تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۰۷۷۲۲
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران:

آخرین جزئیات در باره تیراندازی به رئیس‌کل دادگستری استان تشریح شد / سردار انصاری: اجازه نخواهیم داد که بزهکار خشن به آسایش برسد

۲
۰
آخرین جزئیات در باره تیراندازی به رئیس‌کل دادگستری استان تشریح شد / سردار انصاری: اجازه نخواهیم داد که بزهکار خشن به آسایش برسد
کبنا ؛بیست و هفتمین دیدار مردمی فرمانده نیروی انتظامی استان عصر امروز در مسجد امیرالمومنین(ع) دهدشت برگزار شد.
سردار مهدی انصاری در حاشیه این دیدار از کشف پنج تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در محورهای مواصلاتی و نقاط آسیب‌پذیر استان خبر داد و اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافت.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این راستا 350 دستگاه انواع خودروی حامل مواد مخدر توقیف و بیش از یکهزار و 600 نفر قاچاقچی، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر دستگیر شد.
وی،افزود: با زحمات و تلاش شبانه‌روزی همکاران اقدامات خوبی نسبت به سایر استان‌ها انجام دادیم و در بحث وقوع جرم در حوزه سرقت استان رتبه سی و دوم در سطح کشور را داریم.
انصاری با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای در استان امسال هشت درصد کاهش یافت، افزود: در تصادفات فوتی رتبه 27 کشوری را کسب کردیم.
این مسؤول تصریح کرد: در حوزه جرائم سرقت مسلحانه با زحمات همکاران و پشتیبانی مردم و مرجع قضایی امسال حتی یک سرقت مسلحانه نداشتیم و با کاهش 100 درصدی همراه بود.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 6 نفر از مهاجمان به رئیس کل دادگستری استان دستگیر شدند، گفت: کشف انگیزه تیراندازی در دست پیگیری است.
سردار انصاری تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان که از روی نادانی و جهالت چند جوان اتفاق افتاد با رصد و اقدامات میدانی خوبی که در حوزه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و همچنین کارآگاهان پلیس آگاهی وجود داشت این افراد شناسایی شدند.
وی با بیان اینکه این افراد چند روزی است دستگیر شدند و به زودی تحویل قانون خواهند شد،افزود:6 نفر در این راستا دستگیر شدند که سه نفر از آن‌ها  در صحنه عملیات بودند و مابقی ارتباط داشتند.
انصاری ادامه داد: ممکن است فرد یا افراد دیگری هم در این رابطه شناسایی شوند.
وی گفت:با توجه به اینکه پرونده مفتوح است پیگیر هستیم علت و انگیزه قضیه کشف شود و قطعا با تلاش دستگاه قضایی به سزای عمل خود خواهند رسید.
وی با بیان اینکه در بحث جرائم خشن کمر همت بسته‌ایم و اجازه نخواهیم داد جرم خشنی در استان به وقوع بپیوندد و بزهکار در این حوزه به آرامش و آسایش برسد،گفت:سه مورد جرایم خشن امسال در سطح استان به وقوع پیوست که در مدت زمان کوتاه از وقوع جرم بزهکاران دستگیر شدند.
این مسؤول یادآور شد: سارقان مسلح طلافروشی‌ها در گچساران و بویراحمد در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند و به مجازات رسیدند.
انصاری تیراندازی به ساختمان دادگستری گچساران  را مورد اشاره قرار داد و افزود: کمتر از 48 ساعت از وقوع جرم با همکاری دادستان شهرستان و سربازان گمنام امام زمان فردی که اقدام به بزه کرده بود دستگیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بی خیال
Iran, Islamic Republic of
قتل دکتر نیکبخت در چرام فجیع ترین قتل بوده . به نتیجه رسید .قاتل یا قاتلینش دستگیر شدند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عدالت
Iran, Islamic Republic of
زحمات مورد تقدیراست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1