تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۰۷۵۸۳
کبنا گزارش می‌دهد

بارش برف در یاسوج / تردد در جاده باغچه سادات امکان ندارد (+ فیلم)

۱
۲
بارش برف در یاسوج / تردد در جاده باغچه سادات امکان ندارد (+ فیلم)
کبنا ؛برف در یاسوج و باران در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروز شروع به باریدن کرد.
بنا بر این گزارش، در بارش‌های اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۹: ۳۰ صبح جمعه در گنجه‌ای بویراحمد ۱۳ میلیمتر باران بارید.
 کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش یابی در تمامی مناطق سردسیری تا عصر امروز بارش برف و در مناطق گرمسیری رگبار باران و رعدبرق پیش بینی می‌شود.
ولی بهره‌مند افزود: در پی این سامانه بارشی کاهش دما و وزش باد شدید و احتمال بارش برف در برخی مناطق مستعد گرمسیری دور از انتظار نیست.
بارش برف هم اکنون در شهر یاسوج ادامه دارد و موجب سفید پوش شدن بسیاری از مناطق این شهر شده است.
 بنابر اعلام اداره کل هواشناسی در بارش‌های اخیر استان تا ساعت 9:30 صبح جمعه 10 اسفند درگنجه ای بویراحمد 13 میلیمتر، کاکان منصورخانی 13، یاسوج بارش ۱۳ میلیمتری باران در گنجه‌ای بویراحمد 12.4، سرآسیاب یوسفی 8، چرام 7، سی سخت 7.7، مارگون 6، تنگ رواق 6، تنگ سرخ 6، پاتاوه 5، دهدشت 3.7، لیکک 1.7، دوگنبدان 0.9 و در منطقه امامزاده جعفر 0.2 میلیمتر باران بارید.
با توجه به بررسی نقشه‌های پیش یابی در تمامی مناطق سردسیری تا عصر امروز بارش برف، در مناطق گرمسیری رگبارو رعدبرق، کاهش دما و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود لازم به توضیح است که احتمال بارش برف در برخی مناطق مستعد گرمسیری هم وجود دارد.
  تردد بسیار کند در جاده یاسوج _سرفاریاب
 سرپرست راهداری استان با اشاره به اینکه بارش برف از بامداد امروز در گردنه‌های برفگیر استان آغاز شد، گفت: تردد در محور یاسوج _سرفاریاب با وجود گردنه‌های برفگیر و سخت گذر با بارش برف اخیر کند شده است.
نصیری راد با اشاره به اینکه تردد در این محور در روزهای بارانی و برفی، به سختی امکان پذیر است، افزود: رانندگان در این شرایط باید از مسیر جایگزین یاسوج _بابامیدان استفاده کنند.
وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان گفت: ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی به مردم و رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.
نصیری راد ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ۷۹ گردنه و ۲ هزار و ۸۴۶ کیلومتر جاده برف گیر است.
بارش برف وباران از بامداد امروز درمناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و براساس پیش بینی سازمان هواشناسی بارش‌ها تا امشب ادامه دارد.
تردد در ۴ محور برفگیر استان با زنجیر چرخ
به علت بارش برف تردد در ۴ محور مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد با زنجیر چرخ ممکن است.
 رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت بارش برف در محورهای مواصلاتی یاسوج _بابامیدان، یاسوج _ شیراز، یاسوج _ اقلید و یاسوج به سرفاریاب مستلزم داشتن زنجیر چرخ است.
سرهنگ ویسی پور افزود: تردد در محور یاسوج-بابامیدان کند است و نیازمند صبر وحوصله رانندگان و رعایت قوانین راهنمائی ورانندگی است.
وی گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور یاسوج به اقلید را دارند مراقب ریزش سنگ در محدوده تنگ مهریان باشند.
سرهنگ بهنام ویسی‌پور از وضعیت نامناسب و نامساعد جاده‌های استان به دلیل بارندگی و بارش برف خبر داد و اظهار کرد: جاده باغچه سادات و به خصوص حد فاصل جوخانه به علت بارش برف امکان تردد در آن وجود ندارد.
وی از بسته بودن گردنه بیژن در منطقه سی‌سخت خبر داد و گفت: خودروهای زیادی در جاده بابامیدان به یاسوج مانده‌اند چرا که زنجیر چرخ ندارند.
 وی از بارش برف در محورهای شیراز به یاسوج و همچنین یاسوج با اصفهان خبر داد گفت: تردد در این جاده‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
فرمانده پلیس راه استان از کسانی که قصد عبور در محورهای سردسیری کهگیلویه و بویراحمد را دارند خواست خودروی خود را مجهز به زنجیر چرخ کرده و سوخت کافی، مواد غذایی  و لوازم گرم کننده همراه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Raha
Netherlands
تو رو خدا عکسا رو هم بزارین خواهش میکنم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1