تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۰۷۳۷۱
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مطالب منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد

حذف اساتید غیر همفکر در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد ادعای غیر واقعی است

۳
۰
حذف اساتید غیر همفکر در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد ادعای غیر واقعی است
کبنا ؛ بعد از رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و جایگرینی علی‌اکبر ولایتی به جای آن به عنوان رییس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اتفاقات زیادی در این دانشگاه انجام گرفت، در استان کهگیلویه و بویراحمد کرم‌جانی‌پور به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان منصوب شد و تغییر و تحولات زیادی هم در این دانشگاه انجام گرفت. از حواشی که در مورد دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی مطرح شد، حذف اساتید غیرهمفکر بود که جانی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به آن پاسخ داد و  می‌گوید: این ادعا غیر واقعی است.
کرم جانی‌پور افزود: رد صلاحیت اساتید غیر همفکر مدیریت، ادعای غیر واقعی بوده و بهترین شاهد و مثال بر رد این ادعا تدریس چندین استاد حق التدریس غیر همفکر در رشته‌های مختلف در ترم جدید است.
وی با اشاره به اینکه کارگروه بررسی صلاحیت عمومی مدرسان حق التدریس براساس بخشنامه سراسری است، عنوان کرد: این موضوع تنها ویژه استان کهگیلویه وبویراحمد نیست ضمن اینکه فلسفه بررسی صلاحیت عمومی تعیین اولویت بندی صلاحیت مدرسان بوده و واژه رد صلاحیت ملحوظ نظر این دانشگاه نبوده است.
جانی‌پور ابراز کرد:  این کارگروه شامل اعضاء هیئت علمی نمی‌شود چون اساتید هیئت علمی در بدو استخدام از طریق فراخوان جذب تایید صلاحیت شده‌اند و رشته حقوق با برخورداری از اساتید هیئت علمی فاضل و واجد تمام صلاحیت‌های لازم به تدریس و پرورش دانشجویان این رشته مشغول هستند.
وی ادامه داد: هدف از تشکیل کارگروه بررسی صلاحیت‌های عمومی بهبود و افزایش کیفیت سطح مدرسان بوده و همه باید بپذیریم دانشجوی هزاره سوم با وجود این همه منابع کسب اطلاعات از جمله فضای مجازی نمی‌تواند شاگرد استاد یا استادان باشد که معلومات آن همتراز یا پایین تر باشد.
جانی‌پور تصریح کرد: برگزاری چندین جلسه مصاحبه عمومی در رابطه با وضعیت معلومات عمومی حکایت از مسائلی دارد که با توجه به حفظ آبروی افراد انتشار عمومی آن با هیچ معیار اخلاقی و حقوقی سازگار نیست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه در این دانشگاه از جمله در رشته حقوق هیچ درس و سرفصلی توسط استاد غیرمرتبط تدریس نمی‌شود، خاطرنشان کرد: رشته حقوق از جمله رشته‌های علمی و با کیفیت این دانشگاه بوده که وجود چندین استاد با مرتبه علمی استادیار وبالاتر و موفقیت دانشجویان این دانشگاه در مقاطع مختلف و دانشگاه‌های دیگر بخشی از مفاد مورد ادعا است.
جانی‌پور افزود: با توجه به کاهش سالانه دانشجویان (تقلیل از 12 هزار به 4هزار نفر) طبیعی است که برخی از مدرسان حق التدریس از ادامه تدریس باز می‌مانند و انتشار متن محرمانه در هیچ گروه واتساپ و تلگرام مصداق خارجی ندارد و تنها برای خود افراد ارسال شد.
وی گفت: در تمام رشته‌های تحصیلی این دانشگاه از جمله رشته حقوق تدریس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تماماً از اساتید دکتری با مرتبه علمی استادیار و بالاتر صورت می‌گیرد و ادعای استفاده از اساتید فوق لیسانس در این مقطع واقعیت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
United States
با سلام
فکر نمی کنم اصلا جناب دکتر جانی پور اطلاعی از وضعیت داخلی دانشگاه داشته باشد
دکتر جانی پور یا نیستند و وقتی هم باشند. جلسه دارد
باور کن در دانشگاه ازاد یاسوج . که خبری از دانشگاه ندارد
تصمیم می گیرند کی تدریس کند و کی تدربس نکند
این دانشگاه دیگه . در ان هم وجود ندار
خداوند بداد دانشجویان این دانشگاه برسد
در پایان باید گفت که رئیس دانشگاه
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا ميدونه خيلي از اين أسانيد هيت علمي دانشكاعاي . و سواد خداوند و با زد و بند استخدام شدند
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا ميدونه خيلي از اين أسانيد هيت علمي دانشكاعاي. لياقت و سواد خداوند و با زد و بند استخدام شدند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1