تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۴۰۷۸۶۴
با هدف شناسایی افراد خلاق برگزار شد

برگزاری مسابقه ایده شو در یاسوج

۰
برگزاری مسابقه ایده شو در یاسوج
کبنا ؛ رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مسابقه ۴۴ نفر از دانشجویان و صاحبان ایده طرح‌های خود مرتبط با صنایع کوچک و متوسط را ارائه کردند.
هاشمی از حمایت ویژه به ایده‌هایی که صاحب رای شوند خبرداد و افزود: شرکت کنندگان پس از نام نویسی، ایده‌های خود را برای داوران و شرکت کنندگان در مدت زمان محدود و کوتاهی بیان می‌کنند که پس از رای‌گیری ایده‌های برتر انتخاب شده و به آنان جوایزی اهدا می‌شود.
وی محور ایده‌های ارائه شده را کسب و کارهای نو در فضای مجازی، تامین مالی و بازاریابی تولیدات استانی صنایع کوچک و متوسط اعلام کرد و ادامه داد: کسب مهارت ایده پردازی، شناسایی نخبگان و همچنین رونق کسب و کارهای مبتنی بر ایده‌های نو از دیگر اهداف این مسابقه بود.
 راه اندازی مجدد ۸۶ واحد صنعتی راکد وغیرفعال
 ۸۶ واحد صنعتی راکد وغیرفعال در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی و به چرخه تولید بازگشت.
 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با بیان اینکه ۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای برق هستند گفت: میزان ظرفیت برق این شهرکها و نواحی ۹۵۲ مگاوات است.
سید هاشم موسوی تعداد مجتمع کارگاههای کوچک ساخته شده در استان را ۲۷ مجتمع و مجتمع کارگاهی به بهره برداری رسیده را ۱۲ مجتمع برشمرد و افزود: درحوزه‌ی حمایت‌های نرم افزاری صنایع کوچک و متوسط و در زمینه ارتقای علمی و توانمندسازی و مهارت افزائی مدیران و شاغلان واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان به ۶ هزار و ۷۷ نفر آموزش‌های لازم ارائه شد.
وی افزود: ۱۳ خوشه کسب و کار در استان با هدف استفاده از مدل توسعه‌ای خوشه‌های کسب و کار، حمایت و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی شناسایی شده و یک خوشه نیز درحال پیاده سازی است.
موسوی گفت: تاکنون ۳۱۶ واحد از ذینفعان و واحدهای تولیدی و صنعتی با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان درنمایشگاههای مختلف حضور پیدا کرده‌اند که این فصل‌های حمایتی برای صنایع کوچک و متوسط متنوع و با توجه به نیاز روز آنها برنامه ریزی و پیگیری می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1