تاریخ انتشار
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۴۰۷۳۹۵
کبنا از وضعیت بازار مرغ استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد

مرغداران سرکش

۴
۰
مرغداران سرکش
کبنا ؛افرادی زیادی با تسهیلات 6 درصدی و داروهای ارزان قیمت مرغداری احداث کردند تا از این رهگذر ضمن ایجاد اشتغالزایی برای خود و سایرین، نیاز مردم به کالای اساسی همانند مرغ را برطرف نمایند. اما صاحبان این مرغداری‌ها برای سود بیشتر پا روی حق مردم استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذارند و تولیدات خود را به استان‌های دیگر می‌فرستند. بعضی از این مرغداران از دولت خدمات می‌گیرند و از آن طرف در عین ناجوانمردی به مردم استان که از درآمد پایینی برخوردار هستند، مرغ نمی‌دهند.
جعفر گوهر گانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد (روز پنجشنبه 2 اسفند ماه 97 ) در نشست ستاد ساماندهی و تنظیم بازار استان، گفت: خروج دام زند از استان ممنوع شده است و گوشت قرمز در استان به قمیت مصوب ۵۴ هزار تومان همچنان باقی خواهد ماند.
گوهرگانی تصریح کرد: جهاد کشاورزی استان آمار تمام مرغداری ها، دام داری های سبک و سنگین، پرورش بوقلمون و آبزیان را در اختیار صنوف و کشتارگاه ها قرار دهند تا برای تامین گوشت در استان اقدام کنند.
وی با بیان اینکه، تا اطلاع ثانویه قیمت گوشت گوسفندی در استان ۵۴ هزار تومان است، بیان کرد: این قیمت باقی می ماند حتی اگر هیچگونه کشتاری انجام نشود و صنعت، معدن و تجارت اگر قصابی به غیر از این نرخ اقدام به فروش کرد وی را به تعزیرات حکومتی معرفی نماید.
گوهرگانی با اشاره به اینکه، هرگونه خروج دام زنده از استان تا اطلاع ثانویه ممنوع است، تاکید کرد: اگر صنوف قصابان استان تعهد کنند تا پایان تعطیلات نوروزی گوشت گرم استان را تامین می کنند در قیمت گوشت بازنگری خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به واردات گوشت گرم و منجمد دولتی و مرغ منجمد در استان اشاره کرد وگفت: در این رابطه برنامه ریزی های لازم بخصوص برای تعطیلات نورزی به عمل آمده است.
وی اظهار داشت: واحدهای مرغداری که تسهیلات شش درصدی گرفته اند، نهاده های مرغی و داروی ارزان قیمت و دیگر خدمات دولتی را دریافت می کنند، دلیلی ندارد که حق این مردم نادیده بگیرند و برای سود جویی مرغ را به استان های دیگرعرضه کنند.
گوهرگانی بیان کرد: شرکت پشتیبانی دام و طیور استان واحدهای مرغداری که اقدام به چنین کاری کرده اند به حوزه اقتصادی استانداری معرفی و به هیچ عنوان خدمات دولتی در اختیار آنان قرار نمی گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد: صنف قصابان و کشتارگاه ها با هم جلسه داشته باشند و اگر به یک توافق منطقی در خصوص نرخ گوشت قرمز رسیدند که به لحاظ آنالیز قیمت ها همخوانی داشته باشد به استانداری اعلام تا تصمیمات جدید اتخاذ شود.
سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متولی تأمین کالاهای اساسی مردم باید نظارتش را بر واحدهای مرغداری بیشتر کند. تاج‌الدینی مدیر جوانی هست و او سال‌ها سابقه کار در سازمان جهاد کشاورزی را دارد و زیر و بم این سازمان را می‌شناسد. مرغدارانی که با تسهیلات این کشور و ملت تأسیس گردیده و از خدمات دولتی هم استفاده می‌کند چرا الان باید نسبت به مردم استان‌شان بی‌توجه باشند. تاج‌الدینی باید بعد نظارت را با همکاری سایر دستگاه‌ها بر این واحدهای تولیدی «سرکش» بیشتر کند تا سفره مردم بازیچه سودجویان قرار نگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ملت
Iran, Islamic Republic of
آقای گوهرگانی تعیین قیمت و صیانت از آن دستوری امکان پذیر نخواهد بود همانطور که شاهد هستید که در کنترل قیمت بسیار ضعیف بوده و هستید
آقای گوهرگانی کجای این استان گوشت حتی کیلویی 70 هزار تومن به فروش میرسد تا ما هم سریعا خود را به آن محل برسانیم
آقای محترم دولت . را در جامعه نهادینه کرده
آقای گرهرگانی لطفا بس کنید.مردم با گوشت و پوست و استخوان با همه ی مسائل دست و پنچه نرم میکنند
ملت
Iran, Islamic Republic of
. باید در یک دادگاه عادل و کاملا بی طرف هم خود و هم اکثر وزرای دولت محاکمه
Iran, Islamic Republic of
اگر شما کیلوی 54:هزار تومان گیر آوردید دو کیلو
برای مهندس گوهرکانی بخرید...... بابا اینا تو جامعه نیستند درد مردم را بفهمند ..... حیف .....
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
په اقای گوهرگانی که ریش سفید امور اقتصادی هستی
گوشت 54هزاری کو؟؟؟کجاست؟؟؟
مرغ 11/500کو ؟؟کجاست؟؟همش حرف براب سرگرم کردن مردم
تو ومسولین ذیربط اگر تونستید جلوی کشتارکاه مرغ که سه سانت از پای مرغ رو روی ران مرغ باقی میزاره ومیده به مردم رو بگیری ،پس جلو تورم روهم میگیری،قطع پای مرغ رو بعد از کشتار،3سانت کوتاه تر میبرند تا از پا رو لاشه بمونه ومرغ که اینگونه دران دزدی میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1