تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۴۰۷۲۱۰
در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کوتاهی مسوولان در خصوص زمین‌های شهری لیکک / بی عدالتی در زمینه خدمات رفاهی به کارکنان

۰
کوتاهی مسوولان در خصوص زمین‌های شهری لیکک / بی عدالتی در زمینه خدمات رفاهی به کارکنان
کبنا ؛در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد به موضوعات مختلفی از جمله بیانیه رهبر انقلاب،
امام جمعه موقت سی سخت گفت: در بیانیه راهبردی جدید رهبر معظم انقلاب بصیرت و هوشمندی رهبری تجلی یافت.
امام جمعه موقت سی سخت در خطبه‌های نماز امروز این شهر با اشاره به بیانیه مهم و راهبردی رهبر فرزانه انقلاب گفت: به تعبیر معظم له، روحیه و باور ما منشا برکات بزرگی در ۴ دهه گذشته بوده که همگان به ویژه جوانان به عنوان مخاطب خاص و مورد عنایت رهبری باید تلاش کنند این راه را ادامه دهند.
http://yasouj.iribnews.ir/files/fa/news/1397/11/26/3185229_459.jpg
حجت الاسلام جمالی فرد افزود: آمادگی برای ظهور منجی و مصلح کل و تمدن نوین اسلامی و امید به آینده به عنوان کلید همه قفل‌ها، شاه بیت گام دوم انقلاب، رسالت سنگینی است که بر دوش همگان به ویژه جوانان عزیز است.
وی با اشاره به اینکه این بیانیه با عنوان 'گام دوم' و در هفت سر فصل ارائه شده گفت: این انقلاب اکنون در ورود به چله دوم خود است و در طی ۴۰ سال گذشته روند تثبیت و حفظ خود را به خوبی سپری کرد و مانند برخی انقلاب‌ها از توطئه جهان استکبار دچار تحریف و انحراف نشده است.
خطیب موقت نماز جمعه سی سخت ادامه داد: تقویت بنیه جمهوریت و قدرت نرم نظام، نمایش و اتحاد مردمی به دشمن، زمان شناسی ملت به رغم مشکلات و تکیه بر توان و ظرفیت داخل به جای سازش و تسلیم  از پیام‌ها و پیامد‌های حماسه ماندگار ۲۲ بهمن بود.
حجت الاسلام جمالی فرد اضافه کرد:مسئولان با همت مضاعف و کار جهادی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگر عرصه‌های مورد نیاز قدردانی عملی کنند.
امام جمعه موقت سی سخت با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان امنیت و عزت کشور توسط گروهک تروریستی گفت: این جنایت با همراهی سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیست‌ها انجام شد و مسئولان امر باید با امتثال دستور رهبری ریشه این جنایت‌ها را بخشکانند.
وی به بیانیه پایانی کنفرانس ورشو هم اشاره کرد وگفت:وقتی دشمن شکست می‌خورد، مانند فرد زمین خورده به دنبال جمع کردن عده می‌رود و کنفرانس ورشو نیز مثال این موضوع برای آمریکا است.
حجت الاسلام جمالی فردافزود: آن‌ها پس از شکست‌های متمادی در منطقه خاورمیانه برای اینکه بتوانند در فضای سیاسی جهان جایی پیدا کنند، تصمیم به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی ورشو گرفتند که این رویه آن‌ها نیز محکوم به شکست است.
امام جمعه دوگنبدان گفت:حماسه ۲۲ بهمن ماه امسال، در معادلات جهانی تعیین کننده بود.
امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نماز امروز این شهر با اشاره به حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، گفت:در این روز حماسه‌ای باشکوه و تعیین کننده خلق شد.
حجت الاسلام حجازی افزود:دشمن خیلی تلاش کرد که این راهپیمایی بسیار کمرنگ و با ذوق و شوقی کم انجام شود، اما آنان کور خواندند و ملت ایران در این روز با هر تفکری و به صورت خاص به میدان آمدند.
خطیب نماز جمعه دوگنبدان گفت:هیچ کجای دنیا چنین ملتی را نخواهیم یافت ومسئولان هم قدر این ملت را بدانند و وقت بگذارند و تلاش کنند و در میدان عمل پاسخگوی مشکلات مردم باشند.
وی در ادمه با اشاره به همایش جشن تکلیف دانش آموزان عشایر جنوب و مرکز کشور در گچساران ادامه داد:این دانش آموزان تلاش کنند که همیشه و در همه حال، خداوند را فراموش نکنند، واجبات را انجام دهند و محرمات را ترک کنند.
امام جمعه موقت باشت، اقتدار جمهوری اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شد.
