تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۷۶۷۹
حسین کاظمی مدیرکل امور شهری و شهرداری‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

صحبت‌های «محمدی‌تبار» ارزش پاسخ ندارد

۱۸
۰
صحبت‌های «محمدی‌تبار» ارزش پاسخ ندارد
کبنا ؛دهمین جلسه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی برگزار شد که در این جلسه بین وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران استانداری و حسین کاظمی مدیرکل امور شهری صحبت های رد و بدل شد. [برای مشاهده صحبت ها اینجا کلیک کنید]
حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در حین برگزاری جلسه ستاد بحران، این جلسه را ترک کرد. عصر امروز ( دوشنبه 13 اسفند ماه) در گفت‌وگو با کبنا نیوز و در پاسخ به سخنان وحید محمدی‌تبار، اظهار کرد: حرف‌های آقای محمدی‌تبار ارزش جواب دادن ندارد، اما در راستای احترام به افکار عمومی نکاتی را مطرح می‌کنم.
کاظمی بیان کرد: اولاً جلسه را بنده ترک نکردم، بلکه به ضرورت و کار پیش آمده با اجازه آقای مهندس فیلی معاون عمرانی استاندار از جلسه بیرون رفتم. لذا آقای محمدی‌تبار اگر حرفی داشت باید جلوی روی بنده می‌زدند نه پشت سر حرف می‌زد.
مدیرکل امور شهری و شهرداری های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به نامه‌ی سازمان بحران کشور و معاون وزیر کشور اشاره کرد و گفت: در تاریخ 13 / 8 / 97 نامه‌ی خطاب به استانداری‌های استان‌ها نوشته شد که در واقع در آن نامه‌ی دستور عمل ستاد تشکیل مدیریت بحران در شهرداری‌ها مطرح شده بود که در اداره امور شهری و شهرداری‌ها استانداری مغفول مانده بود، من آن را احیاء کردم.
کاظمی بیان کرد: متأسفانه علی رغم اینکه باید به تهران گزارش تشکیل این جلسات داده شود، آقای محمدی‌تبار مانع تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری‌ها می‌شود و بنده شکایت ایشان را به تخلفات اداری، حوزه استانداری و حراست استانداری خواهم کرد.
وی گفت: از اردیبهشت سال 94 آئین‌نامه‌ی تشکیل ستاد بحران در شهرداری‌ها بر اساس شرح وظایف شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سازمان‌های تابعه، قوانین، مقررات و دستور العمل‌های آن تهیه و تنظیم و ابلاغ شد.
کاظمی گفت: به استناد مواد قانونی 55 قانون شهرداری‌ها و مواد 6، 9 و 10 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور و مواد 1 و 3 و 15 آئین‌نامه اجرایی قانون‌های مرتبط، ستاد بحران در شهرداری‌ها مشتمل بر اهداف ساختار تشکیلاتی، وطایف و مأموریت‌ها تشکیل می‌شود.
به گفته کاظمی، ایجاد ساختار سازمانی برای اجرای وظایف شهرداری‌ها در مراحل 4 گانه مدیریت بحران و همکاری و تعامل درون سازمانی و برون سازمانی با سازمان‌ها از اهداف تشکیل ستاد بحران در شهرداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط به گونه‌ای که شرایط ایمن و مناسب برای زندگی شهروندان تأمین و منافع و ارزش‌های اساسی شهر حفظ شوند.
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چارت سازمانی ستاد بحران در شهرداری‌ها در شهرهای بالای 100 هزار نفر و 200 هزار نفر جمعیت، گفت: شهردار رئیس ستاد، معاون خدمات شهری دبیر ستاد و جانشین اول ستاد و معاون حمل و نقل و معاون شهرسازی، مدیران مناطق شهرداری‌ یکی از اعضای شورای اسلامی، نماینده اداره‌کل بحران استانداری، نماینده دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری، نماینده فرمانداری، نماینده دادگستری و مدیرعامل سازمان آتش نشانی، مسئول روابط عمومی شهرداری‌ها و دو نفر کارشناس در حوزه بحران در چارت سازمانی ستاد بحران شهرداری‌ها می‌گنجند.
