کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با هدف شناسایی افراد خلاق برگزار شد

برگزاری مسابقه ایده شو در یاسوج

20 اسفند 1397 ساعت 0:48

مسابقه ایده شو با هدف شناسایی افراد خلاق و صاحب ایده در دانشگاه یاسوج برگزار شد.


 رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مسابقه ۴۴ نفر از دانشجویان و صاحبان ایده طرح‌های خود مرتبط با صنایع کوچک و متوسط را ارائه کردند.
هاشمی از حمایت ویژه به ایده‌هایی که صاحب رای شوند خبرداد و افزود: شرکت کنندگان پس از نام نویسی، ایده‌های خود را برای داوران و شرکت کنندگان در مدت زمان محدود و کوتاهی بیان می‌کنند که پس از رای‌گیری ایده‌های برتر انتخاب شده و به آنان جوایزی اهدا می‌شود.
وی محور ایده‌های ارائه شده را کسب و کارهای نو در فضای مجازی، تامین مالی و بازاریابی تولیدات استانی صنایع کوچک و متوسط اعلام کرد و ادامه داد: کسب مهارت ایده پردازی، شناسایی نخبگان و همچنین رونق کسب و کارهای مبتنی بر ایده‌های نو از دیگر اهداف این مسابقه بود.
 راه اندازی مجدد ۸۶ واحد صنعتی راکد وغیرفعال
 ۸۶ واحد صنعتی راکد وغیرفعال در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی و به چرخه تولید بازگشت.
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با بیان اینکه ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای برق هستند گفت: میزان ظرفیت برق این شهرکها و نواحی ۹۵۲ مگاوات است.
سید هاشم موسوی تعداد مجتمع کارگاههای کوچک ساخته شده در استان را ۲۷ مجتمع و مجتمع کارگاهی به بهره برداری رسیده را ۱۲ مجتمع برشمرد و افزود: درحوزه‌ی حمایت‌های نرم افزاری صنایع کوچک و متوسط و در زمینه ارتقای علمی و توانمندسازی و مهارت افزائی مدیران و شاغلان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان به ۶ هزار و ۷۷ نفر آموزش‌های لازم ارائه شد.
وی افزود: ۱۳ خوشه کسب و کار در استان با هدف استفاده از مدل توسعه‌ای خوشه‌های کسب و کار، حمایت و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شناسایی شده و یک خوشه نیز درحال پیاده سازی است.
موسوی گفت: تاکنون ۳۱۶ واحد از ذینفعان و واحدهای تولیدی و صنعتی با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان درنمایشگاههای مختلف حضور پیدا کرده‌اند که این فصل‌های حمایتی برای صنایع کوچک و متوسط متنوع و با توجه به نیاز روز آنها برنامه ریزی و پیگیری می‌شود.


کد مطلب: 407864

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407864/برگزاری-مسابقه-ایده-شو-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1