 امام جمعه موقت باشت در خطبه های نماز امروزاین شهر گفت: در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم حماسه ساز ایران اسلامی به میدان آمدند و هم دل دوستداران نظام مقدس اسلامی رادرتمام عالم شاد کردند و هم موجب ناامیدی دشمنان نظام شدند.  
http://yasouj.iribnews.ir/files/fa/news/1397/11/26/3184866_454.jpg
حجت الاسلام بلادی با اشاره به شهادت تعدادی از پاسداران در حادثه تروریسیتی سیستان و بلوچستان افزود: درپی شکست سخت استکبار جهانی در ۲۲ بهمن ودرجشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، بابکارگیری تروریست‌های تفکیری ومزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه واستکبار، دست به حمله ددمنشانه وانتحاری زدند.
وی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور دادند برای برخورد با عاملان این حادثه خوشحال شدیم که در نظامی زندگی می‌کنیم که رهبر ید الهی دارد و برای عزت ایران اسلامی تلاش میکند.
خطیب موقت نماز جمعه باشت به طرح توقف کمک‌های آمریکا  به عربستان برای جنگ یمن در مجلس سنای آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: دولتمردان آمریکایی با این حرکات خود ونظراتشان درحقیقت اثبات میکنند که درجنگ بامردم مظلوم یمن شکست خوردند.  
حجت الاسلام بلادی افزود: دراین هفته شاهد شکست دیگری برای دولتمردان آمریکایی در دادگاه لاهه بودیم که درپی  اعتراضی که آمریکا علیه کشور عزیزمان به این دادگاه داشت، دادگاه سه مورد از اعتراضات آمریکایی‌ها رادرست ندانست ویک مورد راهم برای ارائه شواهد به دادگاه بعدی موکول کرد.
امام جمعه موقت دهدشت گفت: دشمنان انقلاب از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال وحشت کردند.
 امام جمعه موقت دهدشت در خطبه‌های نماز امروز این شهر با اشاره به اتحاد مردم ایران و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یک وحشتی را در قلب دشمنان ایجاد کرد و این انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان ما به صورت مهندسی تبیین شود تا قدر انقلاب را بدانند.
حجت الاسلام تقوی افزود: خداوند متعال بار‌ها مردم ایران اسلامی را در حوادث مختلف یاری کرده و در کودتای بعد از انقلاب،  حادثه طبس،ماجرای منافقین، جنگ تحمیلی و در مسئله تحریم اقتصادی خدای متعال بارها مردم متدین ایران را کمک کرده است.
خطیب موقت نماز جمعه دهدشت به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و با بیان اینکه خیلی از مشکلات و مسائل اقتصادی ما مربوط به دشمنان ما است گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به داخل کشور است و خیلی از این مشکلات به بانک‌ها برمیگردد و ۴۰ سال است که در کشور ما خون مردم را میمکند و سود‌های کلان از مردم برای تسهیلات مختلف دریافت می کنند.
وی نظارت برکار بانک‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: در بحث سکه و دلار و سود دیرکرد تسهیلات، درآمد‌های بانک‌ها کجا هزینه میشوند، ضرورت دارد که بر کار بانک‌ها نظارت شود و نمایندگان مجلس برای تصویب قانونی جدید دست به کار شوند.
حجت الاسلام تقوی به بی عدالتی در زمینه خدمات رفاهی به کارکنان بانک‌ها و دیگر کارمندان اشاره واضافه کرد: کارمندانی که در بانک‌ها و شرکت نفت خدمت می کنند از امکانات و خدمات رفاهی زیادی برخوردارند و این درحالی است که کارمندانی در گرمای شدید و سوزان بنادر در حال خدمت هستند از این خدمات برخوردار نیستند که برای حل این مشکلات نیز باید چاره‌ای اندیشید.
امام جمعه لیکک گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه جدید خود مختصات جمهوری اسلامی را مشخص کردند.
 امام جمعه لیکک در خطبه‌های نماز امروز این شهر با اشاره به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب، گفت:در این بیانیه مختصات نظام جمهوری اسلامی ایران را در همه زمینه‌ها بسیار دقیق مشخص کرده اند.
حجه الاسلام افروغی افزود: مسئولان باید دستورات معظم له را در دستور کار قراردهند و زمینه اجرای آنها  را فراهم کنند.  
