تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۴۰۷۶۵۳
کبنا بررسی کرد

تغییر انتخاباتی یا اصولی / در اداره راه کهگیلویه چه می‌گذرد؟

۲
۰
تغییر انتخاباتی یا اصولی / در اداره راه کهگیلویه چه می‌گذرد؟
کبنا ؛رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه تغییر می‌کند؟
به گزارش کبنا از دهدشت، علی اصغر تارم رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه که پس از تودیع فرماندار سابق کهگیلویه (علی پوزش) زمزمه‌های تودیع و عزلش نیز بالا گرفته بود، امروز نیز برای دومین بار طی چند ماه گذشته، مراسم تودیع وی درست سر بزنگاه با ورود مجموعه استانداری لغو می‌شود و تارم همچنان بر جای خود می‌ماند.
به گزارش کبنا از دهدشت، بر اساس اطلاعات رسیده و به نقل از یک منبع آگاه، مدیرکل راه و شهرسازی خانه تکانی پیش از عید داشته و سه حکم صادر می‌کند که قرار بود یکشنبه (12 اسفندماه 97 ) اجرا شود و یکی از این احکام، تودیع تارم و معارفه «اردشیر قاسمی» بود.
امروز طی تماسی از «علی اصغر تارم» خواسته می‌شود که خود را برای تودیع پیش از ظهرش و معارفه اردشیر قاسمی آماده کند، که گفته می‌شود قاسمی از نیروهای اصولگرا و معرفی شده از سوی نماینده مجلس است.
در ادامه تارم نیز بالافاصله با بازرسی استانداری که گفته می‌شود رفاقتی نیز با هم داشتند، تماس می‌گیرد و او را در جریان می‌گذارد، مومن نسب نیز طی تماسی از مدیر کل راه و شهرسازی و هیئت همراه وی می‌خواهد، که مسیر رفته را بازگردند و بدانند که برای تودیع و معارفه، باید هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دانند واینگونه بود که جلسه تودیع و معارفه امروز لغو می‌شود.
 از سوی دیگر «اسماعیل فتحی» که گزینه مورد تایید اصلاح طلبان کهگیلویه (طیف لاهوتی) برای ریاست راه و شهرسازی بوده و هست، پس از مطلع شدن، اصلاح طلبان کهگیلویه به ویژه مجموعه فرمانداری را نیز در جریان می‌گذارد.
فرماندار برای مردم توضیح دهد
ولی این منبع آگاه معتقد است که فرماندار کهگیلویه از این انتصاب اطلاع داشته است، دلیل سکوت فرماندار و اینکه او به این قضیه ورود نکرده است برای مردم و افکار عمومی نامعلوم است، شاید لازم باشد آقای فرماندار در این خصوص برای مردم توضیح دهند؟
ناگفته نماند که در نیمه دوم آذرماه نیز «روح الله همتیان» که از نیروهای اصولگرا است و گفته می‌شد، گزینه معرفی شده برای ریاست راه و شهرسازی کهگیلویه از سوی عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ بو د، هم. زمانی که همه شرایط برای مدیر شدن همتیان و برگزاری تودیع و معارفه آماده بود، مدیر کل سیاسی استاندار (علی پرواز) و برخی اصلاح طلبان کهگیلویه، از موضوع باخبر می‌شوند و مخالفت شدید خود را اعلام می‌کنند و معتقدند که باید یک نیروی اصلاح طلب در این دولت روی کار بیاید، که گفته می‌شود، «فتحی» همان گزینه مورد تایید اصلاح طلبان بوده و هست.
علت اصرار نماینده چیست؟
به گزارش کبنا از دهدشت، بعضی‌ها هم اینگونه بیان می‌کنند که با توجه به نزدیک شدن به انتخابات اسفند 98 مجلس، به نظر می‌رسد نماینده کهگیلویه بزرگ تمام تلاش خود را می‌کند، تا ریاست اداره راه و شهرسازی کهگیلویه به یکی از نیروهای خود برسد، تا در کنار روسای 2 اداره دیگر، یعنی امور عشایر و بنیاد مسکن کهگیلویه که خیلی‌ها معتقدند نیروهای نماینده هستند، بتواند از طریق خدمات دولت در روستاها، جاده‌ها و به عشایر، آرای خود در روستاها را افزایش دهد، چرا که به خوبی می دانیم همیشه این روستاها هستند که نتیجه انتخابات کهگیلویه را رقم می‌زنند.
البته بسیاری نیز معتقدند، مدیران دولت بیشتری در کهگیلویه از نیروهای نماینده هستند و می گویند وقتی شخص استاندار با نماینده تعامل بیش از حد دارد، بر مدیر شهرستانی وی در استای اصل تفکیک قوا چه خورده‌ای می‌توان گرفت!
فرماندا کهگیلویه در گفت و گو با کبنا اظهار می کند که خود مانع برگزاری تودیع و معارفه شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه نیز در گفت و گو با کبنا تماس های تلفنی خود به بازرسی استانداری و تماس وی با مدیر کل را رد کرده است و می گوید:حوزه سیاسی استانداری و فرمانداری تودیع و معارفه را لغو کرده است.
--------------------------------------
گزارش از سیده فاطمه خطیبی
--------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خانم چرا تحلیل ابکی می کنید قاسمی که نیروی موحد هستش.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به مدير كل سياسي چه ربطي دارد كه بخواهد در انتصاب يك دستگاه تخصصي دخالت داشته باشد.اگر مديركل برحسب شايستگي وتوانمندي تصميم به انتخاب وانتصاب گرفته برود برنامه توديع ومعارفه را انجام دهد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1