تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۴۰۷۳۱۷
در ستاد تنظیم بازار کهگیلویه مطرح شد

نظارت ها بر بازار کهگیلویه تشدید می شود /«نیکبخت»: شیطنت برخی بازاریان را نادیده نگیرید !

۰
نظارت ها بر بازار کهگیلویه تشدید می شود /«نیکبخت»: شیطنت برخی بازاریان را نادیده نگیرید !
کبنا ؛صبح امروز فرماندار کهگیلویه در ستاد تنظیم بازار با اشاره به وضعیت گرانی و نزدیک شدن به پایان سال اظهار کرد:امیدواریم اداره صمت کهگیلویه و دیگر متولیان بازار نظارت را بیشتر کنند به گونه ای که حقوق مصرف کنندگان رعایت شود و بازدیدها روزانه باشد.
جعفر نیکبخت با اشاره به اینکه عاملین فروش جهت میوه شب عید باید مشخص شود،عنوان کرد:گشت های مشترک تشکیل شده جهت تنظیم بازار با جدیت کار بازرسی را بر بازار شروع کنند و مانند گذشته نشود که در گشت مشترکی حضور داشتم (کلیک کنید) و گفتند بیش از 13 ماه است نظارتی بربازار نشده است.
نیکبخت با اشاره با بیان اینکه می دانید قیمت گوشت و عرضه دام زنده با مشکلاتی همراه است تصریح کرد:ولی گوشت تنظیمی وارد بازار هست و در حال توزیع شدن است که باید نظارت شود چرا که گزارشاتی به دست ما رسیده است.
وی ادامه داد:اداره صمت کهگیلویه، دامپزشکی و جهاد کشاورز ی باید نظارت های لاز م را بر میدان عرضه  دام هم قیمت عرضه و هم جهت اینکه در وردی شهر است و منظره بدی را ایجاد کرده است، داشته باشند.
فرماندار گهگیلویه خواستار تشدید نظارت ها بر خبازی ها شد و گفت:طبق جلساتی که داشتیم واحدهای فعال مشخص شود،سهمیه آرد نانوایی های غیر فعال نیز قطع شود،در توزیع ارد شهری روستایی و عشایری باید حساسیت بیشتری داشته باشید وآرد از شهرستان خارج نشود تا به دست مصرف کننده برسد.
نیکبخت عنوان کرد:طی  بازدیدهای سرزده ای که قبلا داشتم کالایی با چند قیمت در نقاط مختلف شهر بود که خوشبختانه با تعویض مدیریت شرایط بهتر شده است چون رصد می کنیم و می بینیم ولی نباید شیطنت های متخلفان را نادیده بگیریم و با چند بار بازرسی خاطر جمع شویم چون قیمت ها شناور است.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1