کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز انجام گرفت

دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ با برترین بازیکن آسیا (+ عکس)

17 اسفند 1397 ساعت 22:46

سردار هاشمی پور نوجوانان و جوانان را به فعالیت ورزشی و قهرمانی توصیه کرد و سید اسماعیل دژه را الگوی مناسب و شایسته‌ای برای ورزشکاران دانست و اظهار داشت: مایه افتخار و مباهات است که جوان کهگیلویه‌ای علیرغم محدودیت، در کنار تحصیل و با داشتن اخلاق نیکو همراه با تیم ملی به مقام قهرمانی آسیا دست یافته و عنوان بازیکن برتر را نیز به خود اختصاص داده است.


 نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با برترین بازیکن آسیادیدار کرد.
به گزارش کبنا، سردار عدل هاشمی پور خطاب به برترین بازیکن فوتسال ناشنوایان آسیا گفت: کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات آسیایی و عنوان برترین بازیکن این مسابقات را به جنابعالی، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور، استان و شهرستان تبریک عرض می‌نمایم.
سردار هاشمی پور نوجوانان و جوانان را به فعالیت ورزشی و قهرمانی توصیه نمود و سید اسماعیل دژه را الگوی مناسب و شایسته‌ای برای ورزشکاران دانست و اظهار داشت: مایه افتخار و مباهات است که جوان کهگیلویه‌ای علیرغم محدودیت، در کنار تحصیل و با داشتن اخلاق نیکو همراه با تیم ملی به مقام قهرمانی آسیا دست یافته و عنوان بازیکن برتر را نیز به خود اختصاص داده است.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ ارتقاء شغلی سید اسماعیل دژه را خواستار شد و گفت: شایسته است اداره تامین اجتماعی پست سازمانی در خور شأن به این قهرمان واگذار نماید و ضرورت دارد فدراسیون ناشنوایان و مسئولان کشوری و استانی به این قهرمانان توجه بیشتری نموده و با حمایت معنوی و مالی و ایجاد انگیزه، زمینه‌ی رشد و ترقی ورزشکاران را فراهم آورند.
سید اسماعیل دژه در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور نماینده مردم در منزل خود گفت: از حضور و حمایت‌های بی دریغ و مستمر سردار هاشمی پور صمیمانه تشکر می‌کنم و برایشان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی سردار هاشمی پور از سید اسماعیل دژه تجلیل به عمل آمد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407787-1.jpg


کد مطلب: 407787

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407787/دیدار-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-برترین-بازیکن-آسیا-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1