تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۰۷۳۳۱
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره اختراعات رویش خلیج‌فارس

۰
تمدید مهلت ثبت نام جشنواره اختراعات رویش خلیج‌فارس
کبنا ؛رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنوارۀ اختراعات رویش خلیج‌فارس خبر داد.
در ادامۀ برگزاری جشنواره‌های اختراعات و ابتکارات منطقه‌ای تحت عنوان رویش، جشنوارۀ رویش خلیج‌فارس باهدف شناسایی، هدایت و حمایت اختراعات برگزیده و تسهیل مسیر تجاری‌سازی تا رسیدن به نقطۀ تولید انبوه و ثروت‌آفرینی به میزبانی بنیاد نخبگان استان بوشهر و با همکاری بنیادهای نخبگان خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان برگزار می‌شود.
علی اکوانی، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد در این باره گفت: جشنوارۀ رویش خلیج‌فارس، به میزبانی بنیاد نخبگان استان بوشهر و با مشارکت و حضور بنیادهای نخبگان استان‌های پهنه جنوب کشور (خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان) برگزار می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: فقط اختراعاتی که تاریخ ثبت آن‌ها، 1392 به بعد از آن است، مجاز به نام‌نویسی هستند و همچنین لازم است نام ارائه‌دهنده اختراع در جشنواره و نام‌نویسی آن در گواهی ثبت اختراع وجود داشته باشد.
اکوانی افزود: ازآنجاکه ظرفیت پیش‌بینی‌شده برای هر جشنواره محدود است؛ اختراعات متقاضی حضور در جشنواره در یک فرایند داوری اولیه ارزیابی‌شده و برگزیدگان از میان آن‌ها مجوز حضور در جشنواره را (حضور در فرآیند داوری نهایی) دریافت می‌کنند؛ بنابراین نام‌نویسی در این سامانه به معنای حضور قطعی در جشنواره نیست.
وی بابیان اینکه هر مخترع تنها یک اختراع را برای داوری در هر یک از جشنواره‌ها می‌تواند ارائه دهد، تصریح کرد: ابعاد علمی، نوآوری، کاربردی بودن و قابلیت تجاری‌سازی، از مهم‌ترین شاخصه‌های اختراع برگزیده است.
 رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه این جشنواره 15 و 16 اسفندماه برگزار می‌شود، یادآور شد: هر مخترع تنها یک اختراع را برای داوری در هر یک از جشنواره‌ها می‌تواند ارائه دهد و معیارهای داوری شامل: مسائل علمی، نوآوری، کاربردی بودن و قابلیت تجاری‌سازی، خواهد بود.
 اکوانی با اشاره به اینکه مخترعین بهترین اختراع خود را برای داوری جشنواره ارائه دهند‌، افزود: ثبت‌نام از طریق سایت boushehr.bmn.ir از متقاضیان به عمل می‌آید (جهت ثبت‌نام روی لینک جشنواره خلیج‌فارس در جدول زیر کلیک کنید).
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1