همین دلیل جمع بندی و سر فصل‌هایی از نقدها و مکاتبات را به شرح ذیل تقدیم می‌دارم:
موضوع بسیار مهمی که خیلی‌ها سوال می‌فرمایند، این است که علت شروع نوشتن نقد چه بوده است؟ که در اولین نامه به صورت مبسوط آمده است و کاش کسانی که از این بابت گله مندند، قبلاً از آقای نماینده گله می‌کردند که کمتر نیروهای بومی را تخریب نمایند. (کلیک کنید).
ناگفته‌ها و نقد اول درخصوص عدم دفاع از حقوق نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، پیمانکاری حجمی و روز مزدرد شرکت نفت و خانواده‌های آنها وبالعکس تضییع حقوق آنان و نیزسو استفاده از شرایط بد نیروهای پیمانکار و فریب دادن آنها، علی رغم اینکه مجموعه نیروهای نفت و خانواده‌های آ‹ها حداقل حدود بیست و هشت هزار رای دهنده دارند (کلیک کنید).
ناگفته‌ها و نقد دوم درخصوص انتصابات و عدم شایسته سالاری و پارتی بازی کم نظیر (کلیک کنید).
ناگفته‌ها و نقد سوم طرحها و پروژه‌های عمرانی و مقایسه عملکرد شش سال و نیم نماینده فعلی با شش سال و نیم مشابه قبلی (کلیک کنید).
ناگفته‌ها و نقد چهارم و پنجم درخصوص واگذاری منازل سازمانی به دستگاههای اجرایی/ به کارگیری خودروهای استیجاری. (کلیک کنید).
ناگفته‌ها و نقد ششم درخصوص مغازه‌های شرکت نفت، مسکوت گذاشتن پرونده و عدم برگزاری مزایده بعد از شش سال. (کلیک کنید).
ناگفته‌ها و نقد هفتم درخصوص جذب و به‌کارگیری نیروهای پیمانکاری با بیست و سه صفحه مستندات پیوست. (کلیک کنید).
 به این ترتیب باید گفت با کمال افتخار اینجانب شاید اولین مدیری هستم که عملکرد خودم را در تمام زمینه علاوه بر گزارش در جلسه تودیع، در نقدهای هفت گانه و پاسخ‌های متعدد به مخاطبین مختلف، در معرض قضاوت مردم قرار داده و از آن با حوصله، مستند و مستدل طی یکسال دفاع نموده‌ام و مواردی که در سازمانها نظارتی، بازرسی و قضایی مطرح بودند نیز پس از پاسخگویی، تماماً منجر به صدور رأی تبرئه شده و تأکیدی بر صحت عملکرد حقیر و همکارانم گردیده‌اند. بی شک تاریخ چنین اتفاقی را در مورد مدیر دیگری شاهد نبوده و باز هم معتقدم این اتفاق مصداق عبارت «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد»  می‌باشد. کسانی که شش سال علیه عملکرد بنده گفتند و مصاحبه کردند و نوشتند (به گونه‌ای که امروز شرم دارند که آن گفته‌ها یا نوشته‌ها رو شود)، سبب شدند تا عملکرد بنده و همکارانم که ذره‌ای رنگ و بوی سیاسی نداشت، برای مردم توضیح داده شود و کسانی که تحث تاثیر قدرت رسانه‌ای تبلیغات وسیع در سایه زر و زور و جوسازی غیرمنصفانه، بی رحمانه و یک جانبه قرار گرفته و قضاوت متفاوتی داشتند، تا حدودی به حقایق پی بردند.
 علاوه بر ناگفته‌ها و نقدهای هفتگانه فوق، خودبخود مکاتبات، پاسخ‌ها و تحلیلهای دیگری نیز انجام شد که اهم آن‌ها به شرح زیر بودند:
 رفوزه ها را قهرمان نکنیم درخصوص حادثه سقوط هواپیمای تهران/ یاسوج (کلیک کنید).
پاسخ سخنرانی روز معلم، پاسخی به مطالب بی ربط، احساسی، و سعی در فرافکنی و شاید ایجاد رعب و وحشت برای جلوگیری از ادامه نقدها. همان روشی که متاسفانه به عنوان ابزاری برای بستن زبان و شکستن قلم منتقدین به کرات استفاده کرده‌اند. (کلیک کنید).
شفاف سازی جذب نیرو که متاسفانه پاسخی از سوی سایر ذیربطان دیده نشد. (کلیک کنید).
سیاست بدون خشونت، جامع‌ترین تحلیل در خصوص پدیده شوم خشونت در استان و خصوصاً در شهرستان گچساران که به هتک حرمت قاطبه مردم از اساتید دانشگاه تا جانبازان سرافراز ویلچری و سایر عزیران انجامیده است. تحلیلی که اگر مورد توجه جدی قرار می‌گرفت از بسیار از اتفاقات جلوگیری به عمل می‌آمد و توجه به آن در آینده نیز می‌توان از بسیاری حوادث جلوگیری نماید. (کلیک کنید).
