تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۰۷۵۸۲
در آئین افتتاح خیابان بلادیان گچساران مطرح شد

حرف‌های کنایه‌دار تاجگردون به سید قدرت؛ حیف که دوران نفت 100 دلاری نبودم / کار محرمانه نظام را به من می‌سپارند

۰
حرف‌های کنایه‌دار تاجگردون به سید قدرت؛  حیف که دوران نفت 100 دلاری نبودم / کار محرمانه نظام را به من می‌سپارند
کبنا ؛افتتاح پروژه زیباسازی خیابان بلادیان گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، استاندار و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی و با حضور اقشار مردم برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این آیین غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه خیابان بلادیان از طرح‌های خوب این شهرستان است، اظهار کرد، فکر، طرح و اجرای این طرح توسط فرزندان این شهرستان طراحی و به بهره‌برداری رسید.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: این یک پروژه از یک هزار پروژه در گچساران است.
وی عنوان کرد: این روزها با توجه به مشکلات اقتصادی و سخت بودن زندگی باید به داشتن دلی مهربان عادت کنیم.
تاجگردون با بیان اینکه در انتخابات دور اول به محیط بد عادت کردیم و کم کم کارها را شروع کردیم گفت: خیلی‌ها از بهسازی و نوسازی  خیابان بلادیان ناراحت بودند.
تاجگردون با اشاره به اینکه این یک نماد است، گفت: شبی در این خیابان قدم بزنید تابلو به تابلو، اسم به اسم خوب به آن نگاه کنید اینها نتیجه تلاش است با مهر این آجرها روی هم قرار گرفته است.
تاجگردون عنوان کرد: آن زندگی بد را کنار گذاشتیم و یاد گرفتیم شهرمان نیاز به اتوبان به زیبایی  دارد مانند تمام دنیا.
نماینده مردم گچساران و باشت ابراز کرد: یک چیز ثمره این کارها بود، یک چیز نتیجه تلاش همگان بود که اسم آن وحدت و همه با هم بودن است.
تاجگردون افزود: امشب افراد مختلف در این جایگاه را صدا زدند که حضور یابند.
وی با بیان اینکه مردم این دیار به فرزند خود اعتماد کرده و ۷۵ درصد رای دادید تا روانه خانه ملت شود، ابراز کرد: سال آینده به همت مسوولان و تلاش روز افزون پارکی در این منطقه افتتاح خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: موتور سازندگی و کار و تلاش خاموش نخواهد شد و در کار و تلاش با هیچ کس تعارف نداریم.
تاجگردون گفت: برای اینکه شهر و استان آباد بماند، موتور تلاش خاموش نخواهد شد.
وی با بیان اینکه دوران سختی را گذراندیم، عنوان کرد: از تمام جاده‌ها که سالها کشته‌هایی دادند امروز با آرامش از این مسیر عبور می‌کنیم.
تاجگردون ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی است که اگر با چشمان بسته از آن بگذری با وجود سنگ لاخ‌ها متوجه می‌شوی که وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده‌ای.
وی افزود: امروز هم اگر چشمانتان را ببندید متوجه می‌شوید که وارد شهر امن، گچساران شده اید.
تاجگردون گفت: احداث تونل دیل به طول ۲۷۰۰ متر مسیر ارتباط شمال به جنوب را در این منطقه مهیا خواهد کرد.
تاجگردون اظهار کرد: شاید سختی، بیکاری وجود داشته باشد اما یک چیز را فراموش نکنید موتور تلاش در حرکت است.
نماینده مردم گچساران و باشت تصریح کرد: برخی ها از ما ایراد می گیرند که چرا هربار به گچساران آمدم یک پروژه افتتاح و یا کلنگ زنی شده است.
تاجگردون با بیان اینکه وظیفه نماینده رفتن به مراسم فاتحه خوانی نیست، تصریح کرد: فرهنگ را در این شهرستان  عوض کردیم که نماینده باید کار کند و قدمش، قلمش، فکرش و نگاهش پول  کار و برنامه بیاورد.
تاجگردون با تقدیر و تشکر از فرماندار و شهردار سابق در اجرای روند پروژه خیابان بلادیان عنوان کرد: برخی وقت ها فرماندار و شهردار سابق آنقدر به من فشار می آوردند که من را از اجرای این طرح منع می‌کردند.
نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه زیباسازی مقاومت می خواهد،گفت: امروز آبادانی را در خیابان‌های قدیمی و فرسوده این شهر مشاهده می‌کنیم.
تاجگردون افزود: در همین محله های خراب، آنهایی که نقد می کنند برود و بگردند،گذشت آن زمانی که مردم گول بخورند مردم خانه های نو را می بینند و کوچه های خرابی که آباد شده است را می بینند و گذشت آن زمانی که بنشینی و چیزی بگویی که بوی خدمت ندهد.
