تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۴۰۷۲۷۴
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد

بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع دستی در مرکز استان خبر داد.
بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش کبنا به نقل از استانداری استان جعفر گوهرگانی در حاشیه این بازدید با اشاره به تاریخچه استان در زمینه تولید صنایع دستی، اظهار داشت: سوغات محلی و صنایع دستی استان از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و تولیدکنندگان همواره محصولات خود را با برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌کنند.
وی افزود: متاسفانه به علت نبود مکان مناسب برای عرضه این محصولات و مشکلات بازاریابی برای تولیدکنندگان،این معاونت تصمیم گرفت با همکاری دستگاه‌های میراث فرهنگی، کمیته امداد، بهزیستی و سرمایه گذاران مرتبط با موضوع نسبت به راه‌اندازی یک مکان برای فروش این محصولات اقدام کند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بعد از برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون این موضوع مقرر شد این مکان به صورت متمرکز در مرکز استان راه‌اندازی شود تا تولیدکنندگان بتوانند صنایع دستی و تولیدات خود را به مردم عرضه کنند.
وی خاطرنشان کرد: با حضور تولیدکنندگان در یک نقطه نه تنها زمینه معرفی تولیدات استان به مردم سایر استان‌ها فراهم می‌شود بلکه می‌توان شرایط لازم برای برند‌سازی و تجاری‌سازی این محصولات را نیز به وجود آورد.
گوهرگانی اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف تمرکز واحدهای تولیدی در یک نقطه برای رفاه حال مردم و شهروندان بود تا برای خرید به آسانی به این مکان دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه ۴۵ غرفه واقع در گلستان ۱۰ دارای امکانات مناسب به صورت موقت از سازمان تعاون روستایی به مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تحویل داده می شود، افزود: مقرر شد شهرداری نسبت به احداث یک بازارچه دائمی در محل پارک غدیر اقدام کند و برای اداره آن را به میراث فرهنگی تحویل دهد.
گوهرگانی تصریح کرد:ا مور بانوان استانداری مسئول پیگیری این موضوع شد که مختصات محل و تهیه طرح توجیهی را با همکاری دستگاه‌های متولی آماده کنند.
وی با اشاره به اینکه غرفه‌های واقع شده در این محل تا پایان قرارداد خود از سوی تعاون روستایی تعیین تکلیف می‌شوند، گفت: این بازارچه موقت در فضا و غرفه‌های خالی این مکان مستقر خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1