کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باصدور پیام صورت گرفت:

پیام تبریک رئیس هیئت فوتبال دیشموک به افشاریان/با افشاریان مدبر و مجرب بی شک پیشرفتی متفاوت و انقلاب مدیریتی و برنامه ریزی در فوتبال استان داریم

7 اسفند 1397 ساعت 14:33

رییس هیئت فوتبال استان ضمن تبریک انتخاب افشاریان به عنوان رییس فوتبال استان؛ گفت: افشاریان یک امتیاز بزرگ برای استان ما هستند.



رئیس هیات فوتبال دیشموک در گفتگو با خبرنگار گفت: خداداد افشاریان دلسوز فوتبال و شخصیتی شناخته شده در ورزش فوتبال ایران مطمئنم هستیم با توجه به تجربیات و توانایی های که دارند در این امر مهم موفق خواهند شد.

محسن طاوسیان اظهار داشت: انتخاب قاطعانه وی نشان از ایمان و اعتماد خانواده فوتبال استان  به توانمندی‌هایشان است و من مطمئنم که دانش عمیق، تجربه و رهبری افشاریان سهم ارزشمندی در فوتبال و‌ موجبات پیشرفت عظیمی در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: اجرای منظم و مثمر ثمر بازیهای رده ای در طول مدت سرپرستی وی و ارتباطات کشوری  ، تعامل مثبت در فعالیت مربوطه و تکاپوی زیاد و  اخلاقمداری در زندگی افشاریان در فوتبال استان باعث شد تا فوتبال دوستان کهگیلویه و بویراحمد به وی تکیه کنند.


رئیس هیات فوتبال دیشموک گفت: خداداد افشاریان شناسنامه ای برای ورزش استان و امتیاز بزرگی برای فوتبال استان هستند ، شک نکنید درایت و کاردانی ، شجاعت،صداقت همراه با عدالت و نظم کاری وی باعث خواهد شد تا فوتبال استان مسیر رو به رشد خود را طی کند تا در آینده ای نه چندان دور در سطح بالای فوتبال کشور حرف برای گفتن داشته باشیم.


محسن طاوسیان گفت: طی سال گذشته و‌ حضور وی در راس فوتبال استان ؛ برگزاری منظم و منسجم لیگ، حضور داوران در لیگ های مختلف کشوری، برگزاری کلاسهای دوره مربیگری و دانش افزایی داوری از نکات مهم و تأثیرگذار در فوتبال استان بود.

طاوسیان در پایان گفت : برای این عزیز و مجموعه همکارانشان در هیات فوتبال استان را تبریک و امید آن را داریم حضور وی تاثیرات مثبت و شگرفی در فوتبال استان خواهد داشت، و مطمئن باشید با توجه به مجموعه همکارانشان در این امر که اتفاقا آنها هم فوتبالی و شناخته شده و دارای تجارب فراوان هستند موجبات پیشرفت فوتبال استان را فراهم خواهند آورد.


کد مطلب: 407506

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407506/پیام-تبریک-رئیس-هیئت-فوتبال-دیشموک-افشاریان-مدبر-مجرب-بی-شک-پیشرفتی-متفاوت-انقلاب-مدیریتی-برنامه-ریزی-استان-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1