تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۴۰۷۵۸۷
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

توزیع کود شیمیایی دیشموک را به یک فرد عادل بسپارید

۰
توزیع کود شیمیایی دیشموک را به یک فرد عادل بسپارید
کبنا ؛بعد از انتقاد حجت‌الاسلام صلواتی در نماز جمعه قلعه رئیسی به سهمیه کود کشاورزی چاروسا و نارضایتی کشاورزان، حجت‌الاسلام راوند در نماز جمعه دیشموک نیز خواستار این شد که کود شیمیایی این منطقه را به یک آدم عادل بسپارند.
حجت الاسلام علی اکبر راوند در ابتدای خطبه در رابطه با سفر رئیس جمهوری سوریه به ایران وخطاب قرار دادن اسد به عنوان قهرمان جهان عرب توسط مقام معظم رهبری گفت: حضور رئیس جمهور کشوری جنگ زده پس از هشت سال و از سرگیری روابط خارجی نشان دهنده تثبیت قدرت و حاکمیت و برگشت ثبات به آن کشور بوده و دیدار رئیس جمهور سوریه با ولی امر مسلمین جهان نشان دهنده پیروزی جبهه مقاومت می باشد که این مهم به برکت خون شهدا و حمایت های ایران است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام عظمای ولایت آن را نقشه راه چله دوم انقلاب دانست و گفت: بر همه آحاد مردم، مسؤولان ضروری است که آن را سرلوحه زندگی خود قرار داده و بدان عمل کنند در مقوله فرهنگی در محیط خانواده می‌توانیم با وجود مشکلات معیشتی، فضای اخلاقی خانواده را با پیروی از سیره اهل بیت(ع) به پیش برده و زمینه ایجاد خانواده ای سالم و اخلاق مدار را طبق فرمایشات معظم‌له در گام دوم انقلاب فراهم کنیم.
حجت‌الاسلام راوند با اشاره به رحلت آیت الله مومن عضو شورای نگهبان، آن فقید سفر کرده ر ا انسانی خود ساخته دانست و گفت: یکی از خصوصیات عمده آیت الله مومن تربیت شاگردانی برجسته از لحاظ علمی بوده که از خصوصیات دیگر ایشان وفاداری و مبارزات انقلابی پیش از انقلاب و خدمات دهی در طول چله اول انقلاب است که از ایشان انسانی خودساخته ایجاد کرده است.
راوند با اشاره به 14 اسفند سالروز حمله گارد بنی صدر به مردم و پیوند وی با نفوذی‌ها و منافقین گفت: اتحاد بنی صدر با منافقین ماهیت او را بر همگان آشکار و اگر هوشیاری امام و رهبری در طول چهل سال انقلاب اسلامی نبود دشمنان دین با رخنه در مسئولین به دنبال براندازی کشور بودند که جا دارد هر چه بیشتر به مردم بصیر و انقلابی ایران خدمت دهی صورت پذیرد و مشکلات مردم حامی انقلاب و دوستدار رهبر بیش از پیش برطرف گردد.
خطیب جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز تشکیل کمیته امداد بنا به دستور حضرت امام در 14 اسفند سال 57 گفت: یکی از سازمان‌ها و نهادهای موفق در طول چهل سال حیات انقلاب اسلامی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) می باشد که در سال جاری فقط در همین بخش خودمان بیش از 5 میلیارد تومان وام اشتغالزایی قرض الحسنه و روستایی ارائه کرد و تحت پوشش قرار دادن بیش از 1000 نفر مددجو در سال جاری که همه این خدمات به برکت نظام اسلامی است.
وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری، آن را فرصتی برای تقسیم شادی‌ها و خوشی‌ها با مردم و افراد ضعیف جامعه دانست و افزود: هفته احسان و نیکوکاری فرصتی است تا با کمک های مادی و معنوی خود به هم نوعان نیازمند، آغاز سال جدید را در کنار آنان جشن گرفته و دل های نیازمند را با کمک‌هایمان شاد کنیم.
راوند با اشاره به برگزاری اولین یادواره 650 شهید و آلاله ایل بهمئی در شهرستان بهمئی در 16 اسفند گفت: بر همگان لازم است که در برابر تبلیغات مسموم دشمنان یادواره 650 شهید ایل بهمئی که به میزبانی شهر لیکک برگزار می شود را تبلیغ کرده و در برابر طوفان تبلیغات مسموم دشمن بذر امید و ایثار را در جامعه بکاریم.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک خطاب به مدیران اداره جهاد کشاورزی بخش  دیشموک و شهرستان کهگیلویه در خصوص خدمات دهی به کشاورزان گفت: چرا به اندازه کافی کود کشاورزی بین مردم توزیع نمی شود؟ چرا سهمیه مردم در بازار آزاد به فروش می‌رسد؟ چرا با برخورد نامناسب عاملین توزیع کود مردم را تحقیر می‌کنید؟ چرا مسؤولان ذی ربط جهت حل مشکل کود و مسائل کشاورزی نظارت دقیق ندارند و توزیع آن را به یک انسان عامل عادل نمی‌سپرند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1