مسدود کردن دسترسی به صفحه اینستاگرام و اقدام عملی در مخالفت با "زنده باد مخالف من! " و تأییدی بر شعارهای بدون عمل (کلیک کنید).
پاسخی به نحوه برخورد با افشاگری آقای جعفری (کلیک کنید).
اعتراف و تأیید تلویحی نماینده محترم به نقد اینجانب در خحصوص عملکرد در طرحها و پروژه‌های عمرانی (کلیک کنید).
پاسخی به توضیح مبتدیانه و توجیه غیر قابل قبول در خصوص جذب بی ضابطه 140 نفر نیرو در حراست نفت که تا کنون پاسخ ابهامات و سوالات متعدد مردم و رسانه‌ها داده نشده است،. به این امید که با گذر زمان مردم به فراموشی بسپارند. (کلیک کنید).
خاطره منطقه ویژه اقتصادی دروغین (کلیک کنید).
واکنش به سخنرانی هفته بسیج و میلاد پیامبر و نحوه برخورد با جانبازان و ایثارگران و همچنین اشاره‌ای به نخبگان (کلیک کنید).
نقدی بر بودجه سالیانه (کلیک کنید).
اعلام مبهم بدهکار بزرگ بانکی (کلیک کنید). هرچند به قول استاد شاملو "اگر خواستی چیزی را پنهان کنی لای یک کتاب بگذار، این ملت کتاب نمی‌خوانند..." کنایه به اینکه متاسفانه تمایل به خواندن کتاب و به‌طور کلی مطالعه کم است و سئوالاتی که طی این مدت از بنده در مقاطع مختلف می‌شد نشان می‌داد که دوستان و عزیزانی که حتی مدعی هستند مسائل را دنبال می‌کنند، هم به اعتراف خودشان مطالب و خصوصاً مطالب حتی بیش از یک صفحه را نمی‌خوانند، اما انتظار می‌رود چنانچه می‌خواهید در خصوص علت نقدهای اینجانب یا کلاً از عملکرد نماینده محترم و دیدگاه‌های حقیر، اطلاعی داشته و قضاوتی نمایید، مطالب پیش گفته را مطالعه فرمایید.
با این اوصاف دفاع از عملکرد مدیریتی اینجانب و همکارانم در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به‌صورت جامع و کامل تقدیم مردم شریف گردید و همین جا بر خود لازم می دانم از همه کسانی که به دلیل ضرورت شفاف سازی ناچار به ذکر نام یا اشاره به آنها بوده‌ام، عذر خواهی نمایم، چون سیاست، رویکرد و نحوه عملکرد و اداره امور دارای اشکال بوده و ازنظر اینجانب بایستی اصلاح می‌شد که متوجه جناب نماینده و تفکری است که متأسفانه اعمال نمودند وگرنه شاید دوستان هرچه در توان داشته‌اند اعمال کرده باشند و بیشتر نتوانند.
اینجانب و همفکرانم، همانگونه که درمقام خدمت گذاری در عمل ثابت نموده‌ایم، به کمک استعدادها، شایستگی‌ها، توانمندی‌ها، داشته‌ها، باورها و دلسوزیهای نخبگان، مجربین و نیروی انسانی بالفعل و بالقوه آن دیار (با هر گرایشی)، و امکانات و سرمایه‌های قابل توجه، به عنوان یک جریان با منش، گفتمان و حرفهایی متفاوت برای اصلاح امور و رفع نقصانهای گذشته و تکمیل زحمات کم و بیشِ اسلاف، صاحب اندیشه، برنامه، جسارت و شجاعت جهت طرح و اجرای پیشنهادات و برنامه‌های خود در هر موقعیتی هستیم. بدیهی است هر کدام از جریانها صادقانه استقبال می‌کردند و یا استقبال کننند و در گفتار و کردار خود صادق باشند و خلاف آن برایمان اثبات نشده باشد، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. در تمامی زمینه‌ها دارای ایده، برنامه، سیاستگذاری، راهکار و پیشنهادات عملی و متناسب با شرایط و موقعیت‌ها می‌باشیم که در صورت فراهم شدن بستر و بروز آن‌ها به شرح فوق، قطعاً امید به فردای بهتر از وضعیت اسفبار فعلی برای مردم دیارمان دور از دسترس نیست.
مطالب یاد شده و مطالب بسیار مفصل دیگراز گذشته، حال و در آینده در صفحه اینستاگرام اینجانب به آدرس:
https://www.instagram.com/gholamrezapakdel
و همچنین کانال تلگرامی به نام «نقد و مستند»، با سرچ کردن همین نام، یا به آدرس:
https://t.me/naghd_o_mostanad
قابل دسترسی عموم مخاطبین عزیز بوده و خواهند بود.