وی گفت: رهبری ۵ مرحله برای انقلاب اسلامی تبیین کردند که تا حالا دو گام را بیشتر طی نکرده ایم و امروز وارد گام اصلی که تشکیل حکومت اسلامی است نشده ایم.  
http://yasouj.iribnews.ir/files/fa/news/1397/11/26/3185125_802.jpeg
خطیب نمازجمعه لیکک گفت: اهمیت دادن به جوانان با واگذاری کرسی‌های مدیریت به دست نیرو‌های نخبه و جوان، می‌تواند زمینه رفع مشکلات را فراهم کند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب مذاکره با آمریکا را زیانده دانستند و رعایت نکردن چنین موضوعی خطایی راهبردی است و انتظار داریم دولت مردان به این امر خطیر توجه کنند.  
امام جمعه لیکک با اشاره به اینکه حضور مردم در ۲۲ بهمن لبیک دوباره به منویات امام و رهبری بود، ادامه داد:حضور انقلابی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که هیچ قدرتی توان گستنن پیوند میان ملت و امام را ندارد.
حجت الاسلام افروغی اضافه کرد:چهل سالگی، نشان بلوغ و پختگی است و مردم نشان دادند که به انقلاب اعتماد دارند و نسبت به آینده امیدوارتر هستند.  
امام جمعه لیکک به شهادت جمعی از پاسداران اسلام در حادثه تروریستی اخیر اشاره کرد و گفت: کینه دشمنان از پاسداران و ملت ایران به خاطر حرکت درست در مسیر انقلاب است و حضور حماسی مردم در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب باعث کینه سرسپردگان وابسته به غرب شده است.
حجه الاسلام افروغی اضافه کرد: مشکل زمین‌های شهری در لیکک همچنان ادامه دارد و همه مسئولان می‌دانند که حق با مردم است، اما در رفع این مشکل مسولان استانی کوتاهی می‌کنند و انتظار است شورای تامین و مدیران شهرستان مجددا برای دنبال کردن حل مشکل مردم اقدام کنند.  
وی با اشاره به در پیش بودن یادواره شهدای بهمئی گفت: این رویداد بزرگترین رویداد فرهنگی در چند سال اخیر است و انتظار می‌رود مردم شهرستان برای میهمانان این یادواره سنگ تمام بگذارند.
امام جمعه لنده گفت: در بیانیه رهبر معظم انقلاب بر امید به آینده نظام و انقلاب تاکید شد.
امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز امروز این شهر گفت:با توجه به بیانیه مهم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مهمترین و کلیدی‌ترین نکته این بیانیه، امید به آینده نظام و انقلاب اسلامی ایران است.
http://yasouj.iribnews.ir/files/fa/news/1397/11/26/3185161_666.jpg
حجت الاسلام محمودی اصل افزود:اصلی‌ترین کاری که دلسوزان و همراهان و کسانیکه دل در گرو انقلاب دارند می‌توانند انجام دهند، همین ترویج روحیه امید آفرینی و امید به آینده در بین مردم وجوانان است.
خطیب نمازجمعه لنده گفت:رهبر معظم انقلاب فرمودند، انقلاب اسلامی پدیده‌ای زنده ، پویا و دارای انعطاف است اهل انفعال و وادادگی نیست، بلکه آماده تصحیح خطا‌های گذشته ایم و انقلاب دارای رکود و خاموشی نیست.
وی گفت:بر اساس نامه رهبری انقلاب اسلامی، نه بی رحم و خونریز بوده و چنین خصلتی در عمر ۴۰ ساله سراغ نداریم، با صراحت و قدرت در برابر مستکبران عالم ایستاد و هر کجا صحبت از دفاع از مظلوم و مستضعف بوده انقلاب ما به خوبی عمل کرده و این یعنی مردانگی، جوانمردی و افتخاری برای ملت ایران اسلامی ما است.
حجت الاسلام محمودی اصل ادامه داد: سخن بیانیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیشتر متوجه جوانان مملکت در هر شهر و منطقه‌ای است، جوانان که خیلی از حوادث قدیم انقلاب را ندیدند، اما آینده انقلاب دست آن‌ها و برای آنها است و بایستی کار آزموده و پر انگیزه از آن مراقبت کنند.
امام جمعه لنده گفت: کشور ما کشوری غنی است و دستمان خالی نیست و با یک پشتوانه خوبی برای مدیریت کشور و پیشرفت بیشتر قدم برداریم، اما حسرت و ناراحتی ما این است که چرا در ادوار مختلف از این ظرفیت‌ها آن طور که شایسته بود استفاده نشد.
وی به حرکت وحشیانه اخیر تروریست‌ها در زاهدان اشاره و اضافه کرد:به شهادت رساندن عده‌ای از جوانان مرزبان را، به رهبر انقلاب و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.
حجت الاسلام محمودی اصل به روز وفات ام البنین مادر چهار شهید از شهدای دشت کربلا اشاره کرد و گفت: این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده که باید در این روز از مجاهدت‌های این مادران و هسمران شهدا تجلیل کرد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1