کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

هنر انقلاب ایجاد یک جبهه مقاومت در مقابل استکبار بود

23 فروردين 1398 ساعت 15:21

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنر انقلاب ایجاد یک جبهه مقاومت در مقابل استکبار بود.


آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ظهر پنجشنبه(22 فروردین ماه 98) در دیدار با مدیران فرهنگی به مناسبت هفته هنر انقلاب ک، به هنت حوزه هنری استان برگزار شد، افزود: هنر انقلاب اعطای عزت، عظمت و اقتدار به ایرانی بود که هر ایرانیش مدعی، اما مدعی منکوب شده بود که پس از انقلاب مدعی سرافراز در دنیا است.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: هنر انقلاب اعطای عزت و عظمت به کشوری بود که شیعی بود، اما قدرتش، قدرت برده سالارانه بود.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه بردگی و سالاری یک تناقض و یک حقیقت پارادوکسیکال است، عنوان داشت: نوکر باشی و آقا نمی‌شود. به تو قدرت بدهند و اقتدار ندهند، نمی‌شود.
آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: هنر انقلاب ایجاد یک جبهه مقاومت در برابر نظام کفر و فسق و جور و استکبار بود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: هنر انقلاب اعطای اعتماد نفسانی به تک تک آحاد ملت ایران و سیر شتابنده به سمت تعالی و رشد بود. اینها را باید گاه با مقایسه به فقدان انقلاب، گاه با مقایسه کشورهایی که همزمان با کشور ما آغاز کردند و گاه در مطالعه جایگاه ایران امروز دنیا و در مقیاس جایگاه با روزی که انقلاب، ایران را تحویل گرفت و دیگر مقایسه‌ها به دست بیاوریم تا دچار غرور نشویم.

آیت الله ملک حسینی ابراز داشت: به آنچه رخ داد، افتخار می‌کنیم، اما می‌بینیم آنچه که گاه نباید رخ داده باشد، رخ داده است. آزادی از موهبت‌های انقلاب بود، اما بی ادبی و بد اخلاقی، هتک و توهین در فضاهای حقیقی و مجازی چیزی بود که انتظار نمی‌رفت، اما مولود ناخلف این آزادی شد.
آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: رانتخواری، افزونه خواهی، غارت و چپاول بیت المال مولود رشد اقتصادی شد و رشد اقتصادی به برکت انقلاب حاصل شد و بشمارید مطالب دیگری که در عین اینکه انقلاب هنرهایی در عرصه‌های مختلف کرد، اما یک اتفاق بد نیز افتاد و در هر موقعیت که نباید، اتفاقاتی افتاد. راهش این است که ماهم خودمان و انقلابمان را با آرمان‌هایمان مقایسه کنیم و ببینیم که چقدر هنوز از آرمان‌های متعالی اسلام و قران دوریم و تا چهل سال گام اول را برداشتیم و اینک وارد گام دوم شده‌ایم و خدا می‌داند تا رسیدن به تمدن عظیم الهی چند گام و چه گام‌هایی را باید برداریم.
آیت الله ملک حسینی گفت: توصیه می‌کنم دستگاه‌های فرهنگی که هنر حقیقی انقلاب را در عرصه‌های مختلف، در بیانیه مقام مقام معظم رهبری دنبال کنند.
آیت الله ملک حسینی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان سپاه پاسداران که مرزداران غیور کشور و پاسداران عرصه فرهنگ هستند و باید پاسداران فضیلت‌های انقلاب نیز باشند را در زمره تروریست‌ها قرار دادند، عنوان داشت: این حاکی از یک استقلال برای این نهاد و این ملت است و دشمن نمره بد به تجهیزات نظامی نمی‌دهد، اما او دشمن است و نمره بد می‌دهد و هروقت بداند شما می‌خواهید به یک الگو برای جهان تبدیل شوید، توهین و تحقیر می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: تمام آنچه که برای نظام، سپاه و ارتش ما رخ داده این است که خودمان خواسته‌ایم و خودمان توانسته‌ایم و عزت‌ها و افتخارمان درون زاست و دشمنی دشمن بر اساس این است.
آیت الله ملک حسینی گفت: اگر تمامی آنهایی که سپاه و ارتش و بسیج ما کرد، تحت اشراف این شیاطین بود، هرگز با واکنش بد روبه رو نمی‌شد و این استقلال را باید پاس داشت. این مورد یک پیام نیز دارد و آن این است که باید انسجام ملی و وحدت ملی در برابر این شرارت‌ها داشت و به لطف خداوند جلوه‌ای دیگر از جلوات وحدت و انسجام آغاز شد که باید قدر دانست و پاس داشت.


کد مطلب: 407865

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407865/هنر-انقلاب-ایجاد-یک-جبهه-مقاومت-مقابل-استکبار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1