تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۷۷۶
امام‌جمعه قلعه‌رئیسی

آقای استاندار عملکرد یک‌ساله‌تان را ارائه دهید/ برخی مدیران قوم‌گرا و نمکی بر زخم‌های مردم هستند

۱
۰
آقای استاندار عملکرد یک‌ساله‌تان را ارائه دهید/ برخی مدیران قوم‌گرا و نمکی بر زخم‌های مردم هستند
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: رهبر معظم انقلاب ۸ ماه پیش نصایح و هشدارها و توصیه‌های لازم را به هیئت دولت داشتند فرمودند ما یک روز مشکل اقتصاد کشور را موکول کردیم به برجام اما برجام نتوانست مشکل اقتصادی کشور را حل کند.
 امام‌جمعه قلعه‌رئیسی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب شرایط امروز را پیش‌بینی و تذکرات و هشدارها را دادند یادآور شد: متأسفانه آقایانی که باید عمل می‌کردند عمل نکردند و کنار این نصایح و هشدارها و توصیه بدون کمترین توجه از کنار آن گذشتند اولاً در پیشگاه خداوند متعال و امام و شهیدان که سخن ولی را شنیدند دانسته یا نادانسته نادیده گرفتند باید پاسخگو باشند ثانیاً حالا که ۸ ماه گذشته و هشدارها را مورد بی‌توجهی قرار دادند باید به ملت پاسخ دهند که چرا در این مدت کشور را معطل تعهدهای هیچ اروپا کردند.
 وی ادامه داد: طیف لیبرال همان کاری را که در برجام کردند و تیتر زدند «صبح بدون تحریم» تحریم‌ها رفت «فروپاشی تحریم‌ها » ۷۵۰ سکه ریختند در جیب مذاکره‌کنندگان برجام شارلاتانیزم مطبوعاتی راه انداختند حالا همان کارها را در cft و پالرمو و fatf انجام می‌دهند مردم سؤال دارند کجاست باغ سیب و گلابی؟ کجاست آفتاب تابان؟ چه شد فتح‌الفتوح؟ نتیجه برجام شده گوشت ۱۰۰ هزار تومان و پراید ۵۰ میلیون تومان و میوه کیلویی ۱۰ هزار تومان شده است.
 صلواتی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال پروژه ناراضی سازی مردم است تا از طریق فشار همان جریان ابوموسی اشعری و حکمیت را زمینه‌سازی کند بعضی به این پروژه دشمن کمک نکنند راه همدردی با مردم عذرخواهی از مردم و جبران مافات و تبعیت محض از ولی‌فقیه و ساده زیستی و پرهیز از خوی اشرافی گری است.
امام‌جمعه قلعه‌رئیسی بابیان اینکه چرا به خاطر بسته اروپایی‌ها نهادهای قانونی را زیر سؤال می‌برید شما که سوگند خورد بی پاسدار قانون باشید؟ بیان کرد: الآن وقت پاسخگویی است دوره اهانت‌ها و شعار و آزمون‌وخطا نخ‌نما شده است.
صلواتی به سالروز تأسیس بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: رسالت اصلی بنیاد شهید زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و پاسداری از میراث شهدا و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ جهاد و شهادت است یکی از رسالت‌های نهادهای فرهنگی مثل آموزش‌وپرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است در این راستا چه عملکردی دارید و چه برنامه‌ای داشتید چطور می‌خواهیم جواب خون شهدا را بدهیم.
 وی تصریح کرد: حالا که به‌روزهای پایانی سال ۹۷ نزدیک می‌شویم خواسته مردم از مسئولان در سطح کلان و استان این است که به مردم گزارش دهند در سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی چه اقداماتی در جهت تحقق شعار سال انجام دادند هم استاندار محترم و هم نمایندگان محترم بگویند چه‌کاری در این راستا انجام دادند؟ حق مردم پاسخگویی است تریبون نماز جمعه شهر قلعه‌رئیسی آمادگی دارد پاسخ‌های استاندار را به اطلاع مردم برساند.
