تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۴۰۷۲۸۴
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تکلیف پروژه‌های بر زمین مانده روشن می‌شود / مایه شرمساری است که قبر شهیدی جاده دسترسی نداشته باشد / مسوولان رسیدگی کنند

۲
۰
تکلیف پروژه‌های بر زمین مانده روشن می‌شود / مایه شرمساری است که قبر شهیدی جاده دسترسی نداشته باشد / مسوولان رسیدگی کنند
کبنا ؛معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه‌های اجرا نشده سفر مقام معظم رهبری، دولت‌های گذشته و وزرا شناسایی و بر اساس میزان پیشرفت برای به نتیجه رسیدن در دستور کار قرار می‌گیرند.
 جعفر گوهرگانی عصر امروز(یکشنبه 28 بهمن ماه) در نشست بررسی مصوبات سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پروژه‌های از سفر رهبر معظم انقلاب به استان، طرح‌های دولت‌های مختلف و وزرا در استان بر زمین مانده که این پروژه‌ها احصا شود.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای احداث پروژه‌های عمرانی و اقتصادی از بیت‌المال هزینه‌هایی شده اما این پروژه‌ها به سرانجام نرسیدند که طبق پیشرفت فیزیکی، پروژه‌ها به ما اعلام شود ما هم قول می‌دهیم برای اتمام آنها کمک و همکاری کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه استقرار ادارات شهرستانی سال‌ها است مصوب شده اما اجرا نشده گفت: برای مثال اگر در این وضعیت نابسامان بازار اداره صنعت و معدن برای نظارت بر بازار در شهرستا‌ن‌ها مستقر نشود وضع از این بدتر می‌شود و برای اداره‌کل ما این ضعف بزرگی است.
این مسؤول با اشاره به نبود راه دسترسی برخی قبور شهدا در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد گفت: جای شرمساری است که در یک روستایی از استان قبر شهیدی جاده دسترسی نداشته باشد، مسؤول استان هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کنند.
گوهرگانی در ادامه به آبرسانی به باغات دلی اولاد علی‌مومن هم اشاره کرد و گفت: برای ۲۰۰ هکتار از اراضی دلی اولاد علی مومن ایستگاه پمپاژ احداث شد اما باغداران اراضی خود را به ۴۰۰ هکتار گسترش دادند.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: علی‌رغم اینکه باغداران این منطقه در شهرستان بویراحمد اراضی باغی خود را گسترش دادند اما آبرسانی به باغات استان در دستور کار است و آب منطقه‌ای و جهادکشاورزی وظیفه رفع این مشکل را دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای گوهرگانی روستا هایی زیاد هستند که شهید دارند و جاده دسترسی هم ندارد .
مثلا:
دهدشت . روستای تنگ درمن . مزار مطهر شهید البرز دلیتاد اونجاست .
اگه واقعا به فکر هستید و راست میگن یا علی دستور بدین اقدام کنند.
Iran, Islamic Republic of
.اعتباری که برای هرس وپاکنی باغ گذاشتی اگر قبر شهید برایت مهم بود همان اعتبار را برای جاده قبر شهید مورد نظر میگذاشتی حواسمان باشد شهدا ناظر بر اعمال ما میباشند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1