تاریخ انتشار
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۴۰۷۴۱۰
امام جمعه کبگیان:

مسؤولان امنیتی پی‌گیر سوء قصد به رئیس‌کل دادگستری باشند

۱
۰
مسؤولان امنیتی پی‌گیر سوء قصد به رئیس‌کل دادگستری باشند
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه 3 اسفند 97 کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به آداب صحیح زندگی در خانواده گفت: بدترین آفت زندگی بدکلامی است، زیرا نداشتن احساس امنیت کلامی در خانه بین زوجین، خلاف تقوا و اخلاق انسانی است و خوش خلقی در رفتار از سیره اسلامی است که اگر در خانواده‌ها رعایت شود امنیت روانی و آسایش اجتماعی در بنیانش  نهادینه می‌شود.
امام جمعه کبگیان با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در چله سالگرد انقلاب به عنوان گام دوم انقلاب گفت: لبیک گفتن به بیانیه انسانی که با بیش از 55 سال سابقه مجاهدت در ابعاد مختلف علمی حکیمی ژرف انگیز است می‌تواند چراغ راه مسئولان در تحقق خواسته‌های ملت با بیداری در برابر نقشه‌های دشمنان باشد.
این خطیب جمعه افزود: ترجمه روح این بیانیه توسط جوانان ملتهای جهان نشان از فراگیر بودن انقلاب بعد از گذشتن از چله افتخار بود که روح توانستن و واقع بینانه را در نسل پنجم انقلاب زنده کرد.
خطیب جمعه کبگیان با اشاره به سفر ریاست مجلس شورای اسلامی به چین و ژاپن گفت: خروجی این حرکت سیاست نظام با نگاه عدم اتکا و بازگشت به غرب است و نشان داد که دنیا صرفا اروپا نیست.
وحدانی‌فر با اشاره به صادرات کشور در سال 2018 تصریح کرد: وقتی کشورهایی با این پهنه جغرافیایی قابلیت دریافت واردات ما را دارند ذره‌ای نباید به کشورهای غربی اتکا کرد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به نشست چهارم سوچی در روسیه هم گفت: در نشست مقتدرانه کشورهای روسیه ایران و ترکیه مسائلی مانند بومی سازی امنیت منطقه مطرح و به امریکا هشدار داده شد.
وحدانی‌فر در رابطه با وضعیت امنیتی استان هم گفت: متاسفانه با توجه به حوادث اخیر دادگستری استان و اخیرا گچساران می‌توان گفت، اوضاع استان وضعیت مطلوبی ندارد زیرا اگر قاضی در جامعه امنیت نداشته باشد نمی‌تواند با قدرت و شجاعت حکم بدهد که این مسئله باید با تلاش مسئولان محترم امنیتی استان مد نظر و برطرف شود.
وحدانی‌فر با اشاره به مشکلات بخش خاصه سالن ورزشی بزرگ شهر چیتاب گفت: کشاندن موضوعات این چنینی به خطبه های نماز جمعه خوب نیست و زیبنده یک شهر نیست که جوانانش با شرایط فعلی در سرمای شبانه به پاتاوه و صرفا برای یک بازی فوتسال بروند.
وی افزود: مسئولان کار را به یک جایی رساندند اما مطلوب نیست ولی باز به خاطر تلاشهایی که صورت گرفته و کارهایی که انجام شد اشاره ای نمی‌کنم اما این به معنای سکوت نخواهد بود و اخلاقا من باب تعهد اخلاقی در برابر تعهدات شما مسئولان فعلا چیزی نمی‌گویم اما خواهشمندم با عمل به تعهداتتان در میدان عمل نگذارید این مسائل به خطبه‌های نماز جمعه کشیده شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

صالحان
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا قول مدیرکل بنیاد مسکن استان راجع به آسفالت خیابانهای روستای صالحان چه شد؟ مردم قصد دارند قبل از عید. اعم از مرد و زن داشته باشند. هر چند بر ما اهالی این روستا پوشیده نیست که سنگ اندازی از طرف خود حاج ..است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1