تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۰۷۷۷۸
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

تذکر به بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

۲
۳
تذکر به بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه تذکراتی به بنیاد شهید استان داد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی17 اسفند1397 با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و با تبریک حلول ماه رجب خطاب به نمازگزاران گفت: روزه گرفتن و طلب استغفار در این ماه بهترین بهره عابدان ربوبیت است که روز قیامت برخی از انسانها عمامه‌ای مانند ملائکه بر سرشان گذاشته‌اند و با ندای أَینَ رَجَبیّون جزئی از مردم ممتاز هستند.
وحدانی‌فر با تبریک ولادت امام باقر و با اشاره به نگاه علمی به گام دوم انقلاب گفت: وقتی اسلام نیاز به علم و فقاهت و تبیین داشت که بتواند در بین مذاهب عقب نماند این امام همام با برگزاری کلاس کرسی درس و تعلیم را در سختترین شرایط و خفقان به راه انداخت.
وحدانی‌فر با اشاره به پیش بینی هشت ماه پیش رهبر انقلاب گفت: برخی به بهانه وقوع جنگ مردم را شرطی کردند و قبول نکردند که خباثت اروپا همانند امریکاست و امروز هنوز هم متاسفانه با درس نگرفتن از برجام رفع تمام مشکلات را در FATF می‌دانند و این یک تفکر غلط است.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به مسئله سرسام‌آور بازار خطاب به مسئولان استانی تصریح کرد:کسانی که در شرایط بحرانی بازار با عدم توجه به توصیه های مقام معظم رهبری مسئولیت می‌گذرانند با مردم زندگی نمی‌کنند و درد معیشت مردم را درک نمی‌کنند نشان از عدم نظارت و صرفا شعار درمانی دارد.
وی با بیان اینکه اوضاع بازار نامناسب است خطاب به مسئولان امر گفت: بدانید دل بستن به جلسات صرفا وقت گذرانی است و اگر مانند مردم زندگی کنید آن وقت درد گرانی و معضل خرید را حس می‌کنید.
امام جمعه کبگیان تصریح کرد: در کشوری که موشک‌های نقطه زن با ظرافت خاص و بردهای بزرگ ساخته می‌شود کسانی هستند که بر مسئله خودرو در کشور چنگال زدند و متاسفانه نمایندگان مجلس نظارت و مدیریت را رها کردند و نارضایتی عمومی ایجاد شده است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت: ضمن تبریک به خانواده معظم و معزز شهدا باید بگویم خیلی از خانواده‌ها خاصه در استان ما به علت تبعیض از خدمات بنیاد شهید ناراضی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد
Iran, Islamic Republic of
سیاسی بازی میکنه ..قوم گرایی را در بنیاد رواج داده بنیادشده....اقای استاندار به داد بنیاد برسید
جانباز
Iran, Islamic Republic of
بنیادی ..موسوی ساداتی وکریمی ،،،اقای استاندار موسوی از مدیران خادمی هست که براساس قوم گرایی مدیرشد لطفا زودتر عزلش کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1