کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران:

عامل تیراندازی به وکیل گچسارانی دستگیر شد

15 اسفند 1397 ساعت 10:39

ضارب فردی ۴۰ ساله بوده که با تیراندازی به سمت یکی از وکلای شهرستان وی را از ناحیه هردوپا مورد اثابت ساچمه قرار داده که با همکاری خانواده اش شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و اسلحه مورد استفاده کشف و خودروی فوق به پارکینگ انتقال داده شد که در این راستا پرونده ای تشکیل و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.


 سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در تشریح این خبر گفت: دیروز در یکی از خیابانهای شهرستان شخصی اقدام به تیراندازی به سمت یکی از وکلای شهرستان نموده بود که توسط مأموران پلیس اطلاعات در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
این مقام انتظامی افزود: ضارب فردی ۴۰ ساله بوده که با تیراندازی به سمت یکی از وکلای شهرستان وی را از ناحیه هردوپا مورد اثابت ساچمه قرار داده که با همکاری خانواده اش شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد و اسلحه مورد استفاده کشف و خودروی فوق به پارکینگ انتقال داده شد که در این راستا پرونده ای تشکیل و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
این مقام آگاه افزود: حال مزاجی وکیل مضروب رضایت بخش می باشد و ضارب نیز انگیزه خود را مشکلات شخصی با وکیل بیان نموده.
سرهنگ موسوی در خاتمه بیان داشت:هوشیاری مردم در برابر مجرمان ، از حضور مقتدرانه پلیس هم ، کارآمدتر است لذا می طلبد هر شخصی خود را تأمین امنیت سهیم بداند و یاریگر پلیس باشد.


کد مطلب: 407735

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407735/عامل-تیراندازی-وکیل-گچسارانی-دستگیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1