تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۴۰۷۷۴۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد

نمایشگاه بهاره در یاسوج برپا می‌شود

۰
نمایشگاه بهاره در یاسوج برپا می‌شود
کبنا ؛داریوش دیودیده عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه بهاره در یاسوج اظهار داشت: در نمایشگاه بهاره یاسوج اکیپ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اتاق اصناف مستقرشده و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به این اکیپ مراجعه و تخلفات مشاهده‌شده را گزارش دهند.
وی با تأکید بر اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش تقاضا در بازار عنوان کرد: این نمایشگاه باهدف کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و رفاه حال شهروندان برای ایام نوروز برپاشده است.
دیودیده ابراز کرد: در این نمایشگاه‌ها نیازمندی‌های شب عید مردم از قبیل کفش، پوشاک، تنقلات، شیرینی و خشکبار 10 تا 25 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاهی مهر رضا (ع) نیز در این نشست گفت: نمایشگاه بهاره یاسوج از 16 تا 26 اسفندماه در محل نمایشگاهی شهرداری واقع در شرف‌آباد جنب ترمینال مسافربری برپا می‌شود.
محمدرضا مصلحی با اشاره به برپایی 300 غرفه در نمایشگاه بهاره یاسوج  افزود: این نمایشگاه باهدف تأمین و دسترسی آسان مردم جهت اقلام موردنیاز، کاهش قیمت محصولات نسبت به قیمت بازار و تعدیل در بازار برگزار می‌شود ضمن اینکه عرضه کالای خوب و باکیفیت در نمایشگاه امسال در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه  از واحدهای تولیدی و مراکز پخش در استان دعوت‌شده که در نمایشگاه بهاره تولیدات خود را به مردم عرضه کنند، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی هر چه مطلوب‌تر این نمایشگاه‌ها انجام‌شده است.
مصلحی از توزیع کالاهای اساسی ازجمله گوشت گرم، منجمد و مرغ خبر داد و افزود: کیف، کفش، پوشاک، آجیل، خشکبار، تنقلات و دیگر کالاهای ضروری مردم عرضه می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1