تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۰۷۲۰۶
هدایت خواه در جمع دانشجویان تحصن کننده کهگیلویه و بویراحمد:

FATF استعمار غرب برای کشورهای جهان است / تحریم سردار سلیمانی‌ها

۰
FATF استعمار غرب برای کشورهای جهان است / تحریم سردار سلیمانی‌ها
کبنا ؛ روز گذشته دانشجویان دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به معاهده fatf  در مسجد حضرت اباالفضل (ع) واقع در گلستان 5 شهر یاسوج تحصن و بیانه ی خود را خطاب به مسئولان کشوری قرائت کردند.
در این مراسم ستار هدایت خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجل شورای اسلامی گفت: حماسه مردم در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و حضور باشکوه در۲۲ بهمن ماه  را گرامی داشته و به  شما قشر جوان، که به مسائل کشور توجه دارید و نشان دهنده رشد و تعالی جوانان است تبریک می گویم، همچنین شهادت جمعی از پاسداران سپاه انقلاب را به شما و رهبر انقلاب تسلیت عرض می کنم.
 هدایتخواه بیان کرد: رهبران الهی نظام جمهوری اسلامی دغدغه  رشد جوانان کشور را داشته  و درصددهستند آنها  در سرنوشت کشور و همچنین مناطق بین المللی اثر گذار باشند، در همین ارتباط رهبر انقلاب پیامی را مبنی بر گام دوم انقلاب خطاب به جوانان بیان فرمودند که  محقق کننده حکومت جهانی موعود به وسیله شما جوانان باشد.
وی اضافه کرد:  وقتی حرف  شما جوانان  حق خواهانه باشد، نباید از عده کم خود ولو اگر یک نفر باشید، بترسید و باید محور اصلی کار شما تشکیل حلقه های فکری برای تبیین و روشن گری و طراحی برنامه ها و عملیات اجرایی جهت پیاده سازی فرموده های رهبری و گام دو انقلاب باشد.
هدایتخواه گفت: بعد از جنگ جهانی حکومت های استعماری تلاش داشتند که نهادهای سلطه را تاسیس کنند و به دنبال آنها مجموعه از معاهدات و کنوانسیون ها و با نوع نگاه و جهان بینی آنها طراحی شد و کشورهایی که بدون دقت به عضویت آن معاهدات درآمده اسیر کشورها سلطه گر خواهد شد یکی از این معاهده ها و نهادها fatf است.
ستار هدایت خواه گفت: در سال ۹۴ آقای طیب نیا اعلام به عضویت درآمدن به این معاهده می کند و دولت برخلاف اصل ۷۷ قانون اساسی بدون تصویب مجلس شورای اسلامی 37 بند از  بند از لوایح fatf را به اجرا در اورد. اما برای اجرا 3 بند دیگر آن حتما باید به تصویب مجلس می رسید. در این رابطه رهبر انقلاب نسبت به این معاهده موضع گیری داشته و فرمودند: به کنوانسیون هایی که در اتاق فکر غربی ها پخت و پز می شود و ندانید انتهای آنها چه خواهد شد ورود نکنید.
وی تصریح کرد: همانطور که برای همه ی ملت روشن شد که در جریانات اتفاق افتاده نظیر برجام و مشکلات اقتصادی که با آن روبه رو هستیم عده ای خائن و جاسوس و غرب گرا دخیل بودند در این لوایح هم همان جریان خیانت دخیل است.
وی بیان کرد: پیوستن به این معاهدات خودتحریمی بوده،و اگر ما این لوایح را تصویب کنیم، ۱۸۷ نفر، نهاد و سازمان کشور از جمله وزارت دفاع، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، سردار سلیمانی و...که آمریکا در لیست سیاه قرار داده است توسط بانک های کشور باید تحریم شوند.
وقتی سناتور امریکایی می گوید ما رفتیم و قراردادی با ایران امضا کردیم که سردار سلیمانی را دستگیر کنیم و به آمریما بیاوریم، همین است.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دولت و مجلس شرایط را به گونه ای جلو برده که چه لوایح این معاهده  تصویب شود یا  نشود هزینه هایی برای کشور ایجاد میکند، بر همین اساس تقصیرها را متوجه شخص رهبری می کنند، مقام معظم رهبری در پاسخ به ادعاهای دولتمردان درصورت پیوستن به این معاهده مشکلات حل خواهد شد و  تضمین میکنید،اما  نامه ای توسط جهانگیری نوشته می شود که بیان میشود خیر تضمین نمی کنیم.
وی بیان کرد: ماجراهای موجود در بازار نظیر گرانی گوشت  از طرفی با بالارفتن قیمت ها آیا دولت نمیتواند آنها را کنترل کند، بیان میکنند نتیجه عدم عضویت به لوایح اف ای تی اف بوده است و در صورت پیوستن به آن معاهده مانند برجام اگر مشکلات حل نشد بیان می کنند تصمیم نظام بود و شرایط را به گونه ای بردند که در هرصورت برای نظام هزینه ایجاد شود.
در تاجیکستان ما گوشت گرم را بیست سنت میخریم، به دلار جهانگری که نه به دلار ۲۰ هزار تومنی روحانی هم حسابش کنیم میشود کیلویی 10 هزار تومان، روی هر کیلو مقداری هم برای نور چشمی ها و عزیز دردانه های دولت کنار بگذاریم فوقش در بازار کیلویی ۱۵-۲۰ هزار تومان باید بفروش برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1