تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۰۷۷۶۷
تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

معاون رئیس جمهور امروز وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود

۰
معاون رئیس جمهور امروز وارد کهگیلویه و بویراحمد می‌شود
کبنا ؛مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون پارلمان رئیس جمهور فردار به کهگیلویه و بویراحدم سفر می‌کند.
سید محمد تقوی در گفت و گو با کبنا نیوز، اظهار کرد: حسینعلی امیری امروز (جمعه 17 اسفند ماه 97) وارد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود و به مدت دو روز علاوه بر کلنگ زنی چند طرح و بازدید از چند پروژه، دیدارهای نیز خواهد داشت.
وی تصریح کرد: معاون امور مجلس ریاست جمهوری در این سفر علاوه بر دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، چند پروژه مهم را کلنگ زنی خواهد کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلنگ زنی گلخانه فوق مدرن در روستای نرگاه با مشارکت بخش خصوصی و دولتی به میزان 150 میلیارد ریال و همچنین کلنگ زنی کارخانه بازیافت شهر یاسوج در منطقه دشت روم با اعتبار 400 میلیارد ریال از جمله مهمترین این طرح‌ها است.
تقوی افزود: «امیری» معاون رئیس جمهور به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی از چند روستای محروم و دور افتاده در استان بازدید خواهد کرد و از نزدیک با مشکلات، مطالبات و نیازمندی‌های این روستاها به نمایندگی از سایر روستاهای استان آشنا خواهد شد.
وی گفت: سفر دو روزه معاون پارلمانی رئیس جمهور به استان در نشستی با حضور استاندار، معاونین وی و برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز بررسی و برای ارائه به هیئت دولت جمع بندی خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1