تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۰۷۲۰۸
امام جمعه دیشموک:

هر چه می‌کشیم از دست مسؤولان ناکارآمد است

۰
هر چه می‌کشیم از دست مسؤولان ناکارآمد است
کبنا ؛
نماز جمعه شهر دیشموک به امامت حجت الاسلام علی اکبر راوند در مسجد صاحب الزمان (عج) اقامه شد.
وی ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به سخنان امام موسی کاظم(ع) در رابطه با تقوا گفت: با ارزش‌ترین مردم کسی است که دنیا را برای خودش نداند و بداند بدن‌ها را خداوند آفریده و ثمری جز بهشت برای آن قرار نداده است؛ پس آن را به غیر بهشت نفروشد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به جشن چهل سالگی انقلاب و  راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از حضور حماسی همه مردم، مسؤولان، نیروهای نظامی و انتظامی تشکر کرد و گفت: این جشن تو دهنی محکمی به کوری چشم دشمنان در جهت چهل سالگی انقلاب بود که مردم زمان شناس و بصیر ایران اسلامی علیرغم مشکلات در برابر تهدیدات دشمنان حضور ده‌ها میلیونی خود را در سراسر کشور ثابت کردند.

وی در همین رابطه ادامه داد: حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن آخرین حربه آمریکا که در ورشو لهستان برگزار گردید را خنثی و نقشه های شوم آنان را نقش برآب کرد.
حجت‌الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به شهادت پاسداران مدافع وطن در شهرستان خاش گفت: یکی از اقدامات شنیع دشمنان اسلام به رهبری آمریکا و ایادی شان در منطقه، شهادت جمعی از پاسداران رشید اسلام مدافع وطن بود که رهبر معظم انقلاب بر تمرکز دستگاه های ذی ربط تاکید کردند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر پیگیری قصور احتمالی در این زمینه ملزم کردند.
وی با اشاره به شهادت طفل شش ساله شیعی در عربستان توسط راننده خودرو عمومی افزود: وقتی راننده خودرو متوجه صلوات شیعی او برای پیغمبر و آلش شد به جرم شیعه بودن شان، طفل شش ساله را در جلوی مادرش با شکستن شیشه خودرو ذبح کرد که این حاصل تفکر وهابی است که مسلمانان را در یمن، عراق، سوریه و .. می کشند.
راوند ادامه داد: اینها تروریست هستند و حتی به بچه شش ساله هم رحم نمی کنند و با عضویت در گروه هایی همچون FATF  که بایستی با تروریسم و منابع مالی تروریسم مبارزه کنند دست به اقدامات شنیع این چنینی می زنند.
راوند با اشاره به بیانیه دوم مقام عظمای ولایت تحت عنوان « گام دوم انقلاب » مبنی بر ترسیم نقشه راه کشور گفت: در این بیانیه بیش از 40 بار از کلمه جوانان استفاده شده است که جوانان نه تنها به خودسای معنوی بپردازند بلکه با ورود به میدان های مختلف بستر تمدن نوین اسلامی را محقق سازند.
وی در همین رابطه افزود: ما هرچه می کشیم از دست مسؤولان ناکارآمد است که مشکلاتی برای مردم ایجاد می شود و رهبری معتقد به حضور جوانان و جوان گرایی در عرصه های مختلف مدیریتی و اداره کشور است کما اینکه این مهم را عملیاتی کردند و بایستی جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی ابتدا دولتی اسلامی بسازیم تا بتوانیم به تاسی از مسؤولان لایق و کارآمد جامعه ای دینی و سرشار از معنویت داشته باشیم.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با اشاره به لوایحی همچون پالرمو و رفتن آن به مجمع تشخیص مصلحت نظام و تصمیم گیری در این زمینه گفت: در خصوص لوایح پالرمو باید مشخص گردد که از نظر این لایحه جرم و مصداق آن چیست؟ و غربی ها مدام فشار می آورند که این لایحه با فشار بر روی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شود.
راوند ادامه داد و افزود: اگر لایحه مذکور تصویب شود بر دشمنان ثابت می شود که لوایح این چنینی با فشار قرار دادن مجمع تشخیص تصویب می شوند و اگر در مجمع بررسی نگردد مسئله ای همچون مسئله برجام ایجاد خواهد شد و وقت و هزینه بیت المال مسلمین به هدر می رود که جا دارد مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را به درستی بررسی کند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز شهادت حضرت ام البنین(ع) روز 30 بهمن را روز تکریم مادران و همسران شهدا نامید.
وی در رابطه به مسئله علمک گذاری و گرفتن عوارض شهرداری در همین زمینه گفت: پولی از مردم تحت عنوان حق کارشناسی گرفته می  شود که به علت محروم بودن مردم جا دارد جلسه ای در همین زمینه تشکیل و حق کارشناسی را کمتر کنند تا مردم با آسایش خاطر به استقبال نعمت طبیعی و سالم گاز بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1