تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۰۷۳۹۴
کبنا از جلسه فرمانده سپاه فتح با روحانیون کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران گزارش می‌دهد

توصیه‌های «خرمدل» به روحانیون کهگیلویه و بویراحمدی مقیم قم؛ به استان بیشتر بیاید / مشکلات سیاسی بیداد می‌کند / فلانی به فلان نماینده رأی نداده، از خدمات محرومش می‌کنند

۳
۰
توصیه‌های «خرمدل» به روحانیون کهگیلویه و بویراحمدی مقیم قم؛ به استان بیشتر بیاید / مشکلات سیاسی بیداد می‌کند / فلانی به فلان نماینده رأی نداده، از خدمات محرومش می‌کنند
کبنا ؛حمید خرمدل فرمانده جوان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به قم سفر و در آنجا با طلاب و روحانیون استان که مقیم شهر مقدس قم بودند، دیدار و گفت‌وگو کرد. او در آنجا گفت: چون آقای فلانی به فلان نماینده رأی نداده، از بسیاری از خدمات باید محروم بماند و شایسته سالاری معنایی ندارد.
به گزارش کبنا، سرهنگ حمید خرم دل پیش از ظهر امروز (پنجشنبه 2 اسفندماه 97) در جلسه طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد که در نمازخانه مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد، اظهار داشت: بنده از بیست و چهارم مهرماه امسال به عنوان فرمانده سپاه استان انتخاب شده و مطالعاتی انجام دادیم تا بتوانیم برنامه های مناسبی در سطح استان کهکیلویه و بویراحمد داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه تا به امروز چهارگروه اشتغال، فضای مجازی، مسائل عقیدتی و فرهنگی برای اجرای برنامه های مختلف در سطح استان راه اندازی کرده ایم، ابراز داشت: یکی از مشکلات امروز در سطح استان، مشکل اشتغال و معیشت است و وضعیت شکننده ای در سطح استان رقم خورده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان ساخت: در مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هم باید صادقانه عرض کنیم که در وضعیت مناسبی قرار نداریم.
سرهنگ خرم دل تصریح کرد: امروز بیش از آنکه در حوزه سخت افزار و پول و منابع مشکل داشته باشیم، در حوزه فرهنگ سیاسی، فرهنگ اقتصادی، فرهنگ اجتماعی و فرهنگ به معنای اخص دارای مشکل هستیم.
وی بیان داشت: ما درباره مردمی صحبت می کنیم که از هر 170 نفر، یک نفر در دوران جنگ تحمیلی شهید داده؛ اما امروز با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستیم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروز نیازمند حضور طلاب و فضلا در منطقه هستیم تا بتوانیم از مشکلات فرهنگی موجود در منطقه بکاهیم.
سرهنگ خرم دل ابراز داشت: امروز اتفاقات زیرپوستی بسیاری در سطح استان در حال انجام است و ما و شما با کمک یکدیگر باید از این مشکلات کم کنیم؛ وظیفه من و شماست که در دل مردم حضور پیدا کرده و فعالیت های فرهنگی مناسبی داشته باشیم.
وی خاطرنشان ساخت: امروز مشکلات سیاسی در سطح استان بیداد می کند و مشاهده می کنیم که چون آقای فلانی به فلان نماینده رأی نداده، از بسیاری از خدمات باید محروم بماند و شایسته سالاری معنایی ندارد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درخواست عاجزانه ما از شما طلاب و فضلا این است که حضور فعال تر در سطح منطقه داشته باشید؛ البته از مشکلات معیشتی طلاب باخبریم؛ اما باید فعالیت های تبلیغی داشته باشید.
سرهنگ خرم دل بیان داشت: امروز حتی فعالیت در عرصه فرهنگی هم را با نگاه سیاسی می بینند و مشکلات بسیاری را ایجاد کرده؛ این نگاه ها باید از سوی طلاب و فضلا برداشته شود و با حضور خود در منطقه اثرگذار باشید.
 حجت الاسلام دهقان، رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: سرهنگ خرم دل خوشبختانه فعالیت های مناسبی در سطح استان داشته و خدمت ایشان خیرمقدم عرض می نماییم.
وی ابراز داشت: قریب به یک هزار نفر از طلاب از استان در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل می باشند که از لحاظ جمعیتی و نسبت، بالاترین آمار طلاب در قم متعلق به استان کهکیلویه و بویراحمد می باشد.
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان ساخت: همچنین برخی از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم نیز از فضلای استان می باشند؛ اما متأسفانه از این ظرفیت در سطح استان به خوبی استفاده نمی شود.
حجت الاسلام دهقان تصریح کرد: خدمات دهی به طلاب و فضلای برای حضور در مناطق دوردست و روستاهای محروم از دیگر درخواست های ما از فرمانده محترم سپاه فتح می باشد.
وی بیان داشت: امروز بسیاری از طلاب و فضلا درگیر مشکلات معیشتی بوده که امیدواریم تمهیداتی برای این مشکلات اندیشیده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بی نام
Iran, Islamic Republic of
نگاه خوشبینانه در این مسائل با نگاه جنابعالی قابل جمع نیست برادر. بیشتر دقت و مطالعه بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
د وحدت مردم با توجه به تضارب افکار و وجود کاندیدا های متعدد مردم باهم مهربانت تر با هم صمیمی تر مساجد پر رونق تر پر جمعیت تر بودند
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود برفرمانده جوان ودلسوز ای کاشان مدیران ماهم درچنین فکری بودن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1