کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت یاسوج:

تبعیض‌ها مردم را آزار می‌دهند / مردم از مسوولان رضایت ندارند

10 اسفند 1397 ساعت 16:41

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره به اجرای عدالت و رفع تبعیض تاکید دارند. اجرای بهتر عدالت در جامعه از سوی مسؤلان و رفع تبعیض‌ها رضایتمندی مردم را به دنبال دارد. مردم از تبعیض‌ها رنج می‌برند و این تبعیض حتی بیشتر از گرانی و مشکلات اقتصادی و تورم آنها را آزار می‌دهد.


امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم از ویژه‌خواری، تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌برند.
 امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های امروز (جمعه 10 اسفندماه) نماز جمعه این شهر گفت: باید مسئولان اجرایی کشور مطالب نورانی رهبر معظم انقلاب را سرلوحه عملی کار خود قرار دهند و اگر جلوی بی‌عدالتی‌ها گرفته شود رضایت مردم را در پی دارد.
حجت الاسلام موسوی اعظم افزود: بیانیه رهبر معظم انقلاب، منشور انقلاب است که باید تمام مجریان کشور آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
خطیب موقت نماز جمعه یاسوج به جنگ کشورهای عربی و رژیم صهیونیست علیه سوریه اشاره کرد و ادامه داد: در طی ۸ سال عربستان، امارات و تعدادی از کشورهای عربی همگام با رژیم صهیونیستی تمام توان خود را برای نابودی سوریه به کار بردند، اما با استقامت، پایداری و دفاع مردم سوریه و کمک ایران شکست خوردند.
حجت الاسلام موسوی اعظم به سفر بشار اسد به ایران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان قهرمان بودن را به بشار اسد اعطا کردند.
امام جمعه موقت یاسوج به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: روز نیکوکاری را در نظر داشته باشید که می‌توانید با کمک اندکی کودک یتیمی را خوشحال کنید و رضایت خداوند متعال را جلب کنید.
حجت الاسلام موسوی اعظم به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تربیت و سازندگی و بارور شدن باورهای دینی اشاره کرد و گفت: در این بیانات به جامعه مداحان هم نکاتی را فرمودند که بعضی از مداحان باید توجه به عظمت و جایگاه ائمه اطهار (ع) داشته باشند و مطالبی را که در جایگاه این بزرگواران نیست، بیان نکنند.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم با اشاره به روز احسان و نیکوکاری اظهار داشت: افراد جامعه نسبت به یکدیگر حقوقی دارند و نباید نسبت به نیازمندان، ایتام و مستمندان بی‌تفاوت باشند.
 وی به سالروز تشکیل کمیته امداد در ۱۴ اسفند اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم نیکوکار و خیراندیش کهگیلویه و بویراحمد امسال هم حضور گسترده‌ای در جشن نیکوکاری داشته باشند.
 خطیب موقت نماز جمعه شهر یاسوج در خصوص اهمیت پرداخت زکات افزود: زکات جزء واجبات دینی است و نماز بدون پرداخت زکات مورد قبول درگاه الهی نیست.
 موسوی‌اعظم در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: رهبری توصیه‌هایی به مداحان و روضه‌خوانان داشتند و تاکید کردند که باید مداحی‌ها در خور شأن ائمه اطهار بوده و جنبه سازندگی و تربیتی داشته باشد.
 وی بر لزوم تلاش بیشتر مسؤولان برای بهبود معیشت مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان اجرایی بدانند که مردم از آنها رضایت ندارند. مسؤولان برای جلب رضایت مردم باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و این امر باید در عمل محقق شود، نه شعار.
 امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره به اجرای عدالت و رفع تبعیض تاکید دارند. اجرای بهتر عدالت در جامعه از سوی مسؤلان و رفع تبعیض‌ها رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.
 موسوی‌اعظم بیان کرد: مردم از تبعیض‌ها رنج می‌برند و این تبعیض حتی بیشتر از گرانی و مشکلات اقتصادی و تورم آنها را آزار می‌دهد.
وی تأکید کرد: بیانات رهبری در تمام حوزه‌ها منشوری برای مسؤولان کشور است و باید به خوبی رعایت شود.
خطیب موقت جمعه یاسوج با اشاره به سفر بشار اسد به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری گفت: رهبری در این دیدار عنوان قهرمان عرب را به آقای اسد دادند.
 موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: تمام کشورهای عربی با دستور آمریکا و اسرائیل علیه سوریه اقداماتی کردند و همه توان خود را برای نابودی این کشور به کار گرفتند، اما استقامت و پایداری ملت و دولت سوریه و همچنین حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، توطئه شوم دشمنان را خنثی کرد و همه معادلات آنها در سوریه به هم خورد و شکست مفتضحانه‌ای خوردند.


کد مطلب: 407438

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407438/تبعیض-ها-مردم-آزار-می-دهند-مسوولان-رضایت-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1