 خطیب جمعه قلعه‌رئیسی بابیان اینکه بعضی از مسئولان ناکارآمد و مدیران ضعیف و قوم‌گرا و بی‌انگیزه نمکی هستند بر زخم‌های مردم و عامل درد مردم هستند ادامه داد: در همین منطقه چاروسا انتظار این بود پروژه دارالقرآن تعطیل نمی‌شد و حق بود که پیگیر تخصیص اعتبار و جذب بودجه برای این نهاد فرهنگی بودند متأسفانه نشد و نتوانستند نماینده معزز ولی‌فقیه کلنگ آن را به زمین زد حداقل رعایت حرمت ایشان را می‌کردید، مصلای نماز جمعه پیشرفت چندانی ندارد و تقریباً رهاشده است مگر مال صلواتی است؟ در بقیه مناطق این‌جور نیست انتظار این بود در اولویت برنامه‌هایتان باشد.
صلواتی خاطرنشان کرد: وضعیت راه ارتباطی خود به یک مصیبت بزرگی برای مردم تبدیل‌شده است ۷ کیلومتر جاده بدون کوه چندین سال است مردم منتظر تکمیل آن هستند پیمانکار مدعی است از پول خودم کارکردم امیدوارم بازرسی استان ورود کنند و پاسخ گوی حق‌وحقوق مردم باشند خسارت‌های فراوانی به وسایل نقلیه مردم واردشده است چه کسی باید جوابگوی مردم باشد ای‌کاش یک مدعی‌العموم انقلابی به این مسئله ورود می‌کرد.
 وی گفت: بعضی‌ها سرشان را زیر برف غفلت و مسئولیت و صندلی‌های ناپایدار بیرون بیاورند و ببینند که حق مردم ضایع می‌شود و مسئولان استان نهادهای نظارتی چرا ورود نمی‌کنند؟
 صلواتی تأکید کرد: تعطیلی پروژه ورزشگاه و قول‌ها و وعده‌های بی‌پایه و اساس داغ سنگینی بر دل جوانان و ورزشکاران چاروسا گذاشت، وضعیت اسف‌بار و افسارگسیخته بازار و قیمت‌های سر بر فلک کشیده و پرواز قیمت گوشت تا کوه سیاه و نامرئی شدن گوشت در قلعه‌رئیسی و تضییع بیت‌المال در پروژه‌ای شهری و روستایی این منطقه حکایت از این دارد که کمر چاروسا خم‌شده و اگر حرکت و مدیریت جهادی گازرسانی به این منطقه نبود کمر چاروسا می‌شکست.
 خطیب جمعه قلعه‌رئیسی به ظرفیت‌های منطقه چاروسا اشاره و یادآور شد: چاروسا دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی است و در عرصه کشاورزی یکی از نقاط مناسب استان است دارای اراضی شیب‌دار جهت کشاورزی نوین درختکاری و دامداری آسان است دارای معادن سنگ و گچ و شن و ماسه است اگر مدیر قوی و باانگیزه اینجا باشد و ظرفیت‌های چاروسا را بشناسد می‌شود چاروسا را تبدیل به تولیدکننده و صادرکننده گچ و مصالح ساختمانی کرد.
 وی گفت: در عرصه گردشگری منطقه چاروسا در فصل بهار یکی از زیباترین مناطق استان و شمالی در جنوب ایران است یکی از زیباترین آبشارهای کشور را دارد اما بدترین راه و جاده را دارد چاروسا جهت رونق و پیشرفت و برون‌رفت از مشکلات مدیر جهادی و انقلابی و باانگیزه می‌خواهد و جان کلام اینکه مسئولان استان، استاندار محترم، چاروسا نیاز به هوای تازه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سلامت
Iran, Islamic Republic of
خدایی شما به چه حقی میپرسی خودت بفرما چی عاید مردم کردی؟ خدایی برون داد سخنان شما چیست؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1