تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۰۷۳۵۵
در جلسه شورای اداری گچساران مطرح شد

اتمام حجت «غریب‌پور» با مدیران گچساران؛ اگر سراغ‌تان آمدیم، گلایه نکنید / به سهل‌انگاری ادارات در خصوص گرانفروشی ورود می‌کنیم

۴
۱
اتمام حجت «غریب‌پور» با مدیران گچساران؛ اگر سراغ‌تان آمدیم، گلایه نکنید / به سهل‌انگاری ادارات در خصوص گرانفروشی ورود می‌کنیم
کبنا ؛(صبح روز چهارشنبه 1 اسفندماه 97) جلسه شورای اداری گچساران با حضور علی خوانپایه فرماندار  این شهرستان، بهمن رحمتی مدیرکل اداره استاندارد استان، غریب پور رئیس دادگستری شهرستان گچساران و روسای اداری  برگزار شد.
غریب‌پور رئیس دادگستری شهرستان گچساران در این نشست ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد پاسداران شهید در حادثه تروریستی زاهدان به وضعیت نامساعد و گرانفروشی در بازار اشاره کرد و بیان داشت: چند روز گذشته در بازار گچساران گوشت کیلویی 90 هزار تومان شده است، در حالی که در یک روز قبل از آن در بازار یاسوج گوشت با قیمت 80 هزار تومان فروخته می‌شد. 
غریب پور در ادامه گفت: گرانی یک چیز است و گرانفروشی بحث دیگری است، ما را مجبور نکنید در حضور اعضای محترم شورای تامین به اینگونه اهمال کاری‌ها و سهل انگاری‌های برخی ادارات ورود کنیم.
وی تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان داشته باشد جهت گیری شهرستان رو به جلو باشد، اختلافات را کنار بگذاریم و در راستای انجام وظیفه تلاش کنیم، بحث برخی از اقلام و کالاها هم نیست، نمی‌خواهم از کسی انتقاد کنم ولی برخی جاها احساس می‌شود کوتاهی‌هایی صورت می‌گیرد، اداره «صنعت، معدن، تجارت»، تعزیرات و دیگران ورود کنند، بیایند و بگویند ما این مشکل را داریم تا دادگستری کمک کند.
رئیس دادگستری شهرستان گچساران بیان داشت: در حوزه شهرداری مواردی می‌بینیم که از سر ناچاری مجبوریم ورود کنیم، وظیفه ما فقط ورود به تخلفات دزدی یا مواد مخدر و غیره نیست، وظیفه ما این هست که در حوزه‌های تخلف شهری و گرانفروشی نیز ورود کنیم. اگر در آینده سراغ برخی از همکاران اداری خود رفتیم و گفتیم چرا تخلف کردید گلایه نداشته باشید. از رسانه‌ها تشکر می‌کنم اگر مواردی هست با رعایت قانون و در نظر داشتن ابعاد حقوقی ورود کنند تا بتوان مشکلات مردم را حل کرد.
رضا غریب‌پور در بخش دیگری از سخنان خود نیز اظهار داشت: بارها تاکید شده است در جلساتی موضوعات مطرح شود که رئیس آن اداره حضور داشته باشد. در جلسات قبل بیان کرده‌ام که در نشست‌هایی که نماینده روسا حاضر باشند شرکت نخواهم کرد.
 رئیس دادگستری گچساران با بیان اینکه آن چه که امروز مهم است بحث حقوق شهروندی است، گفت: موضوع گرانی و گران‌فروشی دو مقوله جداگانه است و موضوع آن چه است اهمال قانون است.
 وی با بیان اینکه اختلافات را کنار بگذاریم و در راستای اجرای حسن انجام وظیفه کارها را پیش ببریم، عنوان کرد: موضوع کمبودی کالا در بازار نیست  بلکه در برخی از جاها یک سری کوتاهی‌هایی وجود دارد.
 این مقام قضایی  با بیان اینکه  در شهر یاسوج نرخ قیمت گوشت کمتر از شهرستان گچساران است، ابراز کرد: در برخی از مکان‌ها گوشت کیلویی 90 هزارتومان به فروش رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
باسلام فکر نکنم در شهر گچساران ا. وجود داشته یاشد یا هم اگر باشد .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
باسلام فکر نکنم در شهر گچساران اداره .وجود داشته یاشد یا هم اگر باشد به خواب رفته اند
ملت
United Arab Emirates
بابا چی میگید برادر .
گرانی ریشه ی ملت رو در اورده
گوشت چیه پیاز گوجه خیار سیب زمینی
سعید
Iran, Islamic Republic of
اینگونه جلسات هیچ‌گونه خروجی نداره.. مغازه‌ها ی لوازم خانگی در گچساران ب هر نرخی ک دوست دارن میفر باید نرخ ها را در جلوی مغازه ها نصب کنید و اگه دو سه تا مغازه را ببندید ب علت گران فروشی دیگه کسی جرات نمیکننه گران فروشی و احتکار کنه .. گچساران گران فروش ترین شهر در بین آنان شهرهای استان..علتش چون نظارت نیست..
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1