--------------------------------------------------
غلامرضا پاکدل
 20 /12 /97
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای کاش نماینده محترم ما یاد بگیرد و یک هزارم مهندس پاکدل شفاف سازی کند.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا که مهندس پاکدل مدیری شایسته و توانا است
گچ سیتی
United States
الحق که شایسته بهترین هایی. ان شاءالله به زودی زود شاهد پیشرفتت خواهیم بود مدیر توانمند و توانا
گچساران
Romania
درود بر مرد شجاع و مدیر شایسته جناب پاکدل بهتر از این نمیشود شفاف سازی و روشنگری نمود
گچساران عشق من
United States
کاش نماینده محترم هم این کار را میکرد تا مشخص بشه چکار کرده. واقعا بی انصافیه که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اینقدر ضعیف عمل میکنه بعد خودشو با مدیران گچساران مقایسه میکنه تازه اونم در حد همین مدیران هم کار نکرده .
باوی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
ای قربونت برم کر بی نمونه ای کاش همه مثل جنابعالی صادق وشجاع بودند مردیم از بس تو این 6سال دروغ وحقه وبی عدالتی دیدیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل در کمال ادب حرفهای تاجگردون را ، توحین و
دروغ و ... میدونی ولی در کمال بی ادبی شروع میکنی به توهین و افترا . دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را . برچه اساسی میگویید اکثریت مردم توجه مثبت به نامه ها و مطالب شما داشته اند ؟ آیا شما علم غبب دارید؟ اینطور که شما میگویید ۲۵ هزار رای کارکنان شرکت نفت گچساران مال شماست . توهمی که شما دارید دقیقا شبیه توهم متوهمین است . اگر خبلی حوشبین هستید انتخابات نزدیکه بفرما شتل و قبا ببند و در صحنه حضور پیدا کن . با این خدماتی که برای خودت تراشیدی ضرورتی نداره که حتی با سایر اصولگرایان شهرستان متحد شوی . تو آنی که رستم بود پهلوان
Iran, Islamic Republic of
که متاسفانه نداری، سواد . آقای پاکدل گفته نقدها مورد اقبال عمومی واقع شد و این کاملا درسته دلیلش هم فضا و کامنتهای موافق و مخالف بود و پاسخهای متعدد رد وبدل شده. حالا اون همه بی عدالتی و ضعف تاجگردون را با همین یه جمله میخواستی جواب بدی....
Iran, Islamic Republic of
تمام خویش و قومت رو توی لیشتر گذاشتی سرکار حالا دم از عدالت خواهی میزنی؟
Iran, Islamic Republic of
باز هم حرف زدید، نقد جذب را کا بیست و سه صفحه سند پیوست داره و تو همین یادداشت هم نقد هفتم هست بخون تا متوجه بشی پاکدل چه خدمتی کرده و تاجگردون چه گندی زده.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اکدل با این آن نقدها و این جمع بندی نشان داد که اهل برنامه است و با همه متفاوت است، همان کسی که گچساران و باشت میخواهد.
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر توانا، باسواد و کاردرست. چقدر جالب یکساله که با نقدها و مکاتبات ‌کم نظیر خودش، میر را که شش سال و علیه ش حرف میزد، به سکوت واداشته و به همه جوابهایی داد که جرات جیک زدن ندارند و حتی دیگه یه کامنت هم ندارن که بنویسن مگر توهین و بد و بیراه بگن تا آتیششون . به این میگن مدیر پاسخگو و با عملکرد خوب. احسنت پاکدل جان.
باوی
Iran, Islamic Republic of
خدایی ترب سی گپلت خرد نمیکنن ...دلت رو به چی خوش کردی ...کاسه داغتر از آش شدی برا ما...شما و امسال شماها امتحانشون رو پس دادن ...دیگه رفتید تا به قیامت....
باوی
Iran, Islamic Republic of
خدایی ترب سی گپلت خرد نمیکنن ...دلت رو به چی خوش کردی ...کاسه داغتر از آش شدی برا ما...شما و امسال شماها امتحانشون رو پس دادن ...دیگه رفتید تا به قیامت....
گچ
United States
اگه نماینده تونست یه خط جواب مهندس پاکدل رو بده اونوقت معلوم میشه چقدر توانایی داره. طرفدارانش هم که فقط توهین میکنن . البته مردم متوجه شدند که چه کسی برنامه داره .
Iran, Islamic Republic of
پاكدل تحصيلاتش چيه؟
به نظر خيلي باسواد مياد
Iran, Islamic Republic of
جون خت ایقد شلوغش نکن که و گرد پای تاجگردون هم نیرسی
Iran, Islamic Republic of
معلومه که هیچ سهمی بهت نداده که اینجور اتیش گرفتی اخه تو خودت بیشتزین پارتیبازی را در شرکت تفت داشتی حالا اومدی برای مردم دلسوزی میکنی
Iran, Islamic Republic of
پاکدل اگه راست میگه توی انتخابات شرکت کنه تا معلوم بشه مردم حرفش را قبول میکنن یا نه
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون امیرکبیر جنوب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1