کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش رئیس دادگستری شهرستان لنده به سرقت از طلافروشی:

مردم ترسی به دل راه ندهند/شناسایی سارقین با سرعت در دست اقدام است

16 اسفند 1397 ساعت 22:27

 رئیس دادگستری شهرستان لنده با بیان اینکه تمام تلاش نیروی امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان لنده در خصوص این حادثه و شناسائی سارقین با سرعت در حال انجام است،تصریح کرد:مردم در خصوص این حادثه هیچ گونه ترسی نداشته باشند چرا که برخورد دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت بدون شک قاطع و صریح خواهد بود.


رئیس دادگستری شهرستان لنده در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به سرقت مسلحانه عصر امروز در شهرستان لنده گفت: عصر امروز دو نفر راکب سوار با یک دستگاه موتورسیکلت همراه با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به سرقت از طلا فروشی در مرکز شهر لنده کردند.
 وی افزود: در این حادثه کسی آسیب ندیده است ولی باتوجه به شلیک چندین تیر هوایی توسط سارقین باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شده است.
 قاضی سعادتیان تصریح کرد: در این حادثه مقداری طلا به سرقت رفته است که جزئیات آن در حال بررسی دقیق است.
 رئیس دادگستری شهرستان لنده تصریح کرد: تمام تلاش نیروی امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان لنده در خصوص این حادثه و شناسائی سارقین با سرعت در حال انجام است و به محض دستگیری اطلاعات کافی از طریق رسانه ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
 وی تاکیدکرد: لازم است مردم در خصوص این حادثه هیچ گونه ترسی نداشته باشند چرا که برخورد دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت بدون شک قاطع و صریح خواهد بود.
 


کد مطلب: 407763

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407763/مردم-ترسی-دل-راه-ندهند-شناسایی-سارقین-سرعت-دست-اقدام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1