کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار یاسوج در پاسخ به اظهارات حسین کاظمی مدیرکل امور شهری کهگیلویه و بویراحمد:

قرار نیست با «چماق» این و آن زیر سئوال برویم

6 اسفند 1397 ساعت 14:08

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه شهرداری به وظایف خود به خوبی عمل می‌کند، گفت: شان شهرداری با برخی صحبت‌ها زیر سوال می‌رود و قرار نیست ما با چماق این فرد و آن فرد زیر سوال برویم.


شهردار یاسوج با انتقاد از برگزاری جلسات متعدد در مرکز استان گفت: جلسات متعدد فرصت کار را از شهرداری یاسوج گرفته است.
پس از سخنان روز گذشته حسین کاظمی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها [کلیک کنید] در خصوص شهرداری یاسوج و انتقاد از عدم حضور شهردار در جلسه و ساخت و سازهای غیرمجاز در مرکز کهگیلویه و بویراحمد نستهن مقدم پیش از ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر از برگزاری جلسات متعدد انتقاد کرد و گفت: جلسات متعدد فرصت کار را از شهرداری گرفته است.
شهردار یاسوج با اشاره به اینکه شهرداری به وظایف خود به خوبی عمل می‌کند، گفت: شان شهرداری با برخی صحبت‌ها زیر سوال می‌رود و قرار نیست ما با چماق این فرد و آن فرد زیر سوال برویم.
وی بیان کرد: مردم در خصوص عملکرد شهرداری قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه کسانی که  در خصوص شهرداری حرف می‌زنند ابتدا باید الفبای شهرداری را بدانند.
این مسؤول عنوان کرد: این مدیران با حرف‌های خود در خصوص شهرداری خوراک خام و ناپخته‌ای برای رسانه‌ها آماده می‌کنند و رسانه طبق وظیفه خود باید مطالب را انتقال دهند که این باعث سردرگمی اخبار و اطلاعات است که از مجموعه حوزه عمرانی درخواست می‌کنیم به این مورد ورود پیدا کنند.
اما عزیز فیلی در ادامه سخنان شهردار یاسوج بیان کرد: همه شهرداران برای توسعه استان تلاش می‌کنند که شهرداری یاسوج از این امر مستثنی نیست.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آبشار یاسوج و پارک ساحلی مشکلاتی دارند که قبل از آغاز نوروز حل و فصل شوند.


کد مطلب: 407479

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407479/قرار-نیست-چماق-این-زیر-سئوال-برویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1