تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : ۴۰۷۳۹۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات کنونی کشور نتیجه عمل نکردن به ‌دستورات قرآن است

۳
۰
مشکلات کنونی کشور نتیجه عمل نکردن به ‌دستورات قرآن است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات کنونی کشور در همه عرصه‌ها به دلیل استفاده نکردن از دستورات قرآن است.
به گزارش کبنا، علی‌محمد احمدی عصر امروز در آئین اختتامیه جشنواره مدهامتان قرآن را قانون اساسی مسلمانان دانست و اظهار کرد: این کتاب آسمانی راه و مسیر سعادت دنیوی و اخروی مسلمانان را نشان می‌دهد.  این افتخار را داریم که دین ما دینی است که رسول آن با اعظم صحف و بالاترین کتاب، مسیر ارشاد بشریت را دنبال کرد.
علی محمد احمدی با اشاره به اینکه در قرآن مسیر درست برای سعادت و رستگاری انسان ذکر شده، اظهار داشت انتخاب با ماست که مسیر سعادت و خوشبختی را انتخاب می کنیم یا خدای ناکرده بیراهه، کژی و انحراف را انتخاب کنیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه خداوند قرآن را برای تمرین آوا بر پیامبر خود نازل نکرد، اضافه کرد ما نیز با این هدف قرآن را دنبال نمی کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت ما قرآن را قانون اساسی زندگی می دانیم، زیرا مسلمان هستیم و باید چارچوب ها و دستورالعمل های زندگی خود را از این کتاب الهی استخراج کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و نظام، قرآن در مدار زندگی مردم ایران به ویژه نسل جوان و همچنین در مدار اندیشه و تفکر جامعه قرار دارد.
وی بیان کرد: هم‌اکنون در همه جای کشور و استان نسل جوان و قشرهای مردم در راستای بسط،نشر و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی اقدام می‌کنند، نباید تنها به قرائت قرآن اکتفا کرد بلکه باید به دستورات قرآن عمل شوند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:‌ در این کتاب آسمانی چارچوب‌ها و دستورات حیات بخش زندگی آمده که  باید استخراج و در همه زمینه‌ها بکار ببریم.
احمدی با بیان اینکه مشکلات کنونی ما در همه عرصه‌ها به دلیل استفاده نکردن از دستورات قرآن است، افزود: اسلام دین اخلاق، معنویت، تعهد و انسان‌سازی و پیشرفت تعالی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی گروه‌های منحرف به ویژه در جهان عرب برداشت‌‌هایی با حمایت دشمنان برداشت‌هایی از قرآن دارند که گاها باعث انحراف دیگران می‌شوند.
وی تصریح کرد: قرآن در همه زمینه‌ها( اجتماعی، اقتصادی، علمی و..)راه را نشان داده که اگر مسلمانان در حال حاضر مشکلاتی دارند به دلیل بهره نگرفتن از دستورات قرآن است و باید در نظام‌سازی بر مبنای قرآن در همه ابعاد انجام دهیم که در این صورت جامعه ما قرآنی می‌شود.
در ادامه رضا دهبانی‌پور بیان کرد: ۱۳۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد در این مرحله شرکت کردند که این دوره از مسابقات در دو گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای نخستین بار رشته نقاشی آیات در سیزدهمین دوره جشنواره مدهامتان اضافه شد.
وی با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمام حوزه‌ها از جمله فرهنگی و مذهبی برنامه دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۰ نفر از فعالان قرآنی تجلیل شدند، ضمن اینکه بیمه فعالان قرآنی در حال پیگیری است.
این مسؤول عنوان کرد: ارشاد در طول سال برنامه‌های متنوع قرآنی از جمله محافل انس با قرآن، جلسات روضه‌خوانی و روانخوانی از سوی ارشاد در نقاط مختلف استان برگزار می‌کند.
دهبانی‌پور بیان کرد: ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار جلد قرآن، ۳ هزار جلد مفاتیح،  دو هزار جلد نهج‌البلاغه در مدارس، مساجد و موسسات و خانه‌های قرآنی توزیع شد.
وی با بیان اینکه ۹ اسفند آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن برگزار می‌شود، عنوان کرد: تاکنون یک هزار و ۱۷۰ نفر برای شرکت در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند.
 در آئین اختتامیه جشنواره مدهامتان از ۲۰نفر از آقایان و ۱۴ نفر از بانوان در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، حفظ سی جزء، نقاشی آیات و اذان تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هاشمی
Germany
اگر استاندار معتقد است دلیل همه مشکلات عمل نکردن به دستورات قران است، ممکنه بفرمایند چرا به دستورات قران عمل نمی کند تا مشکلات استان در همه زمینه ها حل بشود؟ مگر خودش بالاترین مقام اجرایی استان نیست؟ مگر خودش مدیران استان را انتخاب و مدیریت نمی کند؟ چرا به قران عمل نمی کند تا استان مشکلاتش حل بشود؟... ایشان قبلا گفته بود مشکلات استان در ادارات مربوط به فرهنگ مردم استان است!! نظرش عوض شده الان؟ ... دکترای اقتصاد!!!
استان
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار
حرف هم نزن
بس کنید
ا
خخخ
Iran, Islamic Republic of
شما تو این مدت که استاندار استان بدبخت ما بودی
فقط ابراز نگرانی کردی
خخه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1