تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۷۸۲۱
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد:

یادواره 700 شهید بویراحمد برگزار شد

۰
یادواره 700 شهید بویراحمد برگزار شد
کبنا ؛ یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: فرزندان غیور کهگیلویه وبویراحمد در دوران دفاع مقدس خط شکن بودند و جان خودشان را نثار کردند تا کشورشان را حفظ کنند.
سرهنگ خرمدل با اشاره به مقام اول رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس به نسبت جمعیت افزود: وجود فرزندان ارزشمندی همچون شهید اورنگ و دیگر شهدای دوران دفاع مقدس نشان ولایت مداری این خطه شهید پرور است و راه این شهدا ادامه دارد.
سردار شهابی فر از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز گفت: حضور مردم شجاع و ولایت مدار کهگیلویه وبویراحمد در هشت سال دفاع مقدس نشان از عشق وارادت این مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
سردار فلاح زاده معاون سپاه قدس کشور هم با اشاره به اینکه اگر جهاد و پیکار در عرصه دفاع مقدس نبود این امنیت و آرامش هم وجود نداشت گفت: کهگیلویه وبویراحمد دارای ظرفیت‌های زیادی است که با بهره برداری از آن‌ها می‌توان تاحد زیادی مشکلات بیکاری را برطرف کرد. مقاومت ملت ایران با محاصره اقتصادی دشمنان نخواهد شکست
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران هرگز با تحریم‌ها و محاصره اقتصادی دشمنان نخواهد شکست.
سردار محمدرضا فلاح زاده اظهار داشت: دشمنان این نکته مهم را به خوبی بدانند که ملت ایران با فشارهای اقتصادی زیر بار ذلت نمی‌رود زیرا پیرو امام حسین (ع) هستند.
وی افزود: هدف نظام سلطه از ایجاد گروهک تروریستی داعش ذبح کردن انسانیت و نابودی دین مبین اسلام و مکتب تشیع بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس بیان کرد: رزمندگان جهان اسلام و ایران حماسه آفرینی ماندگاری در کشورهای سوریه و عراق در مقابل داعش از خود نشان دادند.
سردار فلاح زاده عنوان کرد: کسب پیروزی مقابل داعش علاوه بر لطف الهی نتیجه تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، فرماندهی مدبرانه و مقتدرانه سردار قاسم سلیمانی و رشادت رزمندگان جهان اسلام و ایران بوده است.
وی ابراز داشت: دنیا بداند که ملت ایران وارث مظلومان جهان و مظلومیت‌های تاریخ است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گفت: شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای گرفتن درجه، نام، نشان، مقام، عنوان، ثروت، ریاست، قدرت و لوح تقدیر راهی جبهه نشدند بلکه جان خود را در راه دفاع از دین مبین اسلام فدا کردند.
سردار فلاح زاده اظهار داشت: درجه‌ها و نشانه‌های پاسداران و دیگر نیروهای نظامی کشور برای خدمت بیشتر به مردم است و باید فعالیت آنان نیز از روی اخلاص و در راه جلب رضای الهی باشد.
وی افزود: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود کمبودها و مشکلات متعدد در کشور حمایت همه جانبه ای با روش‌های مختلف از رزمندگان داشتند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس بیان کرد: فرماندهان و رزمندگان مخلص و دلاور کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس منشاء خدمات گسترده‌ای بودند.
سردار فلاح زاده عنوان کرد: تاریخ کشور مملو از ایثار، فداکاری، رشادت و شهادت طلبی است و ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های مثال زدنی از خود نشان دادند.
وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های قابل توجهی برای پیشرفت دارد و مهمترین شاخص‌های توسعه استان نیز شامل امنیت، نیروهای انسانی توانمند و داشتن منابع غنی خدادادی است.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، 317 آزاده و افزون بر 9 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1