تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۰۷۴۹۶
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران دانشگاه‌ها:

به هیچ بهانه‌ای نباید چراغ راهیان نور کم فروغ شود

۰
به هیچ بهانه‌ای نباید چراغ راهیان نور کم فروغ شود
کبنا ؛سومین جلسه قرارگاه دانشجویی شهید علم الهدی با حضور سرهنگ خرمدل؛ فرمانده سپاه فتح استان در دفتر فرماندهی سپاه فتح برگزار گردید.
به گزارش کبنا، سومین جلسه قرارگاه دانشجویی شهید علم الهدی با حضور سرهنگ حمید خرمدل؛ فرمانده سپاه فتح استان، دکتر عریان رئیس دانشگاه دولتی یاسوج، دکتر مهدوی مسئول بسیج دانشجویی استان و جمعی از مسئولان دانشگاهی برگزار گردید.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهیان نور یک عملیات بزرگ آفندی در جنگ نرم محسوب می شود و معنویت مناطق عملیاتی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به خودی خود هنوز تأثیرات خاص خود را دارد و حضور همه  نسل ها مخصوصاً نسل جوان در این مناطق همواره با تحولات بسیار مثبتی همراه بوده است.
سرهنگ خرمدل عنوان کرد؛ استان ما در مناطق جنوب نیاز به زیر ساخت های بیشتر و بهتری دارد و افزود: استان ما باید مثل بقیه استان ها نسبت به ایجاد زیر ساخت های بهتر و بیشتر جهت زائرین استان اقدام نماید و ما پیگیر خواهیم بود.
خرمدل با اشاره به مشکلات مالی و بودجه ای یادآور شد که؛ نباید به بهانه های کمبود مالی نور این عملیات بزرگ فرهنگی کم فروغ شود بلکه باید همواره چراغ راهیان نور روشن باشد تا هدایت گر نسل های بعد باشد.
فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد؛ اگرچه راهیان نور دانشجویی عمدتاً برعهده ی دانشگاهیان است اما سپاه فتح مثل سایر امورات از تمام ظرفیت های موجود سپاه ؛ امکانات و توانمندی های خود برای اردوهای دانشجویی استفاده خواهد کرد و انشالله معاونت های موضوعی و مرتبط در کار دانشگاه ها و بسیج دانشجویی برای این اعزام قرار خواهند گرفت.
دکتر عریان مسئول قرارگاه دانشجویی‌ شهید علم الهدی و ریاست دانشگاه دولتی یاسوج نیز گفت: راهیان نور درس های حماسه و ایثار و افتخار نسل پرافتخار دوران دفاع مقدس را به دانشجویان و نسل های جوان منتقل می نماید.
دکتر عریان افزود: اردوی راهیان نور در بین سایر فعالیت های دانشجویی بیشترین استقبال را دارد و ما از اینکه امکانات و مشکلات اجازه اعزام همه داوطلبان را به ما نمی دهد واقعاً نگرانیم.
وی با بیان اینکه همه ی نهادهای فرهنگی و سایر بخش های دولتی در این خصوص به کمک دانشگاه ها بیایند؛ گفت: دکتر هاشمی ریاست دانشگاه فرهنگیان به نمایندگی از مدیران دانشگاه ها ضمن درخواست همکاری سپاه در اجرای راهیان نور دانشجویی از اقدام های فرهنگی اجتماعی چندین ماهه سپاه فتح تشکر کردند.
در پایان این جلسه مدیران دیگر دانشگاه های آزاد؛ علوم پزشکی؛ پیام نور و علمی کاربردی هر کدام مواردی را نیز مطرح کردند و قرار شد از همه ظرفیت های مشترک دانشگاه ها و بسیج دانشجویی و سپاه برای اجرای اردوهای دانشجویی استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1