تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۰۷۳۳۵

آرای انضباطی تیم‌های هندبال فرازبام و زاگرس اعلام شد

۰
آرای انضباطی تیم‌های هندبال فرازبام و زاگرس اعلام شد
کبنا ؛کمیته انضباطی فدراسیون هندبال بعد از بررسی پرونده و گزارش ناظران بازی فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام‌آباد و همچنین عدم حضور دو تیم لیگ برتری در دیدارهای هفته چهاردهم لیگ، رأی خود را در مورد این تیم‌ها صادر کرد که به شرح زیر است:
 1- با توجه به احراز تخلف باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در عدم جلوگیری از ورود تماشاگران خاطی به زمین مسابقه، این تیم به پنج جلسه محرومیت (سه جلسه قطعی و دو جلسه تعلیقی با طول دوره تعلیق یک سال) و همچنین به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 2- تیم زاگرس اسلام‌آباد به علت عدم مدیریت صحیح بازیکنان تیم در انتهای بازی به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و همچنین مقرر شد تعدادی از بازیکنان آن تیم جهت پاسخ به پاره‌ای از سؤالات در جلسه آتی کمیته انضباطی حضور به‌هم رسانند.
 3- تیم نفت‌وگاز گچساران به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم مس کرمان به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و نتیجه دیدار مطابق آیین‌نامه مسابقات 10 بر صفر به نفع مس کرمان اعلام شد.
 4- تیم سربداران سبزوار به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم فرازبام خائیز دهدشت به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و نتیجه دیدار مطابق آیین‌نامه مسابقات 10 بر صفر به نفع فرازبام خائیز دهدشت اعلام شد.
 همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به رفتار جوانمردانه و اخلاق‌مدار سه تن از بازیکنان باشگاه فرازبام خائیز دهدشت جهت جلوگیری از درگیری بیشتر، نامبردگان را مورد تشویق قرار داد.
 کمیته انضباطی فدراسیون با توجه به ضعف گزارش ارائه شده توسط ناظر داوری و نماینده فدراسیون در درج وقایع تلخ اتفاق افتاده در پایان مسابقه تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام‌آباد، آن را غیرمستند و غیرمستدل تلقی کرده و مقرر شد سرپرست فدراسیون تا اطلاع ثانوی از حضور نامبردگان در مسابقات فدراسیون جلوگیری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1