تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۰۷۸۰۷
در گفت‌وگو با سه مقام رسمی کشور و استان:

ششمین آزمون استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد در صحت و سلامت کامل برگزار شد

۱۳
۰
ششمین آزمون استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد در صحت و سلامت کامل برگزار شد
کبنا ؛معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور گفت: با اطمینان به همه داوطلبان اعلام می‌کنم که تحت هیچ شرایطی سئوالات لو نرفت و هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.
دکتر محمد صادق بیجندی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: برای دو تا از کیسه‌های سئوالات که پلمپ‌ها باز نشده بود متوجه شدیم که برگه‌ای که در پشت کیسه چسبیده می‌شد جابجا شده بودند.
وی اظهارکرد: بلافاصله پس از مشخص شدن این مساله یک دستگاه خودرو از سمت یاسوج به سمت دهدشت و یک دستگاه از سمت دهدشت به سمت یاسوج راه افتاده‌اند که سوالات را در کمتر از یک ساعت به مراکز خود برسانند و تعدادی از داوطلبان احساس می‌کردند که خدایی نکرده اتفاقی در خصوص سئوالات افتاده است.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: با این داوطلبان تلفنی صحبت کردیم که آرامش خود را حفظ کنند و خوشبختانه پس از مذاکرات زیاد پذیرفتند به صندلی‌های خود جهت برگزاری آزمون برگشتند و آزمون در این دو زیرحوزه برگزار شد.
بیجندی با بیان اینکه به نمایندگی از مجموعه جهاددانشگاهی به خاطر تاخیر در برگزاری آزمون از همه داوطلبان عذرخواهی می‌کنم، تاکید کرد: با اطمینان به همه داوطلبان اعلام می‌کنم که تحت هیچ شرایطی سئوالات لو نرفت و هیچ اتفاقی نیفتاده بلکه تنها برای حفظ امنیت و سلامت آزمون مجبور بودیم که بحث‌های امنیتی را در بالاترین سطح داشته باشیم.
سید محمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: نا هماهنگی‌هایی در ارسال سئوالات به وجود آمده بود که باعث شد این آزمون با تاخیر در زیرحوزه‌های دهدشت و یاسوج برگزار شود.
وی با بیان اینکه آزمون برگزار شد، افزود: مسئولان دنبال این هستند که هیچ حقی از کسی ضایع نشود. از داوطلبان و شرکت کنندگان انتظار داریم که تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند.
نظری اضافه کرد: این ناهماهنگی صورت گرفته در جابجایی سئوالات از تهران صورت گرفت و استان نقشی در آن نداشت.
همچنین حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران نیز در این زمینه گفت: ششمین آزمون استخدامی کشور در روز جمعه، 17 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج، گچساران و دهدشت) برگزار شد.
وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته در شهر گچساران و دانشگاه آزاد دهدشت راس ساعت مقرر شروع شد و در مهلت تعیین شده به اتمام رسید.
نوروزی اظهارکرد: این آزمون در کلیه دانشکده‌های دانشگاه یاسوج با یک تاخیر نیم ساعته برگزار شد اما در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج و پیام نور دهدشت به علت اشتباه جابجایی در الصاق برچسب دو کیسه محتوی سئوالات عمومی و پاسخنامه‌ها که از ناحیه عوامل اجرایی مرکز کشور رخ داد، باعث شد که آزمون در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج ساعت 10 و در دانشگاه پیام نور دهدشت ساعت حدود 12 برگزار شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در نهایت این آزمون در صحت و سلامت کامل در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
نوروزی تصریح کرد: تعداد کمی در این آزمون شرکت نکردند که برخی از ابتدا حضور نداشتند و تعداد معدودی با اختیار خود محل آزمون را ترک کردند.
وی در خصوص صحت و سلامت آزمون ادامه داد: منهای تاخیر در برگزاری آزمون، هیچ مشکلی در برگزاری آزمون به وجود نیامد و بقیه مراحل و فرآینده آزمون در صحت و سلامت کامل برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح روز جمعه، 17 اسفندماه 97 آزمون استخدامی 20 دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه گچساران، یاسوج و دهدشت با حضور 4687 نفر متقاضی برگزار شد.
لازم به ذکر است که در شهرستانهای بویراحمد و دنا 2724 نفر (محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 1312 نفر (محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستانهای گچساران و باشت 651 نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آراء دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب نظری جنابعالی که داوطلب نبودی و حضور نداشتی که نه ورود و خروج منظمی بود . نه کسی عکس تطبیق می نمود . نه کنترل . نه حساسیتی و برخوردی به شرکت کنندگانی که موبایل همراه داشتند .
چرا با توجیه و دستور می خواهید افتضاح پیش آمده در این آزمون مهم را سرپوش بگذارید . مشکلات پیش آمده در آزمون علوم پزشکی هم که خود رئیس دانشگاه پذیرفت هم تخریب و شایعه بود .
Iran, Islamic Republic of
در دانشگاه آزاد همانند یاسوج با تاخیر دو ساعته ای که گفته شد جابجایی کیسه های سؤالات آزمون یاسوج و دهدشت علت آن بود، شروع شد.
اما در محل دیگر یعنی دانشگاه پیام نور تا ساعت ۱۲ ظهر آزمون شروع نشد تا در حالیکه آزمون بقیه ی حوزه های دیگر به اتمام رسیده باشد اما حوزه پیام نور دهدشت همچنان شرکت کنندگان در محوطه دانشگاه سرگردان باشند.
برخی از متقاضیان این آزمون قبل از شروع آزمون دانشگاه پیام نور با ارسال نمونه سوالات گفتند که چطور ممکن است عدالت در این آزمون رعایت شود وقتی شرکت کنندگان یک حوزه امتحان را به اتمام رساندند ولی حوزه دیگر همچنان منتظر سوالات هستند؟
آنها می گویند که گفتگوهای تلفنی شرکت کنندگان حوزه دانشگاه پیام نور با شرگت کنندگان حوزه دیگر که امتحانشان به اتمام رسیده است از مهمترین تلاش های انان برای به دست آوردن سوالات بوده است.

