کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اهمال‌کاری پیمانکاران اداره نوسازی مدارس تا کی ادامه دارد؟ / تاجگردون: فقط تدبیر می‌خواهد

27 بهمن 1397 ساعت 12:43

شهبازی سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: دو ماه پیش بودجه مورد نیاز برای رفع مشکل انشعاب گاز مدرسه روستای دیل پرداخت کردیم، ولی تا الان راه اندازی سیستم گرمایشی با سهل انگاری انجام نگرفت، با پیگیری دکتر تاجگردون در حال حاضر مشکل حل شده است.


در حالی که به گفته غلامرضا تاجگردون قریب به یکسال است سیستم گرمایشی مدرسه روستای دیل نصب شده پس از بازدید غلامرضا تاجگردون از این مدرسه و مشاهده بخاری نفتی و پیچیدن بوی نفت در فضای مدرسه در پستی اینستاگرامی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
تاجگردون نوشته است: در حالی که قریب به یکسال از نصب سیستم گذشته نمی‌دانم چرا راه اندازی نشده است، اینجا سیستان نیست که گاز نداشته باشد و سیستم وصل نباشد. این مسئله فقط تدبیر و پیگیری می‌خواهد.
حتی گوشه انگشتی از یک دانش آموز آسیب ببیند از وزیر تا آن مدیر مدرسه مدیون است. مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و استان با جدیت ورود کنید و این نوع مشکلات را حل کنید.
محمدشهبازی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گفت: چندماه اخیر به همه روستاها و مناطق سرکشی انجام دادیم، مدرسه مشکل انشعاب گاز داشت و هزینه برای رفع مشکل سیستم گرمایشی را پرداخت کردیم.
شهبازی ضمن اظهار بی اطلاعی از رفع نشدن مشکل پس از دو ماه گفت: پیمانکار اداره نوسازی مدارس مسئول این مشکل است، و در حال حاضر با پیگیری دکتر تاجگردون و تماسی که گرفتم و جویای انجام گرفتن کار شدم این مشکل حل شده است.


کد مطلب: 407222

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407222/اهمال-کاری-پیمانکاران-اداره-نوسازی-مدارس-کی-ادامه-تاجگردون-فقط-تدبیر-می-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1