کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش جوان لنده ای به صحبت های مجری برنامه بی تعارف شبکه دنا

1 اسفند 1397 ساعت 0:18

شهدای ما و رشادتهای دلیرمردان ما شناسنامه ما هستند و جنگیدن که تو به راحتی به صندلی ات لم بدی و فک خودت رو تکان بدهی......


            بنام خدا
وای به روزی که گدا معتبر شود
جناب عادل زاده مجری محترم برنامه بی تعارف شبکه استانی دنا کجای این کره خاکی تا حالا زندگی میکردی که با آمدنت جلوی دوربین رسانه ملی بدون هیچ اطلاعاتی با نهایت کم خردی به مرکز تمدن استان یعنی شهرستان لنده شهر اولین ها توهین میکنی نمیدانی بدان: اینجا لنده محل صدور اولین شناسنامه استان ،ساخت اولین مدرسه استان،اولین مسجد استان..اولین...اولین...
قبل از اینکه برا شما متاسف باشم باید برای مسئولانی متاسف باشم که در برابر تو نشسته اند و در مقابل کم خردی جنابعالی قهقهه خندیدنشان به گوش میرسد.
جناب مجری یعنی تو حتی اسم دولتمردان لنده ای در سطح کلان به گوشت نرسید ،آیا تو سید کامل تقوی نژاد و پرویزیان .........رو میشناسی؟؟؟
التماس تفکر دارم ..
اسم برنامه ات را گذاشتی بی تعارف که خیلی راحت با نیشخند توهین کنی به مردم لنده و من الان بدون تعارف محضر مبارکت عرض میکنم که برگرد به عقب و روزگار پیشین خود را مروری کن و دل به فانوسهایی بده که روشنایی فکری برایت حاصل نکردند.
در سال 1312 که جناب هنوز متولد نشدی هنگ نظامی لنده اعزام خدمتی داشت والان تو با نهایت.........از تریبونت اعلان میکنی که آیا شهرستان لنده اداره برق داره؟؟؟؟؟
شهدای ما و رشادتهای دلیرمردان ما شناسنامه ما هستند و جنگیدن که تو به راحتی به صندلی ات لم بدی و فک خودت رو تکان بدهی......
متاسفم برای خبرنگار صدا وسیما در لنده که از فلاکتها تصویر گرفت ولی از خوبی ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تصویری ارسال نکرد.
در پایان جناب مجری و مسئولان لنده ای خیرتون پیشکش.
از کوزه همون برون تراود که در اوست.
  نوا تقی زاده1397/12/01


کد مطلب: 407347

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407347/واکنش-جوان-لنده-صحبت-های-مجری-برنامه-بی-تعارف-شبکه-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1