تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۰۷۷۸۴
عصر امروز:

پایان مسابقات فوتسال دختران کهگیلویه و بویراحمد با قهرمانی یاسوج

۰
پایان مسابقات فوتسال دختران کهگیلویه و بویراحمد با قهرمانی یاسوج
کبنا ؛اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران برگزار شد.
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران در سالن پدخندق این شهرستان برگزار شد.
 وی بابیان اینکه در این مسابقات 6 تیم به‌صورت گروهی به رقابت باهم پرداختند، گفت: مسابقات فوتسال دختران نوجوان استان با مشارکت تیم‌های از شهرستان‌های یاسوج، گچساران، باشت، بهمئی، لنده و چرام برگزار شد.
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه در این مسابقات 150 گل به ثمر رسید، ادامه داد: تیم‌های شرکت‌کننده به مدت 2 روز و با انجام 15 بازی و با داوری، داورانی از استان برگزار شد.
 افشاریان بابیان اینکه مسابقات فوتسال دختران نوجوان با قهرمانی یاسوج به پایان رسید، گفت: در این دوره از مسابقات گچساران و بهمئی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
 وی ابراز کرد: در این دور از مسابقات بهترین بازیکن فنی میناچندکاری از شهرستان بهمئی، خانم گل، نیلوفر خندان از یاسوج و بهترین دروازه‌بان شیما شهبازی از شهرستان گچساران معرفی شدند.
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اولین دوره مسابقات فوتسال دختران نوجوان استان کسب بهترین مدافع و حمله به تیم یاسوج تعلق گرفت.
افشاریان در ادامه بابیان اینکه نیمی از جمعیت ورزشکاران استان به بانوان اختصاص داده‌شده است، گفت: برای آینده فوتسال بانوان در استان برنامه‌هایی در نظر گرفته‌شده است.
 وی ادامه داد: بانوان ورزشکار در استان مظلوم واقع‌شده‌اند و با حمایت‌های مسئولان می‌توانیم به بهترین نحو از این قشر از جامعه ورزشی حمایت کنیم.
 این مسئول تصریح کرد: آینده فوتسال بانوان استان درخشان است چراکه هم‌اکنون تعداد 7 نفر از ملی‌پوشان رشته فوتسال از فرزندان این استان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1