کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع شهرداران کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کارد به استخوان مدیرکل امور شهری کهگیلویه و بویراحمد رسید/ نیروهای شرکتی حق اضافه کار و ماموریت ندارند /ابداع آسفالت‌های یک روزه

5 اسفند 1397 ساعت 20:22

کاظمی عنوان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر یاسوج به واسطه سهل‌انگاری شهردار بوده در یاسوج هر متر زمین دو دفترچه محاسباتی منطبق بر پروانه ساختمانی و دیگری منطبق بر خلاف است در شهر یاسوج ساختمان ۵ طبقه را ۸ طبقه ساختند و خلاف کردند.


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در استان گفت: در ساخت و سازهای غیرمجاز کارد به استخوان رسیده به طوری که خود وزیر نامه نوشته که با کسانی سهل‌انگارها می‌کنند بدون تعارف برخورد کنند.
سید حسین کاظمی  پیش از ظهر امروز در جمع شهرداران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرداری‌های استان دچار روزمرگی شده‌اند بر برنامه‌محوری آنها تأکید کرد و گفت: سال ۹۸ سال تنظیم برنامه برای شهرداران استان باشد.
مدیرکل امور شهرداری و شوراهای کهگیلویه و بویراحمد از حضور شهرداری‌های یاسوج، سی‌سخت‌ و پاتاوه در همایش شهرداری‌ها که بندرعباس برگزار شد تقدیر کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز این جلسه برگزار شد که از شهرداری یاسوج، میراث فرهنگی و شهرداری گچساران دعوت کردیم اما حضور پیدا نکردند.
وی با بیان اینکه از شهرداری یاسوج گلایه دارم و طبق قانون هم با شهردار برخورد می‌شود، گفت: یاسوج یکی از شهرهای گردشگرپذیر استان است اما شهر یاسوج و گچساران بدون هماهنگی در تهران به سر می‌برند.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها در جذب عوارض و اعتبارات به گونه‌ای عمل کنند که کار آنها به سازمان بازرسی نکشد که شهرداری‌های قلعه رئیسی، لنده، دیشموک و سوق حسابرسی شدند.
کاظمی شرکت‌های تامین منابع انسانی در شهرداری‌ها را خلاف دانست و گفت: در سایر شهرداری‌ها مشکلات وجود دارد اما بیشترین مشکلات ما در شهرداری یاسوج است.
وی بر نظام‌مند شدن ماموریت شهرداری‌ها تأکید کرد و گفت: گاهی شهرداران ماموریت را فقط برای تفریح می‌روند.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در استان و‌ مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساخت و سازهای غیرمجاز کارد به استخوان رسیده به طوری که خود وزیر نامه نوشته که با کسانی سهل‌انگارها می‌کنند بدون تعارف برخورد کنند.
کاظمی عنوان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر یاسوج به واسطه سهل‌انگاری شهردار بوده در یاسوج هر متر زمین دو دفترچه محاسباتی منطبق بر پروانه ساختمانی و دیگری منطبق بر خلاف است در شهر یاسوج ساختمان ۵ طبقه را ۸ طبقه ساختند و خلاف کردند.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها اشاره کرد و گفت: لکه‌گیری که شهرداری‌ها انجام می‌دهند به نحو مناسبی انجام نمی‌دهند و ای کاش این لکه‌گیری‌ها انجام نگیرد.
وی عنوان کرد: شهرداری‌ها امروز آسفالت انجام می‌دهند فردا آسفالت از بین می‌رود، اصول فنی در طرح‌های شهرداری‌ها رعایت شود که در سطح شهر یاسوج رعایت شد.
وی بر فعال بودن گشت‌های سد معبر تأکید کرد و یادآور شد: نیروهای شرکتی حق ندارند اضافه کار و ماموریت دریافت کنند.


کد مطلب: 407461

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407461/کارد-استخوان-مدیرکل-امور-شهری-کهگیلویه-بویراحمد-رسید-نیروهای-شرکتی-حق-اضافه-کار-ماموریت-ندارند-ابداع-آسفالت-های-یک-روزه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1