یکی از شرکت کنندگان استان کهگیلویه و بویراحمد که محل حوزه خود را شهر بهبهان انتخاب کرده بود بعد از اتمام آزمون خود در تماس با این پایگاه خبری گفت: با تماس های دیگر شرکت کنندگان که در دهدشت بودند و گفتند که ما در محوطه دانشگاه هستیم و هنوز آزمون شروع نشد و دنبال سوالات هستیم، فهمیدم که تمام تلاش هایم بر باد خواهند رفت.
نهایتا آزمون دانشگاه پیام نور از حوالی ظهر شروع شد و تا غروب ادامه داشت تا طولانی ترین آزمون ممکن را شرکت کنندگان مشاهده کنند.
اما در حالی که همه منتظر عذرخواهی مسوولان مربوطه بودند رییس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با رسانه ها از صحت و سالم بودن آزمون گفته و گفته است که مدیریت کردیم تا آزمون به شکل صحیح برگزار گردد.
توضیحاتی که از نظر برخی از شاهدان و شرکت کنندگان .و آنها در تماس با این پایگاه خبری گفتند که بیش از اینکه از شکل آزمون، ترس حق خوری داریم توجیهات مسوول برگزاری بیشتر با اعصاب ما بازی می کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همشون . ساعت ۱۰ خیلی از بچه های دهدشت سوالات وجوابان را داشتن قبل از اینکه سر جلسه بروند
مردم
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی این ..بیشترین تخلفات و استخدام های غیرقانونی انجام دادن
کبنا عزیز نظر سنجی کن
خواهش میکنم درج بفرمائید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
صحبت های دو معاون را کنار هم بذارید تا صداقت مسئولین را محک بزنید یکی میگه نیم ساعت تاخیر اون یکی میگه تو پیام نور دهدشت ساعت 12 شروع شد در حالی که در خیلی از حوزه ها در کشور در این ساعت خیلیها جلسه را ترک کرده بودن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مسئولین در گزارشای مختلف تناقض گویی دارن نه در این گزارش ببخشید
سوریلند
Iran, Islamic Republic of
دقیقا چکاره است که در مورد آزمون نظر میده؟ سازمان سنجش؟ جهاد دانشگاهی؟ وزارت علوم؟ نخود هر آشی نباشیم. نفس های این دولت بذر نکاریم واسه دوره های بعد. هنوز استخدام های ایشون در سازمان برنامه داره میدرخشه
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین پایان سال 97
واقعا
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری لطفا توجیه نکنید
همین ایجاد تاخیر خودش ایراده
Iran, Islamic Republic of
کذ ب محض است .
Iran, Islamic Republic of
حداقل چندهزار نفر که دی این جلسه آزمون شرکت داشتن و از نزدیک دنبال میکردن میدونن که شما دارید .و انتخاب سلامت کامل خیلی رو میخواد اما راحت میگید و توجیه میکنید. من نمیگم تقلب شده یا نقشه ای دز کار بوده ولی مطمئنم که بخاطر بی مسئولتی و عدم مدیریت مناسب شما برگزار کنندگان صحت و سلامت این آزمون کاملا زیر سوال هست. شاید شما برگزار کنندگان قصد تقلب و فریبکاری نداشتید ولی با بد برگزار کردن این آزمون باعث شدید تقلب بشه روی جلسه. باعث شدید بی نظمی زیادی قبل از جلسه و در حین جلسه اتفاق بیوفته. حالا که خراب کردید و حق رو بجا نیاوردید و ناتوان بودید دز برگزاری یه آزمون بهتر بود عذرخواهی میکردید و اینجوری مدعی نبودید
دلاور
Iran, Islamic Republic of
واقعا صبحتهای مسئولین، خنده داره!
چطور آزمونی که در یک حوزه با 4 ساعت تأخیر برگزار شده در صحت کامل بود؟؟؟؟
چطور آزمونی که مراقب نداشت یا اگه داشت در نقش پنکه بود در صحت کامله؟؟؟؟
چطور آزمونی که تعداد زیادی تلفن همراه داخل بردن در صحت کامله؟؟؟؟؟؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
ساعت یک برگزار شد در ضمن همه سوالات لو رفت هنگام تأخیر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1