کاظمی تصریح کرد: با توجه به عدم اشراف آقای محمدی‌تبار مدیرکل بحران استانداری به شرح وظایف خود و دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری، صحبت‌های مدیرکل بحران استانداری در غیاب اینجانب در جلسه ستاد بحران و مرخصی از آقای فیلی، ارزش پاسخ ندارد.
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بنده شکایت آقای محمدی‌تبار را به تخلفات اداری، سازمان بحران کشور، تخلفات اداری استانداری و حراست استانداری خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بابا برو دنبال کارت. چهار روز هم مدیر کل نمیشدی
وحید
Iran, Islamic Republic of
خوب که ارزش پاسخ نداره و میخای شکایتشو همه جا ببری اگه غیر این بود چکار میخاستی بکنی .ازت معلومه
محسن
France
درود بر مهندس محمدی تبار
محمدی تبار اداره کل بحران را به روز و متحول کرد و برای خرابی ایشان نباید در کارش دخالت کنند
مهندس
Iran, Islamic Republic of
این چه ادبیات است که اقای مدیر به کار می برید؟ ایشان نظورات خود را مطرح نموده شما هم پاسخی داری در جلسه رسمی به ایشان پاسخ بده
دنبال شلوغ کاری و برحان سازی هستی تا محمدی تبار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ج حس ن
Iran, Islamic Republic of
درود بر کاظمی ،،مرد عمل و پاک دست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام مهندس اوضاع و احوال این استان را ببین مدیر کل بحران .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت ای مردم که . فقط دوساعت اول مدارس را بلده تعطیل کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بله. زورت ایرسه حتمن که ای گپه ایزنی.
چون پشتت گرمه. وگرنه هیچکسی در همه دولتها مدیر نمونده و از این دفتر به اون دفتر نمیره . کسی که هیچ کار مثبتی نکرده فقط همیشه توپ پری داره و تهدید میکنه. بله برادر پشتت گرمه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
این پاسخ شما دا اقای کاظمی نشان از دارد البته حق داری ادمی که در همه دولت ها مدیر است و خود را بالاتر از دیگران بداند
هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای کاظمی مگه مدیریت دراین استان ارثی وشاه و کدخدایی میباشدکه جنابعالی سالیان سال هست. که هیچ اتری نداردروی مدیریت. بزارنیروهای جوان وکاردانی همچون محمدی تباردرداشنای مردم فرصت خدمت داشته باشند....
Iran, Islamic Republic of
اگر ارزش پاسخگویی ندارد چرا اینهمه بر آشفته ای و شکایت شکایت می کنی
خخخخخخخخ
موسوی
Iran, Islamic Republic of
حیف محمدی تبار
لولا
Iran, Islamic Republic of
. سراعتش باید گرفته بشه. والا از ترس شلوغ کاریهای دیگه بارون هم جرات باریدن نداره ازش بحران میسازه. چه خبره ؟!
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
مهندس کاظمی یکی از پاکدست ترین و فعال ترین مدیران استانداریست.با این تخریبها و نادیده گرفتن ها ارزش ایشان پایین نخواهد آمد.
دنا اورمزد
Iran, Islamic Republic of
محمدی تبار هم یکی از تحفه های تاجگردون است . به استانداری . وگرنه وحید محمدی تبار چیزی برای گفتن ندارد.
Iran, Islamic Republic of
کاظمی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
محمدی تبار فقط عشق و علاقه اش خبرنگاران است که یه عکسی وش بزنند در سایت ها و گرنه هیچ چیزی و بارش نیست
مهندس
Iran, Islamic Republic of
خدایی کجای محمدی تبار به این حرفها میخوره از صدقه سری تاجگردون مدیریت بحران والی در طول این سالها یه برفی زد مردم استان اواره خونه های مردم تو بابامیدان و کوشک و ......شدن حالا میخواد سیاست بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1