نماینده مردم گچساران و باشت با بیان اینکه بایستی منافع مردم را در نظر بگیرید، عنوان کرد: من اجازه نخواهم داد اول به خودم که بابت منافع مردم معامله کنم ، با دنیا بر منافع ایران معامله نخواهم کرد با کشور بر روی منافع استانم معامله نمی‌کنم و با هیچ کسی که روزی قدرت های پوشالی شکل می‌داند و امروز صدا و سوزشان بلند شده است معامله نخواهم کرد ولو اینکه نباشم.
تاجگردون گفت: شما مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنید و آن چه که مهم است آینده است و سعی کنید به عقب برنگردید.
تاجگردون ابراز کرد: آنان که فریاد برمی‌آورند منافعشان پریده است و اگر قرار است که من نباشم ما تصمیم می‌گیریم که چه کسی باشد.
وی اذعان کرد:  وزیر می آوریم ناراحت می‌شوید، کار می کنیم ناراحت می شوید نمی‌دانم با کدام ساز شما باید رقصید.
تاجگردون ادامه داد: من لر هستم و افتخار می کنم که ۷۰ درصد ترک‌ها به من رای دادند.
وی با بیان اینکه امروز در جشن تکلیف ۱۱۰۰ دختر گچسارانی، در آیین کلنگ زنی پالایشگاه باشت و کلنگ زنی حسینیه قشقایی‌ها که در این شهر مظلوم واقع شده اند با وزیر صنعت حضور داشتم گفت: این روزها یک چیز مردم را راضی می‌کند و آن هم خدمت که مردم این خدمت را در کلامتان که مهر خداوند از آن بیرون می‌آید احساس کنند.
تاجگردون اظهار کرد: اگر امروز احساس کردید نماینده ناکار آمد است دور آن را خط بکشید.
وی با بیان اینکه برای اجرای طرح زیبا سازی خیابان حتی یک ریال از عوارض و مالیات و یا بودجه این شهرستان در این طرح هزینه نشده است، عنوان کرد: این اعتبار از تهران به این طرح اختصاص داده شده است.
نماینده مردم گچساران و باشت افزود: حیف که در آن دوران نفت ۱۰۰ دلاری نبودیم وگرنه این حق ما نبود.
وی ادامه داد: امروز افتخار می‌کنم که شهرم به عنوان پایلوت در کشور معرفی شده است.
 تاجگردون ابراز کرد: هر سال در سالگرد پیروزی انتخابات با مردم سخن می‌گویم لیکن امسال در سالگرد انتخابات پروژه افتتاح نوسازی خیابان بلادیان است.
تاجگردون  با بیان اینکه این طرح در ۱۸ ماه کلنگ زنی و به بهره برداری رسید، گفت: 32هزار نفر روز به طور شبانه روزی در این پروژه فعالیت داشتند تا این پروژه در سریعترین زمان ممکن به سرانجام رسد.
تاجگردون با اشاره به طراحی‌ها بر روی جعبه های برق توسط هنرمندان گفت: هنرمندان شهر اولین کار هنری خود را در این شهر به اجرا گذاشتند.
نماینده مردم و گچساران و باشت تصریح کرد: سلیقه و بازی سیاسی جای خود دارد من دیگر پیر سیاست هستم.
تاجگردون ادامه داد: خواهران و برادران اصلاح طلب و اصولگرا اگر کار کردید مردم با شما هستند.
وی ادامه داد: اجازه ندهید خودتان را فراموش کنید یعنی آینده و زندگی شهر خود را فراموش نکنید.
تاجگردون با بیان اینکه می گویند من ضد انقلاب هستم، ادامه داد: اگر تاجگردون ضد انقلاب بودم در مهمترین موضوعات امنیتی کشور اجازه دخول به من نمی‌دادند.
وی ادامه داد: محرمانه ترین جلسات و دیدارهای محرمانه این نظام را می سپاردند که تاجگردون همراهی کند، حتما بچه این نظام و نیز وفادار به آرمان های انقلاب و شهدای این سرزمین هستم.
تاجگردون خاطرنشان کرد: یک جور باید با مردم بود که در انتخاب فکر، قلم و انصاف،خداوند را در نظر داشته باشید.
وی ادامه داد: من قسم خورده ام با هیچ کسی معامله نکنم و برای اینکه جلوی زمین خواری و پرونده ها ایستادگی کنم از مسوولان شهرستان درخواست دارم پرده‌ها را کنار بگذارید و به فکر خدمت به مردم شهر باشید.
تاجگردون خاطرنشان کرد: در سومین سالگرد انتخابات با شما عهد خواهم بست که تا پایان با شما خواهم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1