تاریخ انتشار
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۰۷۴۰۴
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

کلید «لودر» دیشموک با اجازه کی می‌چرخد / آیا اداره راه و شهرسازی کهگیلویه مدیر ندارد؟

۰
کلید «لودر» دیشموک با اجازه کی می‌چرخد / آیا اداره راه و شهرسازی کهگیلویه مدیر ندارد؟
کبنا ؛خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته شهر دیشموک به امامت حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در مسجد صاحب الزمان(عج) اقامه شد.
وی در ابتدای خطبه دوم ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: اگر می‌خواهیم بهترین مردم باشیم فرائض الهی را انجام بدهیم یک اصل اساسی تقوا انجام واجبات و ترک محرمات است.
راوند با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در 29 بهمن با مردم تبریز در رابطه با مقوله امنیت گفت: یکی از مواردی که ما را متمایز می‌کند امنیت پایدار جمهوری اسلامی در بین کشورهای مرزی ایران به برکت خون شهداست مثل آن شهادت 27 نفر از پاسداران جان برکف نظام اسلامی است که باید قدردان خون شهدا باشیم.
راوند با اشاره به تعهدات اروپایی ها در برابر دولت و مردم ایران و چرایی عدم اعتماد به آنان افزود: اروپایی ها در دهه 80 در کاخ سعدآباد در رابطه با برجام تعهداتی داشتند که خلف وعده کردند و در عمل ثابت شد که سیاست‌های آمریکا را در قبال دولت و مردم ایران جلو می برند.
وی افزود: آمریکا مستقیما شمیشر را از رو بسته است ولی اروپایی ها با نیرنگ با ایران برخورد می کنند که جا دارد مسؤولان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری راه حل و چاره ای مدبرانه در این زمینه بیاندیشند.
خطیب جمعه شهر دیشموک بیانیه دوم مقام معظم رهبری را راهبرد و نقشه راه چهل سال آینده نظام در همین زمینه ها دانست و گفت: این بیانیه امیدبخشی کامل را در تمام زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و .. را بیان تا از مردم و مسؤولان از فتنه‌های دشمنان نظام اسلامی در امان بمانند.
وی افزود: از خصوصیات برجسته این بیانیه تاکید بیش از 60 بار خطاب قرار دادن جوانان می باشد که معظم‌له در مناصبی که مستقیم به ایشان بر می گردد از جوانان در مناصب حساس و مهم استفاده کرده و به جوانان اعتماد کرده است و بر همه مسؤولان ضروری است که از جوانان در کنار تجربیات گرانسنگ بزرگان استفاده کرده تا روز به روز قله‌های پیشرفت و ترقی پیموده شود.
راوند با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت خدیجه(س) با نبی مکرم اسلام و ثمره آن حضرت زهرا(س) که توسط قرآن خیر کثیر نامیده شد گفت: حضرت زهرا(س) به خاطر فداکاری‌های فراوان به ام ابیها توسط پیغمبر(ص) شناسانده شد و آن حضرت مصداق الگویی بارز و نمونه در همسرداری و فرزند آوری بوده که سالروز ولادت بزرگ بانوی اسلام به روز زن نامگذاری شد و وظیفه داریم با تبعیت از ایشان راه و رسم زندگی خداپسندانه را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.
وی با اشاره به هشتم اسفندماه سالروز تاسیس امور تربیتی برای ارتقای اسلام ناب محمدی(ص) و ارزش‌های دینی توسط شهیدان رجایی و باهنر گفت: باید بچه‌ها را از دوران کودکی با تعلیم و تزکیه بر اساس آموزه های دینی در آموزش و پرورش آشنا کرده که اختلاس برخی از افراد ناشی از بنیه دینی کم بوده و عده ای درصدد اجرای طرح و سند 2030 بوده که با اجرای آن ارزش های دینی فرزندان ما را به خطر بیندازند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به مشکلات حوزه راه های بخش دیشموک و معضلاتی همچون نامناسب بودن آنان گفت: مگر اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه مدیر راه ندارد که به جاده ها و محورهای ارتباطی بخش دیشموک توجه ویژه کنند؟ چرا وقتی جاده ای روستایی مسدود می شود ناظری بر لودر مستقر در بخش نمی شود تا مشکلات مردم را مرتفع کند.
راوند با اشاره به حمله مسلحانه به مجتمع قضایی گچساران و دستگیری فرد خاطی توسط نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی گفت: از زحمات نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی در جهت حفظ امنیت و دستگیری به موقع به اخلالگر نظم عمومی در حمله به مجتمع قضایی گچساران تقدیر و از مسئولان ذی ربط می خواهیم با حمله کنندگان به خودروی رئیس دستگاه قضا که هنوز از چنگال قانون گریزانند همت و جدیت لازم را به کار برده و برخورد لازم را انجام دهند.
حجت الاسلام علی اکبر راوند از خانواده خیر آقایان حسن و نادر افشین به جهت اهدای فرش 3 مسجد و مصلی امام خمینی(ره) نهایت تقدیر را به عمل و آن را مصداق حل مشکلات مردم دانستند و افزود: از همه مسؤولان بخشی که در سایر نقاط میهن اسلامی زندگی می کنند خواستار الگوگیری از خانواده آقایان افشین بوده و به مردم و امورات فرهنگی همچون تکمیل مصلی امام خمینی(ره) دیشموک توجه ویژه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1