تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۰۷۵۲۱
در واکنش به استعفای ظریف:

تاجگردون: دولت باید خود را جمع‌وجور کند/ لزوم ورود مقامات عالی به استعفای «ظریف»

۴
۰
تاجگردون: دولت باید خود را جمع‌وجور کند/ لزوم ورود مقامات عالی به استعفای «ظریف»
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون در واکنش به استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: مدتی است که موضوعات مختلفی در عرصه دیپلماسی پیش‌آمده که حتماً آقای ظریف نگران آن‌ها بوده است، این موضوعات اعم از فشارهای داخلی، رفتارهای نامناسب با ایشان و تندروی‌های برخی از افراد است که وزیر امور خارجه را در عرصه بین‌الملل آزار داده است.
 
دولت باید خود را جمع‌وجور کند
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: درمجموع دولت در شرایط کنونی باید خود را جمع‌وجور کند زیرا با توجه به شرایط سنگین اقتصادی که بیشترین فشارها از حوزه بین‌الملل است، دولت باید به‌درستی شرایط را مدیریت کند.
 
ظریف از حمایت دولت در خط مقدم دیپلماسی اطمینان خاطر نداشت
 وی افزود: البته به آقای ظریف برای اینکه از این وضعیت ناراحت باشند، حق می‌دهم زیرا دولت از سربازی که در خط مقدم با دشمن می‌‌جنگد باید حمایت بیشتری کند، آقای ظریف از این موضوع نگران است، وی زمانی که در خط مقدم قرار می‌گیرد نسبت به حمیات افراد پشت سر خود اطمینان خاطری ندارد، در طول برجام و بعد از آن هم حمایت خاصی از عرصه دیپلماسی ما صورت نگرفت.
 
ورود مقامات عالی کشور و حتی رهبری به استعفای ظریف در صورت نیاز
 تاجگردون یادآور شد: دولت باید این استعفا را مدیریت کند، مقامات عالی کشور حتی مقام معظم رهبری اگر تشخیص دهند باید ورود کنند زیرا این اتفاق آثار اقتصادی بدی به هرماه خواهد داشت. آقای روحانی هم در این موضوعات باید نزدیکی بیشتر با وزرای خود داشته باشد تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.
 
استعفای ظریف بیانگر عدم مشورت لحظه‌ای بین رئیس‌جمهور و وزرا است
 رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: استعفای آقای ظریف بیانگر عدم مشورت لحظه‌ای بین رئیس‌جمهور و وزرا است که اگر ادامه یابد موجب عدم انسجام بیشتر می‌شود بنابراین امیدواریم این موضوع ختم به خیر شود هرچند آقای ظریف حق داشته این کار را با توجه به شرایط انجام دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همتون هم بروید خبری نیست بالاترازسیاهی رنگی نیست
Iran, Islamic Republic of
میشه آقای تاجگردون در مورد آثار اقتصادی بیشتر توضیح بدن و موضوع را سربسته بیان نفرمایند شاید لازم باشد وزیر اقتصاد هم برود.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
که دوام و بقایش به وجود افراد خاص وابسته باشد نمی تواند تداوم داشته باشد این فرد هر کس باشد چه ظریف و چه تاجگردون این صحبت ها هم از نظر افکار عمومی قابل قبول نیست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا کسی که باید خودش رو جمع و جورکند . محافظه کار که یکی به نعل میزنی یکی به تخته!!!!! انشالله آخرین دوره نمایندگیتون هست ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1